Citat:
Ursprungligen postat av
JajoNej666
Staten?
Varför har svenska män blivit som kvinnor är frågan?!
Varför i helvete samlas man inte och slår sönder varenda jävla arab där ute, skall polisen gripa 50.000 svenskar som går loss eller?
Det är nåt fel på oss svenskar, nåt grovt fel.
Hade en av oss misshandlat den där araben på bild hade hela hans släktträd jagat oss.
Men när det sker oss gör vi inte ett skit!
Dom är inte fler än oss dom är färre!
Kan dom kan vi så enkelt är det!
Ska snuten sätta oss alla i fängelse eller vad.
När han ler mot kameran fick mig att smälla av, och sedan har dom mage att kalla den hjälpande handen för deras lilla bitch, när smutsen kom hit pga krig i deras hemländer jävla satans parasiter.
Jag har tappat det tillfälligt efter han log mot kameran förlåt för det men om det blir ett stort världskrig hoppas jag man kärnbombar hela jävla Mellanöstern till sand en gång för alla.
”Felet” är att vi lämnat grottkulturen bakom oss. Det anses inte respektingivande i vår kultur att bete sig som en brunstig aphanne. Men i den muslimska världen gäller det att vara störst och starkast och framförallt mest aggressiv. Och höras mest. Det är idealet. Mamma och pappa är kusiner, liksom farmor och farfar, så det finns ingen IQ att tala om. Ingen uppfinner något, ingen skriver några böcker eller driver investmentbolag. Man producerar inget av värde. Kamelskit och bladpersilja.
Vi å andra sidan är civiliserade. Titta på västerlandets historia och jämför med den muslimska världen. Kunde vi uppbringa ett gäng svenska män från 800-talet hade de kanske kunnat matcha det här gänget eftersom de varit på samma nivå utvecklingsmässigt. Vi kan det inte, men det är inte det som är problemet. Möjligen skulle vi kunna ha nytta av hockeyspelare, men de flesta av oss jobbar inte som hockeyspelare. Vi är IT- konsulter, VVS-montörer, grundskollärare..Aggressivitet är inget som premieras på våra arbetsplatser.
Vi passar in i den västerländska civilisationen, de gör det inte. Sverige är inte byggt för brölande babianer klansystem och medeltidskultur, det är byggt för oss. Och för andra som kan bete sig som folk. Det är inget fel på svenska folket.