2021-12-12, 22:22
Medlem
Oucho.Sparkss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nasofermen
Är en 1 vecka sen jag beställde 4f-mar från inrikes och dwt står fortfarande som on hold 😡
Så jävla nyfiken på denna substans så hoppas dom ökar lite 😂😂

Och nu två veckor sen min beställning. Det är inte konstigt att man aldrig vågar sig på en större beställning. Hoppas du får din, du kommer tycka om den. Ska du köra nässpray eller har du flera vägar? Hur gör du med Nasofermen i praktiken, hur finmalet behöver det vara och plaströret i flaskan funkar fint eller behöver piprensning?
Citera
2021-12-13, 14:22
Medlem
Oucho.Sparkss avatar
Leverans i lådan idag. Inte provat än.
Citera
2021-12-13, 17:54
Medlem
Oucho.Sparkss avatar
Fick den här gången ett pulver med homogent utseende av socker. Påsen märkt som 4F-MAR. Har nu provat. Fått ett lätt svar på dopamin, inget serotonin eller noradrenalin. Noll lukt och smak. Ingen bedövning. Lite lätt klåda i gommen efter intag i näsa.

Får prova igen men är i nuläget skeptisk.
Citera
2021-12-13, 23:59
Medlem
Oucho.Sparkss avatar
Har tagit två ggr ikväll. Senast kl 19. Ingen eufori, ingen biverkning. Lagat mat, ätit thaisoppa och sen några pepparkakor. Noll fokus för det jag behövde göra. Dödstrött och ska sova.
Citera
2021-12-14, 03:48
Medlem
Nasofermens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oucho.Sparks
Har tagit två ggr ikväll. Senast kl 19. Ingen eufori, ingen biverkning. Lagat mat, ätit thaisoppa och sen några pepparkakor. Noll fokus för det jag behövde göra. Dödstrött och ska sova.
That sux😷
Citera
2021-12-14, 06:50
Medlem
Oucho.Sparkss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nasofermen
That sux😷

Indeed. Har också sovit fint i sex timmar. Provade lite igen på tandkött och tunga för att kolla potens och smak, noll smak, ingen bedövning öht. Hällde ut allt pulver för att syna det bättre och det liknar mest bikarbonat. De berömda belladonnapupillerna har uteblivit och den bäste narkotikapolis hade inte fått en tanke. Men det klart, det är ju inte narkotika, min bästa gissning är bakpulver med en gnutta dopamin.

Du får recensera när du fått ditt. Har WakeupWakeup beställt den här batchen? (Vad var bästa RoA?)
Senast redigerad av Oucho.Sparks 2021-12-14 kl. 06:53.
Citera
2021-12-15, 07:15
Medlem
Citat:
Indeed. Har också sovit fint i sex timmar. Provade lite igen på tandkött och tunga för att kolla potens och smak, noll smak, ingen bedövning öht. Hällde ut allt pulver för att syna det bättre och det liknar mest bikarbonat. De berömda belladonnapupillerna har uteblivit och den bäste narkotikapolis hade inte fått en tanke. Men det klart, det är ju inte narkotika, min bästa gissning är bakpulver med en gnutta dopamin.

Du får recensera när du fått ditt. Har WakeupWakeup beställt den här batchen? (Vad var bästa RoA?)

Hur mycket tog du? När jag beställde från rci så funkade det fett bra på mig. Jag snortade bara och tog bara 30-40 mg per dos.
Jag blev väldigt påtänd och fick tefatspupiller och tjacksnorre!
Dom kanske har fått in en dålig batch!?
Citera
2021-12-15, 09:08
Medlem
Oucho.Sparkss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlisterO
Hur mycket tog du? När jag beställde från rci så funkade det fett bra på mig. Jag snortade bara och tog bara 30-40 mg per dos.
Jag blev väldigt påtänd och fick tefatspupiller och tjacksnorre!
Dom kanske har fått in en dålig batch!?

Tack för info ;-)
Men du menar väl tidigare leverans och inte nu i december?
Vägde inte men uppskattningsvis 30 mg. Eftersom jag inte fick större pupiller eller högre puls utgår jag ifrån att jag inte fick samma molekyler som förra gången. Tog även igår kväll, kunde inte hålla mig vaken 4h senare, kändes som jag tagit nedmald benso. (Tar oftast inte ens benso med CS.)

Tror såhär: jag vågar inte lita på produkt eller leverans, beställer därför 1-2 g åt gången. Jag har inga två tusen att chansa med (hela tiden) . Säljarna förkastar småbeställare och kanske förutsätter att vi inte vet vad som är vad. Eller?
Senast redigerad av Oucho.Sparks 2021-12-15 kl. 09:40.
Citera
2021-12-15, 09:29
Medlem
Citat:
Tack för info ;-)
Men du menar väl tidigare leverans och inte nu i december?
Vägde inte men uppskattningsvis 30 mg. Eftersom jag inte fick större pupiller eller högre puls utgår jag ifrån att jag inte fick samma molekyler som förra gången. Tog även igår kväll, kunde inte hålla mig vaken 4h senare, kändes som jag tagit nedmald benso. (Tar oftast inte ens benso med CS.)

Det var ca 1 månad sen! Du skrev att det såg ut som socker, det gjorde mitt också. Som florsocker mer än strösocker. Det var kritvitt och det luktade lite om det också, lite som lösningsmedel nästan. Inte som rc-cs brukar lukta.
Citera
2021-12-15, 09:35
Medlem
Oucho.Sparkss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlisterO
Det var ca 1 månad sen! Du skrev att det såg ut som socker, det gjorde mitt också. Som florsocker mer än strösocker. Det var kritvitt och det luktade lite om det också, lite som lösningsmedel nästan. Inte som rc-cs brukar lukta.

Den leveransen var trevlig
Det här är likt till utseende, ser närmast ut som bikarbonat men ger varken puls eller pupiller. Intresserad av vad nån annan har att säga. Vad tror du om min tes om småköpare?
Senast redigerad av Oucho.Sparks 2021-12-15 kl. 09:37.
Citera
2021-12-16, 01:49
Medlem
Citat:

Har inte kört på denna ett bra tag nu och vet således inte hur nuvarande batch är men de skickade mest troligen fel isdåana fall. Tvivlar på att de skulle skickat en kass inaktiv batch.
Citera
2021-12-16, 02:35
Medlem
Nasofermens avatar
Citat:

Det ska jag göra, har fortfarande inte fått min beställning och det är 2 veckor sedan jag beställde 😡
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in