Citat:
Ursprungligen postat av
broncovich
Asså vad snackar du om. Vi pratade om utifall E golat eller inte.. vad du gjorde med din ytterdörr är oväsentligt
Det jag menar är att kriminella förväntar sig att du ska ljuga i domstol och för polis om du själv tillhör den kriminella delen av samhället där man inte använder poliser när man blir utsatt för brott.. för då hämtar man pistol och andra gängmedlemmar för att "slå tillbaka".
Det hände ju tillåmed mig med två missbrukare lixom som tillåmed dom trodde att jag skulle ljuga för att få dom befriade från brottsmisstankar genom att jag börjar ljuga i domstol vilket säkert hade befriat dom från straff.
Varken dom eller jag är på den kriminella sidan men dom låtsades vara det för en kväll bara innan dom avtjänade fängelsestraffen och häktningarna.
Dom hoppade genom min dörr och ville att jag skulle påstå att jag puttade dom från utsidan genom min dörr lixom.
Einar hade alltså behövt hitta på en historia om att det var han och hans kompisar som lekte på bilderna som skulle se ut som en kidnappning fast det inte var det. Då kan jag tro att han slapp golarstämpeln och fick chansen att använda vapen och skjuta folk tills han känner att hämnden för smyckena räcker.
Det är väl iaf vad kriminella människor förväntar sig av andra kriminella dvs att man löser allt sånt genom mord istället för att använda poliser och domstolar som har förlorat kriget mot droger sen första början.
Visst kanske det hade varit lite gangster om Einar sa att han gillar att klä sig i kvinnokläder på skoj med sina bögpolare som uppskattar det för att det är roligt.. och att det inte var nån kidnappning alls på bilderna.. och sen hade man sett Haval och alla dom där idioterna bli klippta en efter en för att dom var med och tattade smyckena. Då kanske Einar hade setts som gangster trots allt även fast det finns bilder på han i kvinnokläder.