2021-12-14, 19:25
Medlem
BiffTannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sickmyduck
Hej!

Jag vet inte om det tagits upp tidigare i tråden men vad säger ni om att starta upp en insamling till Jonas som täcker hans eventuella böter och övriga kostnader relaterat till detta?

Skulle ni kunna tänka er skänka pengar till en sådan insamling?

Jag är i så fall redo att starta insamlingen. Tar tacksamt emot tips på vart jag lämpligast startar en sådan m.m.

PM:a mig om ni riskerar att gå off topic.

Hade du gjort motsvarande insamling om det var en blind blatte farsa vars son blivit förnedringsrånad av svenskar och han hade gått loss på svennar online? Alltså allt annat samma förutom att byta etniciteterna mot varandra? Om svaret är ja kör på om svaret är nej så är du en godhetssignalerande nolla av sällan sett slag.
Citera
2021-12-14, 19:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BiffTannen
Hade du gjort motsvarande insamling om det var en blind blatte farsa vars son blivit förnedringsrånad av svenskar och han hade gått loss på svennar online? Alltså allt annat samma förutom att byta etniciteterna mot varandra? Om svaret är ja kör på om svaret är nej så är du en godhetssignalerande nolla av sällan sett slag.
Det scenariot lär ju aldrig inträffa, det fattar väl vem som helst. Vilken sida står du på egentligen?
Citera
2021-12-14, 19:37
Medlem
BiffTannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av extendedhuman
Det scenariot lär ju aldrig inträffa, det fattar väl vem som helst. Vilken sida står du på egentligen?

Vilken sida? Jag skiter totalt i vilket bryr mig varken om smutsiga kaosblattar eller ett medelålders efterblivet jävla blindstyre som verkar tro att hans handikapp ger han ett frikort att agera som ett svin återfallsförbrytare som han är.
Citera
2021-12-14, 19:38
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av BiffTannen

Jaha, det är din åsikt. Jag får starta en insamling till vem jag vill av den anledning jag tycker är rimlig och folk får skänka pengar till min insamling om dom vill, eller inte.

Om du vill starta en insamling till en blind blatte farsa är det upp till dig. Kör på.
Citera
2021-12-14, 19:38
Medlem
Med tanke på hur många barn en svensk kvinna i jämförelse med kvinnor i afrika o mellanöstern så är vi snart en minoritet och då kommer det bli sharialagar som är det som behövs då saft o bullelagar inte hjälper
Citera
2021-12-14, 19:39
Medlem
S.W.I.Ms avatar
Som någon annan skribent på flashback skrev; Sanningen är förbjuden i Sverige, och regleras i lagen Hets mot folkgrupp.

Det enda den lagen lyckas åstadkomma är att skydda förövare som råkar vara utlänningar, det finns inget annat användningsområde då uppvigling redan är brottsligt.
Citera
2021-12-14, 20:09
Medlem
Sofiajadetarjags avatar
Detta är ju sinnessjukt, Sveriges rättssystem, vilken sida står de på egentligen. De som åtalar redan drabbade brottsoffer, hur fan står de ut med sig själva?
Sveriges domstolar straffar offren istället för brottslingarna.
Hoppas de gör något reportage från något annat land om hur sjukt Sverige är.
Ställ åklagaren mot väggen.
Vad hände med yttrandefriheten? Det går utför med Sverige, snart imploderar nog landet.
Senast redigerad av Sofiajadetarjag 2021-12-14 kl. 20:28.
Citera
2021-12-14, 20:09
Medlem
LaffanStings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JajoNej666
https://www.friatider.se/blinde-jonas-46-atalas-invandringskritik-efter-att-hans-son-fornedringsranats

LAG & RÄTT. Efter att hans son utsatts för en grov misshandel av ett invandrargäng skrev Jonas Sernholt – som är blind – av sig på Facebook. Bland annat skrev han att förövarna var "drägg" som borde utvisas. Nu står Jonas själv står åtalad för åsiktsbrottet hets mot folkgrupp – efter att ha anmälts av den ene förövarens familj, rapporterar Exakt24.

Det här gör ont att läsa speciellt när man kollar på den inavlade som ler gott mot kameran när polisen gripit honom.

Parasit som njuter när kameran tar bild på honom.
Det är fan ta mig nåt genetiskt fel på dessa människor, antingen är föräldrarna kusiner eller så är det nåt annat men nåt fel i huvudet har dom sedan barnsben. Vidriga jävla parasit.

Efteråt hotade gänget att döda 15-åringen om han gick till polisen.

– Kommer det här fram kommer vi döda dig, din mamma, pappa, syster, alla i din släkt. Du vet inte vad vi är kapabla till, fick han höra.

– Från och med nu är du vår bitch. Säger vi att du ska sno en motorcykel, ge oss pengar eller sälja droger har du inget att säga emot, vi kommer döda din familj då, fortsatte gänget, enligt domen.

Jag blir för förbannad att det kokar inom mig.
Jävla satans barn inget annat än satans barn är vad dom är!
Vidriga jävla helvetes apejävlar.

E han BLIND säjeru?
Citera
2021-12-14, 20:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Softer
Oroa dig inte, när etniska svenskar blir i minoritet i Sverige så kommer HMF-lagen bli omvänd, svenskarna får staten i ryggen så att säga.

Dream on, du tror väl inte anti-svenskheten upphör när vi blir i minoritet. Det kommer bara att bli värre då när de nya herrarna sitter i förarsätet, det är bara att se hur det är för minoriteter i mena länder och många andra.
Citera
2021-12-14, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fittslem
Vi borde starta en insamling Jonas och hans familj, nån som vet vilka förövarna är? Borde inte vara jättesvårt att ta fram och lägga ut det på nätet.

Citat:
Ursprungligen postat av Sickmyduck
Hej!

Jag vet inte om det tagits upp tidigare i tråden men vad säger ni om att starta upp en insamling till Jonas som täcker hans eventuella böter och övriga kostnader relaterat till detta?

Skulle ni kunna tänka er skänka pengar till en sådan insamling?

Jag är i så fall redo att starta insamlingen. Tar tacksamt emot tips på vart jag lämpligast startar en sådan m.m.

PM:a mig om ni riskerar att gå off topic.

Det är redan gjort i lokal Facebooktråd (fick ihop typ 17.000kr). Afs har gått ut med att även de samlade in pengar.
Citera
2021-12-14, 20:41
Medlem
Blondinss avatar
Haha en renodlad rasist inom Miljöpartiet?

https://expo.se/nyheter/2017/08/milj%C3%B6partist-kallade-somalier-cancersvulst

Killen verkar inte förstå att i Sverige kan vi inte skriva precis vad vi vill..
Citera
2021-12-14, 20:44
Medlem
Sofiajadetarjags avatar
Undra om de är stolta de som jobbar med att förkunna sådana här straff.
Idag har jag verkligen gjort skäl för min lön jag straffade en blind man vars son blivit grovt misshandlad av sex andra män. Nu måste mina föräldrar vara stolta över mig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in