2021-11-08, 12:30
Medlem
mastarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abbetappe
De finns en kille från Rågsved dirty south han heter Cadka, cadiska va väldigt likt.

cadiskadig är somaliska och betyder typ "bete dig" tydligen
Citera
2021-11-08, 12:35
Medlem
mastarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GangstaVaxxer
Ja, just det. Stämmer. Men det var inte direkt mot Einar, även om man kan tolka det så. Såg mer ut som nån ungjävel hasplat ur sig nåt random. Men vem vet?

Jo det var under en blid på Einár så jo det var med största säkerhet riktigt mot honom..

Och absolut det kan ju vara ett sammanträffanden men som jag skrev tidigare tidpunkten och att båda kontona försvinner plus hur kontona ser ut gör det ändå intressant... Allfall i mina ögon 👀
Citera
2021-11-08, 12:45
Medlem
mastarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ken Dryden
Står inte "MMG" bara för att man håller på med gängbrottslighet i största allmänhet - ungefär som att man säger "gangbanger" i USA?

MMG behöver alltså inte knytas till någon speciell individ eller gruppering - eller har jag helt fel här?

I sådana fall betyder väl "CXXMMG" helt enkelt "gangstern som bor i Södra Hammarbyhamnen eller Årsta".

Precis det som antagligen krävs är att någon som vet vem/vilka som använder kontona bekräftar det...
Citera
2021-11-08, 12:54
Medlem
Jaha. Cirkeln är sluten då alltså. Några springisar från Rågsved på uppdrag från Vårby/Dalen?
Citera
2021-11-08, 13:11
Medlem
TheMajors avatar
Kan ngn länka bilden på einars ansikte död som sprids, vet att den är fake men vill se.
Citera
2021-11-08, 13:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mastarn
Jo det var under en blid på Einár så jo det var med största säkerhet riktigt mot honom..

Och absolut det kan ju vara ett sammanträffanden men som jag skrev tidigare tidpunkten och att båda kontona försvinner plus hur kontona ser ut gör det ändå intressant... Allfall i mina ögon 👀

Hm. Det stämmer nu när du säger det. Det var en bild på E. Att kontona försvinner är kanske inte så konstigt. Det kan vara insta själva som tagit bort dem. De borde ju ha nån policy mot dödshot, tycker man.
Citera
2021-11-08, 13:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av haidoken
Vad heter kontot?

Jag minns inte faktiskt, men den finns någonstans i tråden
Citera
2021-11-08, 13:32
Medlem
Kontot cxmmg var ett fakekonto på insta och har inget med mordet att göra

Jag har själv också skrivit från fakekonton på insta att einar kommer snart dö, minst 500 konton har skrivit det
Citera
2021-11-08, 13:37
Medlem
Kaffemedaffes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JeppeNil
Menar du att Einar verkligen var yrkeskriminell? Hans största fel var väl att han skrev låtar om den kriminella världen och umgicks för nära med kriminella. Men att säga att han "bäddade sin säng länge". Är det inte att gå för långt? Det är inget brott i sig att skriva olämplig musik
Sätter man en kniv i halsen på en annan yrkeskriminell så kan man inte hävda att man själv är utanför kriminaliteten.
Citera
2021-11-08, 13:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaffemedaffe
Sätter man en kniv i halsen på en annan yrkeskriminell så kan man inte hävda att man själv är utanför kriminaliteten.
Har han satt en kniv i någons hals?
Citera
2021-11-08, 13:40
Medlem
Kaffemedaffes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ponyboynation
Skriver jag så djävla otydligt?

Jag skrev att Einar INTE kom från ingenting. Jag håller alltså med dig.
Jag vet inte. Men jag läser snabbt och inte så uppmärksamt så jag lämnar det öppet att misstaget var mitt.
Citera
2021-11-08, 13:45
Medlem
Kaffemedaffes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JeppeNil
Har han satt en kniv i någons hals?
Du har läst rätt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto