2021-12-20, 20:40
Medlem
Oucho.Sparkss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nasofermen
Det ska jag göra, har fortfarande inte fått min beställning och det är 2 veckor sedan jag beställde 😡

Fått leverans än?
Jag har inte fått svar på mitt mail. Fann inga kontaktuppgifter på hemsidan men svarade på det mail jag fick av dem vid beställning och leverans och det tycks ha gått fram (för några dar sen).
Citera
2021-12-21, 20:00
Medlem
Nasofermens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oucho.Sparks
Fått leverans än?
Jag har inte fått svar på mitt mail. Fann inga kontaktuppgifter på hemsidan men svarade på det mail jag fick av dem vid beställning och leverans och det tycks ha gått fram (för några dar sen).
Nix står foetfarande som on hold 🤬
Ok då ska jag göra det jag med 👍🏻
Citera
2021-12-22, 14:22
Medlem
Oucho.Sparkss avatar
Tredje gången gillt. Provade pulvret innan jag fixade lunchen, ville se vad jag fick aptit för. En halvtimme efter 2 små näsor kryddade jag till gårdagens linssoppa och lade i några Harry kuvert, till det Wasaknäcket med vallmo och havssalt, på det skivad mozarella med nymald svartpeppar. Och nu avslutar jag med en liten Jägermeister och en pralin.
Citera
2021-12-26, 11:21
Medlem
Mrlind92s avatar
Min beställning står det proced på SEN i går !!
Så antar att det kanske ramlar in på tisdag
Citera
2021-12-26, 21:15
Medlem
Nasofermens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrlind92
Min beställning står det proced på SEN i går !!
Så antar att det kanske ramlar in på tisdag

Var glad för det , jag beställde och betalade den 5 dec och det står fortfarande som on hold 🤬
Citera
2021-12-27, 13:45
Medlem
Mrlind92s avatar
Citat:
Var glad för det , jag beställde och betalade den 5 dec och det står fortfarande som on hold 🤬
Hmm asså ja råka betala samma beställning 2 gånger extra har tjatat som fan på Cash tbx.
Från inrikes rc nåt ??
Ah så vi får hopas på de bästa nu har ej fått något meddelande om att de är skickat dock.
Citera
2021-12-27, 15:18
Medlem
Mrlind92s avatar
Citat:
Förresten om du betalar med swish glöm inte att skriva exakt order och dom två sista i din referens.
Om du ens e så du betalar.
Tror det var de för min del.
Exakt så här skrev jag (order12)
Kan ju vara de för det tar längre tid för dom att se annars eller va dom skrev
Citera
2021-12-27, 17:01
Medlem
Citat:
Förresten om du betalar med swish glöm inte att skriva exakt order och dom två sista i din referens.

Jag har alltid skrivit exakt (Annons + två sista i ordernr) som de säger i instruktionerna de 1-2 ggr/månader jag lagt beställning senaste året och bet via Swish. Aldrig fått vänta eller haft otur, varken m dem eller postnord. Fick precis nu att en order var klar som jag la, och bet igår.
Citera
2021-12-28, 08:05
Medlem
Mrlind92s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MarkusKillen
Jag har alltid skrivit exakt (Annons + två sista i ordernr) som de säger i instruktionerna de 1-2 ggr/månader jag lagt beställning senaste året och bet via Swish. Aldrig fått vänta eller haft otur, varken m dem eller postnord. Fick precis nu att en order var klar som jag la, och bet igår.

Okej Hmm ah då har jag ingen aning om vad som felar men dom verkar inte ha skickat min för säkerhets skull ska jag kolla lådan I dag. .
Nu för tiden brukar man få I postnord appen på automatik när dom skickat.
Citera
2021-12-28, 19:05
Medlem
Nasofermens avatar
Citat:
Betalade med bitcoins 🙂
Citera
2021-12-28, 21:16
Medlem
Mrlind92s avatar
Citat:
Betalade med bitcoins 🙂
Käns så jävla bökigt om du frågar mig det är lagliga substanser i fall länsman skulle kolla transaktionerna he he så jag bryr mig inte i fall ja skulle bli spårad.
Citera
2021-12-28, 21:17
Medlem
Mrlind92s avatar
Citat:
Nix står foetfarande som on hold 🤬
Ok då ska jag göra det jag med 👍🏻
I dag hörde dom av sig på mail I alla fall har du fått något ??
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in