2021-10-30, 20:37
Medlem
strogarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Efternamn08
Adel och Dumle är inte kusiner.

Jo
Citera
Medlem
mjohan84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Efternamn08
Du menar Vårby?

Sorry är dåligt insatt i Sthlm men okej Vårby är alltså ifrån ”söderort” ?

Ser många rappare som är ifrån söderort och ingen av dessa verkar ha lagt upp något beklagande eller typ rest in peace som många andra rappare nu gjort
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fricky
Någon gjorde det tidigare och bifogade svaret i denna tråd. Gå tillbaka några sidor så kanske du hittar inlägget.

Tjena,

Gick tillbak 25 sidor, men såf ingenting. Vet du vilket inläggsnummer det är?
Citera
Medlem
Allchronix69

Att du fortsätter orka fascinerar mig. Du skrev ett inlägg att skyttarna var från västerort men på beställning från Dalen/Vårby. Så Dalen, Bagis, Skarpnäck, Vårby och alla andra allierade med dom i söder är inte kapabla att fixa fram 2 skyttar som dessutom skulle kosta mycket mindre än att hämta grabbar helt från andra sidan stan?

Dessutom skulle dom här söderort grabbarna ha fullständigt lokal kännedom om varenda stig som finns i dom trakterna. Ändå skulle Vårby/Dalen hämta skyttar från andra sidan stan speciellt speciellt SPECIELLT när det här var något extremt personligt och en payback för Dara?
Citera
2021-10-30, 20:39
Medlem
toblemonas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
”vi har startat från noll, finns ingen silversked här, vi har byggt upp oss hela vägen, så det är därför VÅR musik borde lyssnas på”

Citat av Mehdi ”Dumle” Sachit som säger egentligen allt. Den karln var ingen äkta vän till Nisse. Over and out.

https://www.expressen.se/tv/nyheter/gangmedlemmen-om-dodsskjutningarna-folk-maste-bort/
Så sannolikheten att Dumle är direkt inblandad ökar, eller hur?
Citera
2021-10-30, 20:41
Medlem
Lite motsägelsefullt men vad jag säger här ovan, men vad gjorde Haval för att bli kidnappad?[/quote]

Du menar Nisse?
Citera
2021-10-30, 20:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av toblemona
Så sannolikheten att Dumle är direkt inblandad ökar, eller hur?
Korrekt analys av mitt skrivna. Man hör föraktet i hans ord, det är inget som går att trolla bort.

Observera skillnaden mellan sannolikhet och bevis i frågan. Men här har ni en oinsatt som analyserar video och text utan tidigare fördomar som säger att sannolikheten för Dumles inblandning ökar markant efter denna intervju.
Citera
2021-10-30, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mamme90
Allchronix69

Att du fortsätter orka fascinerar mig. Du skrev ett inlägg att skyttarna var från västerort men på beställning från Dalen/Vårby. Så Dalen, Bagis, Skarpnäck, Vårby och alla andra allierade med dom i söder är inte kapabla att fixa fram 2 skyttar som dessutom skulle kosta mycket mindre än att hämta grabbar helt från andra sidan stan?

Dessutom skulle dom här söderort grabbarna ha fullständigt lokal kännedom om varenda stig som finns i dom trakterna. Ändå skulle Vårby/Dalen hämta skyttar från andra sidan stan speciellt speciellt SPECIELLT när det här var något extremt personligt och en payback för Dara?

Att du fortsätter prata utan vetskap fascinerar mig. Det har funnits en pott i snart halvår på honom. Har du haft en krypterad lur får jag fråga? Med kontakter med de olika nätverken? Har du nån gång fått en bild på en person i den med ett pris under från beställare? Vet du hur saker går till på riktigt? Har du ens ägt en sky, encro?

Varför skyttarna tog jobbet beror på en personlig grej mellan dom och Nisse som lett till att dom såg sin chans att få bort han och samtidigt casha in. Dalen/Skarpnäck/Bagis har inga skyttar. Hur kommet det sig att ingen har hämnats Paki? Chapo, deras egen kille klippte honom, alla sörjer som fan men ingen har hämnata honom trots allmän vetskap om var han hängt efter han försvann från Dalen. Det är riktiga drängorter utan kapabla människor.

Din kunskap är inte tillräckligt stor för att du ska kunna dumförklara mig härinne.

Detta mord har inget med Dara att göra och ingen kommer hämnas Dara nu heller för Nisse är redan död.
Citera
2021-10-30, 20:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LadySweden
En grej bara;
Det var inte ett hot mot Einar som stod skrivet i blodet enligt polisen. Det var en anstiftan till mord, men alltså inte riktat mot Einar. Där emot ökade hotbilden mot Einar efter den kvällen, det är riktigt.

Tack, det hade jag missat. Du har helt rätt, från Expressen:

"Efteråt sågs en stor blodpöl på Nosh and Chow.

I blodet noterade polisen också ett hotfullt meddelande.

Enligt Expressens uppgifter hade Husbymannen – som alltså också är en av de som punktmarkeras efter Einármordet – skrivit ett dödshot i blod."

+

"Expressens uppgiftslämnare är dock tydliga med att det inte handlar om mordet på Einár tolv dagar senare."

Då kan det kanske vara en krigsförklaring "i blodpölen" som riktats mot den andra delen av HH?

Man undrar ju verkligen vad Leis hade skrivit – hela grejen är som taget från en film.
Citera
2021-10-30, 20:55
Medlem
knark-kungens avatar
Fortfarande ingen gm som anhållits?

Det är proffs sicarios vi har att göra med här, tabben är slängd och kläderna brända för längesen.

Polisiärt uppklarat på sin höjd.
Citera
2021-10-30, 20:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allchronix69
Att du fortsätter prata utan vetskap fascinerar mig. Det har funnits en pott i snart halvår på honom. Har du haft en krypterad lur får jag fråga? Med kontakter med de olika nätverken? Har du nån gång fått en bild på en person i den med ett pris under från beställare? Vet du hur saker går till på riktigt? Har du ens ägt en sky, encro?

Varför skyttarna tog jobbet beror på en personlig grej mellan dom och Nisse som lett till att dom såg sin chans att få bort han och samtidigt casha in. Dalen/Skarpnäck/Bagis har inga skyttar. Hur kommet det sig att ingen har hämnats Paki? Chapo, deras egen kille klippte honom, alla sörjer som fan men ingen har hämnata honom trots allmän vetskap om var han hängt efter han försvann från Dalen. Det är riktiga drängorter utan kapabla människor.

Din kunskap är inte tillräckligt stor för att du ska kunna dumförklara mig härinne.

Detta mord har inget med Dara att göra och ingen kommer hämnas Dara nu heller för Nisse är redan död.

Har inte sky och encro hackats av polisen? Varför använder ni inte signal eller wickr?
Citera
2021-10-30, 21:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av P11235
Har inte sky och encro hackats av polisen? Varför använder ni inte signal eller wickr?

Jo dom används inte längre. Det är Chatmail eller Totalsec som används nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in