2022-03-27, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av elmen87
Domen föll tydligen 14/12. jag har inte sett vad det står men att hävda att bara en viss grupp folk utgör problem är svårt att skriva utan att det blir galet.
Nu när man ser vad Jonas varit med om förstår man att han varit rejält arg och besviken och man kanske ibland inte tänker sig för innan man häver ur sig något. det är fullt mänskligt och fullt möjligt.
Det är ju ett specialfall att någon som är brottsoffer och rejält slagen till slant blir åtalad för hets mot folkgrupp. Jag vet inte hur många fler exempel det finns på detta men frågan är om domstolen tagit hänsyn till detta eller om det varit en politisk domstol och de låtsas som det regnar och fäller för brottet.

Herrarna Sulem*an Kh*n, *li *lm*ssri , Noh*n K*rimzehi samt T*imor El R*mah var ju åtalade för brott mot hans son. rubriceringar i målet 2019 : Grov misshandel, anstiftan till grov misshandel, övergrepp i rättssak, olaga hot m.m.
Därefter samma visa igen 2020 med brott mot sonen. Denna gången rån, åtalad: Zein *l*bidi

Så full pott . 5 av 5 möjliga med sannolikt MENA-bakgrund

* = A

Sulemaan Khan
Ali Almassri
Nohan Karimzehi
Taimor El Ramah
Zein Alabidi

Fick jag namnen rätt på dessa skabbiga, vidriga svartskallar?

Deras mammor är horor som luktar bajs. Deras värde är mindre än kackerlackors.

Sjukt att deras familjer räknas som människor enligt vänstern. De förtjänar inte ens att räknas som apor. De lider av sjukdomen skabb, mögliga svampar är mysiga jämfört med dessa avskum. Och då menar jag hela deras familjer.

Har vi personnummer på alla familjemedlemmar?
Fullständiga namn?
Adresser?

Har vi FUP?
Citera
2022-03-29, 07:05
Bannlyst
Domar och FUP vore bra. Så man granska det här fallet närmare, tydligen så har Jonas fått ett för hårt straff och dessa kriminella har fått ett för liberalt straff.

Citat:
Ursprungligen postat av Luckyaso
Sulemaan Khan
Ali Almassri
Nohan Karimzehi
Taimor El Ramah
Zein Alabidi

Fick jag namnen rätt på dessa skabbiga, vidriga svartskallar?

Deras mammor är horor som luktar bajs. Deras värde är mindre än kackerlackors.

Sjukt att deras familjer räknas som människor enligt vänstern. De förtjänar inte ens att räknas som apor. De lider av sjukdomen skabb, mögliga svampar är mysiga jämfört med dessa avskum. Och då menar jag hela deras familjer.

Har vi personnummer på alla familjemedlemmar?
Fullständiga namn?
Adresser?

Har vi FUP?
Citera
2022-10-03, 07:52
Medlem
När kommer domen?
Citera
2022-10-03, 11:36
Medlem
UT64s avatar
Detta fall understryker att samarbetet mellan Polisen och Expo-Stasi fungerar utmärkt. Kan tänka mig att de fikar ihop, och dunkar varandra i ryggen efter det framgångsrika åtalet mot den handikappade mannen. Poliserna som var inblandade samt åklagaren har höjt sin status ordentligt, och kan räkna med spikraka karriärer. Medan Robert Aschberg myser och flinar i bakgrunden.
Citera
2022-10-03, 11:42
Medlem
Milldues avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Softer
Oroa dig inte, när etniska svenskar blir i minoritet i Sverige så kommer HMF-lagen bli omvänd, svenskarna får staten i ryggen så att säga.

Kommer aldrig att ske.
Det islamistiska Sverige vi har då kommer införa lagar som kommer hanteras av en moralpolis liksom det vi ser i Iran och redan i vissa utanförskapsområden här i Sverige nu.

Så vita Svenskar kommer sldrig att kunna hävda sig med hjälp av några lagar eller få hjälp av myndigheterna i Sverige.

Enda sättet är att slå till som grupp och ändra på vad som håller på att ske med landet. Personligen anser jag att det är för sent och sillmjölkes grabbarna i Landet mellanmjölk har förvandlats till rena cucks som aldrig vågar säga ifrån eller försvara sig. Så naturligtvis så förnedras de och används som knullhål av invandrarna.. De är ju mer tjejer än killar numera med all vegan och homopolitik de växt upp med.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in