2021-12-13, 12:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjillinggnaget
Jag tänker inte återcitera din ryktesspridning mot en oskyldig, du skrev senast skit om henne den 10/12. Du kan läsa själv.
Så du menar att om jag läser FUPen och årerskriver det är skitsnack ?
På allvar du borde inte vara på flashback alls
Citera
2021-12-13, 15:02
Medlem
Nikets avatar
Citat:
Du menar den stackars stackars uppgivna journalisten som ringde polisen och sen skrev en artikel dagen efter?
Det var en grillkväll med ca 15 personer som var slut klockan 23 enligt samtliga som var där. M.W åkte dit först klockan 01 och hittade henne i poolen.

Du menar alltså att tre poliser ljuger om klockan och om händelseförloppet?
Det var till och med ett insänt ett "Dagens ris" i BLT om grannar som spelade hög musik kl 02 på Hästkvarnsgatan den aktuella natten.

Alla ljuger utom du?
Citera
2021-12-13, 19:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bilingualbvern2.0
Att S.A inte mått bra psykiskt är ingen direkt hemlighet, känt inom moderatkretsar iaf.

Jag ska en sista gång visa att du inte har en susning om vad du pratar om.

Under den nuvarande mandatperioden så har 8 blekingska ledande moderatpolitiker varit sjukskrivna mer än 14 dagar:
2 för utmattningssyndrom, 2 för cancer, 1 av familjeskäl, 1 för psykiska besvär, och 2 för hjärtbesvär. Tyvärr har 2 av ovanstående avlidit.

SA är ingen av ovanstående. Den som var sjukskriven för psykiska besvär är den numera avsatta regionpolitikern.

Om du verkligen hade kontakter in i moderatstyret så hade du vetat ovanstående.
Citera
2021-12-13, 19:36
Medlem
Bilingualbvern2.0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SSUpp
Jag ska en sista gång visa att du inte har en susning om vad du pratar om.

Under den nuvarande mandatperioden så har 8 blekingska ledande moderatpolitiker varit sjukskrivna mer än 14 dagar:
2 för utmattningssyndrom, 2 för cancer, 1 av familjeskäl, 1 för psykiska besvär, och 2 för hjärtbesvär. Tyvärr har 2 av ovanstående avlidit.

SA är ingen av ovanstående. Den som var sjukskriven för psykiska besvär är den numera avsatta regionpolitikern.

Om du verkligen hade kontakter in i moderatstyret så hade du vetat ovanstående.

Nu behöver man inte nödvändigtvis vara sjukskriven för att lida av psykiskt ohälsa, men det kommer kanske som en nyhet för dig..

Vad du påstår går ändå inte ta på allvar, då du inte har någon trovärdighet. Dessutom är detta OT, då tråden behandlar aktuella brott.
Citera
2021-12-13, 20:25
Medlem
E ni helt jävla slut i huvodet ? Erkänn att ni begått ett stort jävla fel och ta ert straff och stå rakryggat för ert uppträde och beteende.

Ni är en skam för både Pride, HBTQ och Moderaterna . Ni framhäver er som lokla kändisar och försöker urskulda er med lögner och skitsnack. Ni borde skämmas och be Polisen och era grannar och alla andra som kommit i kläm pga av era uppdiktade löngner.
Tviifan säger jag. Sluta sprida ert skit och lämna era uppdrag inom politik och organisationer som ni gömmer er bakom.

Sådana falska människor äcklar mig !
Vi som vet vi vet och kommer att hålla ögonen på er.
S.A har dessutom ett uppdrag inom BRÅ , vilket är mkt anmärkningsvärt då hon och hennes M.L uttalar hot mot både Polis , journalister och andra som inte delar deras lögner . Ytterst olämpligt och olämpligt uppträdande. Nä rensa upp i region Blekinges swinges gemenskap och herrefolks fasoner.
Rida på höga hästar och tro att man kan hålla sig utanför lagar o regler skapar missnöje och förakt och skadar Sverige .
Senast redigerad av Loppan113 2021-12-13 kl. 21:21. Anledning: Tillägg som ej kom med
Citera
2021-12-14, 08:26
Medlem
Dessa HBTQ-nissar och moderaten verkar ju vara begåvningshandikappade. Maken på omoget och intelligent beteende! Att göra dumma saker på fyllan är en sak - men att när man sedan är nykter fortsätta försvara sitt skogstokiga beteende- det är ju sinnesjukt.

Till dessa HBTQ-nissar och moderaten: väx upp för fan! Stå för era handlingar! Mogna! Och be om ursäkt till de drabbade!

Och mycket bra att poliserna numera har body cams - så att ord inte behöver stå mot ord.
Citera
2021-12-14, 14:30
Medlem
Citat:
Det är fan dags att sanningen om denna soppan kommer fram. Kåta troll som sitter bakom en skärm och spekulerar och drar andra i skiten. Ni borde skämmas! Jag är vän med kvinnan ni hänger ut. Tror ni på allvar att den polis (jag vet att man inte får skriva ut namn men namnet står i polisrapporten så ni kan läsa själva) som sprider skit om den här kvinnan talar sanning? Han är ett sexistiskt och svartsjukt svin som borde fått lämna ifrån sig polisbrickan för länge sen. Att hans chef håller honom om ryggen här är fan bedrövligt. Det finns bevis som visar att han ljuger och jag hoppas dem spärrar in honom efter att det kommer fram att han begått mened i rätten. För det är en sak att skriva något i en polisrapport och sen skicka pressmeddelande, en annan sak att sitta i Tingsrätten under ED. Det här är en förnedrande smutskastningskampanj och inget annat.

Som av en händelse kom just denna polis tillsammans med två ditlurade poliskollegor till just denna adressen. En polis som haft en relation med kvinnan. Ja, hon och M.L har levt isär ett tag och hon har då träffat andra, det är inget olagligt i det. Vad som är olagligt är att åka hem till en kvinna av ren jävla svartsjuka för att hon har tagit tillbaka sin man och han just den natten skulle sova hemma. Nej, det var ingen jävla fest. När det kommer fram vilka som faktiskt badade i den där poolen så kommer alla fatta att han hittat på att hon skulle gjort diverse saker i poolen. Han stövlade in i trädgården och krävde att hon skulle komma ut på gatan. Nej, han ringde inte på dörren först för då hade det synts i övervakningskameran så redan där ljuger han och han har fått sina kollegor att hålla tyst eftersom de alla riskerar sina jobb om sanningen kommer fram.

Kvinnan var rädd och vågade inte gå ut så hon gick in och väckte sin man som hade gått och lagt sig efter 5 timmars bilkörning! Mannen kom ut och äckelpolisen fick då njutningen att förnedra honom på bästa sätt. Att använda sin tjänsteutövning, påstå att han druckit och slänga in honom i en polisbuss, i morgonrock! När han slängt in honom i bilen och bundit fast honom med benen i taket (man ser på video att han hänger i taket) går han fram till kvinnan och skriker i hennes ansikte att "det här hade aldrig behövt hända om inte din man varit här". Detta finns inspelat på film!!! En närbild på kräket som hotar kvinnan. Det kommer komma fram under rättegången men det skiter media och åklagare i. För det enda syftet med detta är att smutskasta de inblandade. En kvinna som dessutom har utnyttjats sexuellt och hon är definitivt inte den första kvinnan! Fy fan för denna polis och för rättssystemet som skyddar honom.

Jag har väldigt svårt att tro att S.A skulle haft en relation med en sån som M.W. Jag kan ganska tvärsäkert intyga att hon endast är intresserade av kvinnor. M.L är en stor parantes i hennes sexuella preferenser. Just därför är jag också tvärsäker på att hon aldrig gjort något med någon man i någon pool utan att det är alldeles uppenbart att M.W hittat på det. Varför skulle man uppge det i en förundersökning som handlar om något helt annat om det inte var för att skada? Svartsjuka kan absolut vara en anledning men har som sagt svårt att de att S.A skulle ta i M.W med tång. Tror snarare det är hämnd för någonting. Någon form av relation verkar de ju iaf ha till varandra och han har ju uppenbarligen lyckats med sin hämndaktion iallafall. Spelar knappt någon roll vad som framkommer under "ed" i rätten. Skadan är redan skedd.

Men du hade några andra bra detaljer som gjorde att poletten föll ner som jag inte blivit klok på tidigare. M.L var alltså inte hemma under kvällen precis som min källa intygade men ska då ha kommit hem senare under kvällen. De har alltså inte bara tagit en person för LOB i sitt hem, de har dessutom tagit en nykter person. Säger inte att det försvarar att M.L gjort våldsamt motstånd men det är ju ganska ruttet agerande av poliserna. Den där filmen skulle man ju gärna vilja sätta tänderna i. Hoppas den kommer på Netflix.
Citera
2021-12-14, 15:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LisaEric79
Jag har väldigt svårt att tro att S.A skulle haft en relation med en sån som M.W. Jag kan ganska tvärsäkert intyga att hon endast är intresserade av kvinnor. M.L är en stor parantes i hennes sexuella preferenser. Just därför är jag också tvärsäker på att hon aldrig gjort något med någon man i någon pool utan att det är alldeles uppenbart att M.W hittat på det. Varför skulle man uppge det i en förundersökning som handlar om något helt annat om det inte var för att skada? Svartsjuka kan absolut vara en anledning men har som sagt svårt att de att S.A skulle ta i M.W med tång. Tror snarare det är hämnd för någonting. Någon form av relation verkar de ju iaf ha till varandra och han har ju uppenbarligen lyckats med sin hämndaktion iallafall. Spelar knappt någon roll vad som framkommer under "ed" i rätten. Skadan är redan skedd.

Men du hade några andra bra detaljer som gjorde att poletten föll ner som jag inte blivit klok på tidigare. M.L var alltså inte hemma under kvällen precis som min källa intygade men ska då ha kommit hem senare under kvällen. De har alltså inte bara tagit en person för LOB i sitt hem, de har dessutom tagit en nykter person. Säger inte att det försvarar att M.L gjort våldsamt motstånd men det är ju ganska ruttet agerande av poliserna. Den där filmen skulle man ju gärna vilja sätta tänderna i. Hoppas den kommer på Netflix.

Ni som tror att AS och ML är små oskyldiga lam utan skuld ...Är ni på riktigt?? Tillhör ni begåvningsreserven eller spelar ni bara korkade? Händelsen är ett faktum och bevis finns och ändå ifrågasätter ni Polisen ? Paret är MMM ..Maktkåta Narcisistiska Mytomaner.
Citera
2021-12-14, 15:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loppan113
Ni som tror att AS och ML är små oskyldiga lam utan skuld ...Är ni på riktigt?? Tillhör ni begåvningsreserven eller spelar ni bara korkade? Händelsen är ett faktum och bevis finns och ändå ifrågasätter ni Polisen ? Paret är MMM ..Maktkåta Narcisistiska Mytomaner.

Det är väl det som är problemet här? Att man inte tagit med bevis utan endast tagit med förhör med polisen. Anser du att det är bevis nog? En polis utsaga om en händelse? Alla poliser är inte good guys, tro mig. Det finns rötägg och M.W är definitivt ett sådant här i stan.
Citera
2021-12-14, 15:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Niket
Du menar alltså att tre poliser ljuger om klockan och om händelseförloppet?
Det var till och med ett insänt ett "Dagens ris" i BLT om grannar som spelade hög musik kl 02 på Hästkvarnsgatan den aktuella natten.

Alla ljuger utom du?

Du menar att musiken fortfarande skulle vara på 02 när polisen kom 01? Den där dagens ris var nog ingen granne, bara någon som ville spä på historien lite.
Citera
2021-12-14, 16:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LisaEric79

Det har hon men det kommer hon aldrig erkänna.
Citera
2021-12-14, 16:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skorpionkvinna
Så du menar att om jag läser FUPen och årerskriver det är skitsnack ?
På allvar du borde inte vara på flashback alls

Du återskev det som en förolämpning. Och en normal människa fattar att FUPen innehåller lögn.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in