2021-12-14, 17:37
Medlem
swebarbs avatar
sjukt, han gjorde ju såklart rätt men alla vet ju att invandrare är fridlysta i sverige man får inte säga ett enda negativt ord om dom så blir man fälld... jävla bajsland
Citera
2021-12-14, 17:43
Medlem
arakas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EttEvigtSiegHeil
Haha, jag rösta på SD som inte ens erkänner att det finns etniska svenskar och som suger kurdisk kuk. Ett patetiskt skitparti.
Bättre då att miljömupparna och sossecentern bildar ny regering nästa år?
Citera
2021-12-14, 18:04
Medlem
Exakt vad är det Jonas har skrivit? Kan någon återge citat?
Citera
2021-12-14, 18:16
Medlem
nobbenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mikaels
Exakt. Om inte hans parti haft det inflytande de haft hade kanske inte detta behövt hända.
Karma, som sagt.
Inga tårar från mig.
Tycker visserligen HMF är en skitlag, men denna gång hör jag ett undantag
Ja men ge honom en chans. Han har ju ångrat sig. Om vi inte välkomnar avhoppande MP:s så får vi det värre. Dem måste vi alla välkomna...eller hur? Inte med tårar men med som sagt välkomnande.
Citera
2021-12-14, 18:18
Medlem
namunamnams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Htes
Exakt vad är det Jonas har skrivit? Kan någon återge citat?

"Jag ska åka hem till Mahmouds hem och våldta hans lillasyster!", "Jag ska rista in ett hakkors i pannan på han den där Ahmed som sparkade min son. Heil Hitler!", "Jag ska ta och våldföra mig på Sayids morsas anus, den där arabhoran ska få sina fiskar varma!" - räcker det? Kan citera mer.
Citera
2021-12-14, 18:34
Medlem
vetenskapspartiets avatar
Om man är blind påverkar inte om man kan åtalas för brott.
Sedan ska självfallet lagen om hets mot folkgrupp tas bort.
Citera
2021-12-14, 18:40
Medlem
nobbenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av namunamnam
"Jag ska åka hem till Mahmouds hem och våldta hans lillasyster!", "Jag ska rista in ett hakkors i pannan på han den där Ahmed som sparkade min son. Heil Hitler!", "Jag ska ta och våldföra mig på Sayids morsas anus, den där arabhoran ska få sina fiskar varma!" - räcker det? Kan citera mer.
Oj jävlars vad han tagit i. Är det sonen hans som blivit förnedringsrånad? Ja det måste ha känts för jävligt å gör säkerligen så under hela hans fortsatta liv - sicket jävla öde
Citera
2021-12-14, 18:44
Medlem
Citat:

Hårda ord om gärningsmännen, men det låter inte som hets mot folkgrupp.
Citera
2021-12-14, 18:46
Medlem
mikaelss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nobbens
Ja men ge honom en chans. Han har ju ångrat sig. Om vi inte välkomnar avhoppande MP:s så får vi det värre. Dem måste vi alla välkomna...eller hur? Inte med tårar men med som sagt välkomnande.
Hur vet du att han har ångrat sig?
Citera
2021-12-14, 18:55
Medlem
nobbenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mikaels
Hur vet du att han har ångrat sig?
Tja han har väl gått ur MP eller var det utkastad? Hade han inte joinat nåt annat parti nu förresten?
Citera
2021-12-14, 19:14
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:

Jaha och var har du fått det där ifrån då, eller är du igång och fabulerar nu igen?
Citera
2021-12-14, 19:21
Avslutad
Hej!

Jag vet inte om det tagits upp tidigare i tråden men vad säger ni om att starta upp en insamling till Jonas som täcker hans eventuella böter och övriga kostnader relaterat till detta?

Skulle ni kunna tänka er skänka pengar till en sådan insamling?

Jag är i så fall redo att starta insamlingen. Tar tacksamt emot tips på vart jag lämpligast startar en sådan m.m.

PM:a mig om ni riskerar att gå off topic.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in