2020-12-30, 19:54
Medlem
Hallo allihopa!
Nu har 2st såkallade Ice analoger kommit inrikes. Dock har jag svårt att hitta information jag känner att jag kan lita på angående dessa.

Utöver det så verkar vissa påstå att skillnaden på dessa två är enorm, i alla fall på reddit.

Jag skulle vilja starta en tråd gällande människors upplevelser men även frågor och information gällande substanserna.
Citera
2020-12-30, 20:11
Avslutad
Spännande. Verkar bli ett bra år för 2021 inom rc gemet Sverige, kan dock inte säga något då jag inte prövat någon av substanserna men är bekant med "MAR". Kommer troligtvis bli dom sista åren för bra RC's
Citera
2021-01-01, 01:27
Medlem
Toxiclife4433s avatar
Hur vet du det är ice analoger. Asså meta analoger? 😀 Rökt mycket meta lätt min favorit drog rus mesigt. Så klart och perfekt rus när man får najs. Hoppas du menar det.Kul med analoger på vissa rc genom åren då det man köper på fs eller gatan ibland varit sämre än vissa rc produkter för dom ibland varit så mycket renare till och med. Tror inte det kommer va i nivå med meta oavsätr om det är ett bra lab som gjort gör dom olika. Önskar över hela mitt hjärta det är det hade varit kul som fan är det inte men värkar lovande klagar jag inte på det heller förståss 🙄😍
Citera
2021-01-01, 04:06
Medlem
Toxiclife4433s avatar
Ända jag hittar i princip om den av dom som provat den. Det är taget från reddit.

(4B-mar)

I did IIRC 50-70mg IV. It was underwhelming if I were looking to get fucked up like on caths. I was not though; there was no rush to speak of, but an increase in alertness not unlike dextroamphetamine, yet distinct from it, lacking bodily pleasure of dopaminergic hit, more of a cerebral high. Like, you know how some weed strains are purely a mind high and not a body high? That's how '4f-4-mar was.

I'd say the high was less of a high and more of a nootropic? I did not feel euphoria or motivation, just confidence in that I could put a light feather focus on any task I wanted, sort of like meditation or l-theanine benefits.

(4f-MAR) tyvärr skriver någon att det ska va som pudrad red bull men sen skriver en snubbe helt annorlunda så handlar nog om batch...

Guess this guy is referring to somebody else's bag, because I finished my gram. I never found that subtle, smooth euphoria I got from the first good dose of the first day. I spent the rest of the bag chasing that albeit mild to begin with euphoria, only finding a rather harmless, functional RC that has an incredible ability to kill your appetite and keep you awake. Moreso than its apparent effects would have you believe. Even during the peak you feel certain you could eat and sleep, but then 24 hours later you can't bring yourself to.

Euphoria-wise, comparisons to 4-mar, meth, and amphetamine are exaggerated. It's probably got more euphoria than 2-fma, but doubt even as much as 3-fpm (I've been out of the RC game a long time so trying to give current examples. Last thing I tried that felt similar (although shorter duration) was 4-emc. Just smooth, no jitter, blend into the background, but undeniably pleasant stimulation. It might appeal to the 2-fma, nootropic stimulant, isopropylphenidate, MPA, or dieting crowd better than the RC crowd.
Senast redigerad av Toxiclife4433 2021-01-01 kl. 04:10. Anledning: Ett ord felstavat fast jag gransk innan...
Citera
2021-01-02, 19:35
Medlem
Priserna kommer inte vara så jättehöga har jag hört också. Så det är nog bra
Citera
2021-01-08, 00:15
Medlem
jejkdelaonkels avatar
Har forskat lite på 4B-MAR efter lunch och framåt, endast nasalt. Tycker den funkar bra att plugga på om man inte tar för mycket och fastnar totalt i internetporr. En till synes tråkig uppgift om genus kopplat till den svenska sjukvården blev helt plötsligt väldigt intressant och klar innan deadline med ca 2 h marginal vilket känns fantastiskt.
Citera
2021-01-08, 01:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jejkdelaonkel
Har forskat lite på 4B-MAR efter lunch och framåt, endast nasalt. Tycker den funkar bra att plugga på om man inte tar för mycket och fastnar totalt i internetporr. En till synes tråkig uppgift om genus kopplat till den svenska sjukvården blev helt plötsligt väldigt intressant och klar innan deadline med ca 2 h marginal vilket känns fantastiskt.

Doser? Återdoseringsbehov? Rustid? Comeup/comedown? Andra subs som ger tolerans? Något att jämföra med?
Citera
2021-01-09, 03:18
Medlem
Off topic;

Fan själv har jag ren batch 4-MAR hemma.
Så dessa är alltså analogier till d jag kommit över?

Dvs 4-MAR bör va mkt bättre än analogerna av egen erfarenhet.

Intressant att jag lyckades haffa the real deal vilket sammanträffande för en gång skull. Info & erfarenheter tas gärna på PM.

Har en del vet ej vad jag ska göra med det så tips och råd vore tacksamt.

Ursäkta jag snodde tråden.
Citera
2021-01-09, 18:01
Medlem
Snart kört i mig en gubbe 4f-mar i näsan, under ca fem timmars tid. Jag känner att jag har en stimulant i kroppen, en väldigt jävla svag sådan kan sova och äta. Det blir bara inte bra, skit i den här.

Hoppas att 4b-mar är bättre,
Citera
2021-01-09, 19:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hellandy
Snart kört i mig en gubbe 4f-mar i näsan, under ca fem timmars tid. Jag känner att jag har en stimulant i kroppen, en väldigt jävla svag sådan kan sova och äta. Det blir bara inte bra, skit i den här.

Hoppas att 4b-mar är bättre,

Var det pulver eller kristaller som ice tex?
Citera
2021-01-09, 20:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Badass0420
Var det pulver eller kristaller som ice tex?
Det var pulver
Citera
2021-01-10, 00:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hellandy
Det var pulver

Okej för 4-MAR jag har är som ice röka den e bäst på folie med lång rustid mindre push!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in