2022-05-28, 20:55
Medlem
Jag har faktiskt fått två mailsvar dom senaste dagarna! Vilket talar för att dom åtminstone försöker reda upp saker & ting. Den senaste ordern kom också snabbt, ca en vecka. Angående 4B… & 4F…: jag slog ihop dom (köpte bara 1 gram av varje), så svårt att säga vilken som är vad, men helvete som det slår. Ett par korta, tunna linor, sen kommer energin som en spark i nacken. Och länge… Som tur är ingen noja eller svettningar, vilket brukar ett stort problem för mig med cs. Men energi, fokus och en del eufori. Har inte tagit cs på ett tag, så det spelar kanske in, men ta det lugnt/börja försiktigt med dessa.
Citera
2022-05-29, 02:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blindboyfuller
Jag har faktiskt fått två mailsvar dom senaste dagarna! Vilket talar för att dom åtminstone försöker reda upp saker & ting. Den senaste ordern kom också snabbt, ca en vecka. Angående 4B… & 4F…: jag slog ihop dom (köpte bara 1 gram av varje), så svårt att säga vilken som är vad, men helvete som det slår. Ett par korta, tunna linor, sen kommer energin som en spark i nacken. Och länge… Som tur är ingen noja eller svettningar, vilket brukar ett stort problem för mig med cs. Men energi, fokus och en del eufori. Har inte tagit cs på ett tag, så det spelar kanske in, men ta det lugnt/börja försiktigt med dessa.

Härligt, kanske får bli en order 4F.
Citera
2022-05-31, 09:27
Medlem
Någon som vet ifall RCI skickar ordrarna som beställs??

Beställde cannabinoideer förra sommaren men fick inget. Svarade på mail gjorde dom inte heller.

Edit: Får man minskad aptit på dessa btw?
Senast redigerad av byggarenB 2022-05-31 kl. 09:33.
Citera
2022-05-31, 11:25
Medlem
Mina senaste ordrar har gått fort, vet inte hur det är för andra. Och, yes: man får påminna sig/göra det till ett projekt att få i sig mat.
Citera
2022-05-31, 11:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av byggarenB
Någon som vet ifall RCI skickar ordrarna som beställs??

Beställde cannabinoideer förra sommaren men fick inget. Svarade på mail gjorde dom inte heller.

Edit: Får man minskad aptit på dessa btw?

Fick min order till slut efter att legat på dem med mail tog en månad. la en ny beställning förra veckan på 4fmar får se om det går fortare verkar lite vara som ett lotteri då jag läser att vissa aldrig haft problem och vissa får vänta längre

må gott och forska lugnt mvh SS
Citera
2022-05-31, 13:30
Medlem
Tack för svaren gott folk!

Är det någon som vet vilken email dom använder? Hittar inget på sidan.
Citera
2022-05-31, 14:39
Medlem
Citat:
Mina senaste ordrar har gått fort, vet inte hur det är för andra. Och, yes: man får påminna sig/göra det till ett projekt att få i sig mat.

Citat:
Ursprungligen postat av byggarenB
Tack för svaren gott folk!

Är det någon som vet vilken email dom använder? Hittar inget på sidan.

@blindboyfuller tycker inte aptiten påverkas särskilt mycket iaf inte tidigare batcher av dessa

@byggarenB de har rc2019@protonmail.com
Citera
2022-06-02, 20:08
Medlem
Citat:

Det är även min erfarenhet. Senaste order blev färdigbehandlad dagen efter beställning. Den får jag troligen hem imorgon.
Citera
2022-06-03, 12:49
Medlem
Två små linor gav bra effekt och jag mår bra på det. Energi, välmående och rysningar. Som det ska vara.
Senast redigerad av Skogsvandring 2022-06-03 kl. 13:04.
Citera
2022-06-03, 13:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skogsvandring
Två små linor gav bra effekt och jag mår bra på det. Energi, välmående och rysningar. Som det ska vara.

Kul att höra att batchen verkade bra, var det B eller F?

mvh SS
Citera
2022-06-03, 13:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SenapsSeed
Kul att höra att batchen verkade bra, var det B eller F?

mvh SS

Det här var 4F.
Citera
2022-06-03, 20:53
Medlem
DrComforts avatar
Fick hem mitt 4B-MAR på två arbetsdagar. Men fan också, verkar som om 4F-MAR var den av dessa som var roligast.

Men angående 4B-MAR, vilka doser kör ni på? Är det något alls att ha eller kattskit?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in