2021-12-12, 14:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bilingualbvern2.0
Detta förstår väl även du? ”inte har visat oaktsamhet och det har inte nått den nivån att det är fråga om brott”

Att det skulle vara något sexuellt ofredande är ju bara trams, snarare någon förvirrad fantasi hos en kraftigt berusad person. S.A har ju dessutom en historia av psykiskt ohälsa, vilket bekanta till henne berättat för mig. Att M.L sparkar och försöker bitas är knappast något en nykter, balanserad och oskyldig person gör..

”inte nått den nivån att det är fråga om brott” det tolkar jag som att polisernas agerande inte varit tillräckligt fel för att vara ett brott enligt lagens mening.

Det är ju inte direkt okänt att det är näst intill omöjligt att få en polis åtalad för något de gjort i tjänsten.

Att SA skulle vara psykiskt sjuk var något nytt. Du som själv är så rädd för att uppgifter om dig ska spridas, du kanske inte ska slänga dig med sådana ogrundade påståenden om andra?
Citera
2021-12-12, 14:41
Medlem
Bilingualbvern2.0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SSUpp
”inte nått den nivån att det är fråga om brott” det tolkar jag som att polisernas agerande inte varit tillräckligt fel för att vara ett brott enligt lagens mening.

Det är ju inte direkt okänt att det är näst intill omöjligt att få en polis åtalad för något de gjort i tjänsten.

Att SA skulle vara psykiskt sjuk var något nytt. Du som själv är så rädd för att uppgifter om dig ska spridas, du kanske inte ska slänga dig med sådana ogrundade påståenden om andra?

Då tolkar du det som du vill att det ska tolkas, läs lite juridik så kommer du förstå. Det finns inget som tyder på att polisen gjort något brottsligt.

Att S.A inte mått bra psykiskt är ingen direkt hemlighet, känt inom moderatkretsar iaf.
Citera
2021-12-12, 15:09
Medlem
Citat:
Detta förstår väl även du? ”inte har visat oaktsamhet och det har inte nått den nivån att det är fråga om brott”

Att det skulle vara något sexuellt ofredande är ju bara trams, snarare någon förvirrad fantasi hos en kraftigt berusad person. S.A har ju dessutom en historia av psykiskt ohälsa, vilket bekanta till henne berättat för mig. Att M.L sparkar och försöker bitas är knappast något en nykter, balanserad och oskyldig person gör..

Vilket jävla bullshit. Hon är fan den starkaste personen jag vet. Så jävla mycket hat och hot hon fått genom åren för sitt engagemang och hon står fortfarande rakryggad på båda benen. Du är uppenbarligen ett psyko däremot som har så stort behov av att sprida skit om folk. Om du hatar folk så mycket så våga vara ärlig med vem du är istället för att gömma dig bakom en skärm som ett jävla troll. Dina lögner hör inte hemma här. Ställ dig framför ögonen på henne och säg samma sak, vågar du det?
Citera
2021-12-12, 15:10
Medlem
Custom_mades avatar
De största lögnerna jag stött på någonsin har varit just HBTQ. Så man ska ta vad dom säger med en rejäl nypa salt.

Psykisk sjukdom brukar ofta leda till en rubbad verklighetsförankring.

Dessutom är HBTQ nästan uteslutande otroligt gräsliga människor både privat och offentligt.

Noll värde på alla nivåer har dessa lögnaktiga psykopater.
Citera
2021-12-12, 15:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skorpionkvinna
Det är INTE vad polisen säger. Det fanns fysiska personer i grannfastigheter som faktiskt hörde vad som sas . Minst tredje kontot som kommer med lögnaktig skit.

Och du verkar nästan manisk och hamnar i affekt varenda gång någon kommer med fakta som inte gynnar din agenda. Vad är ditt syfte här egentligen? Du har ingen aning om vad som hänt. Du sprider lögner för att smutskasta personer som du ogillar helt enkelt. En riktigt fin människa, verkligen. Hade varit kul att få se ditt ansiktsuttryck när sanningen kommer fram. Men troll visar ju tyvärr aldrig sitt ansikte.
Citera
2021-12-12, 15:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDecibella
Kortade ner din wot lite bara, men iaf, det fetade..

”Hänger i taket”..?!?

Gubben hänger alltså i bara morgonrocken upp å ner bak i polisbilen..??
vilken video kan man åtnjuta detta spektakel?

Får ju upp en rätt rolig bild i huvudet av någon hängandes bak i bilen på det viset med morgonrocken (och andra ”attribut”) hängandes fritt ner över huvudet ..

Ja du kan nog föreställa dig. Som ett djur på väg till slakt. Filmen blir väl offentlig efter rättegången gissar jag.
Citera
2021-12-12, 15:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjillinggnaget
Och du verkar nästan manisk och hamnar i affekt varenda gång någon kommer med fakta som inte gynnar din agenda. Vad är ditt syfte här egentligen? Du har ingen aning om vad som hänt. Du sprider lögner för att smutskasta personer som du ogillar helt enkelt. En riktigt fin människa, verkligen. Hade varit kul att få se ditt ansiktsuttryck när sanningen kommer fram. Men troll visar ju tyvärr aldrig sitt ansikte.
Manisk och i affekt? Tror inte det
Berätta gärna vilka lögner jag sprider
Jag kan ganska ordagrant berätta vad polisen sa till S.A.
Jag ogillar inte varken S.A eller M.L, jag tycker att M.L är en pinsam människa som inte ens klarar av att gifta sig utan att få polisen på halsen.
Jag väntar förtvivlat på sanningen så vi får se vem som står med avlångt ansikte.
Senast redigerad av Skorpionkvinna 2021-12-12 kl. 15:22.
Citera
2021-12-12, 15:22
Medlem
Haha..vilka sköningar och vilken ångest rektorn måste känt när han släpptes ut ur fyllecell i morgonrock..men är det Pridevecka så är det.
Citera
2021-12-12, 15:52
Medlem
Citat:
Så dum är du inte att du inte förstår att svaret på din fråga är ledande. Jag har inte raderat något inlägg, det kan inte vanliga användare göra. Jag har inte ljugit om någonting, eller du menar att polisen och åklagare ljuger?

Jag påstår att du ljuger när du skriver att du får information om vad som pratas om i Karlskrona moderaternas innersta krets.

Åklagaren har inte själv varit nära några händelser, så hen kan bara kommentera det underlag hen har.

Att poliserna ljuger är rätt tydligt. Läser man FUPen så är de ju inte ens samstämmiga om vad som hände.
Citera
2021-12-12, 16:28
Medlem
Bilingualbvern2.0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SSUpp
Jag påstår att du ljuger när du skriver att du får information om vad som pratas om i Karlskrona moderaternas innersta krets.

Åklagaren har inte själv varit nära några händelser, så hen kan bara kommentera det underlag hen har.

Att poliserna ljuger är rätt tydligt. Läser man FUPen så är de ju inte ens samstämmiga om vad som hände.

Då har du fel Tänker inte avslöja hur jag vet vad jag vet, återigen.

Åklagaren är mycket sannolikt professionell och skulle sett igenom felaktigheter och uttalanden är därmed korrekta.

Att polisen har samstämmiga uppgifter är knappast konstigt(de är inte ordagrant samstämmiga heller). Eller menar du att polis 1 skulle knackat på? Polis 2 ropat i skorstenen? Klart de är samstämmiga, vore mycket märkligt annars. Sen har vi ju kroppskamera, blir intressant höra Liedholm hota, förolämpa och komma med pubertala ”Ni ska få fan för det här, jag är rektor och politiker”. Vid nästa fylleslag får han iofs byta till ex-politiker och ex-rektor.
Senast redigerad av Bilingualbvern2.0 2021-12-12 kl. 17:21.
Citera
2021-12-12, 16:38
Medlem
MissDecibellas avatar
Citat:
Ja du kan nog föreställa dig. Som ett djur på väg till slakt. Filmen blir väl offentlig efter rättegången gissar jag.

Just det du skriver om att ”filmen blir offentlig vid rättegången” som jag undrar över..

Är det film från polisens kroppskamera eller från husets övervakningskamera, är det något från grannens mobilkamera eller något från berörda parets mobilkameror?
Och vart hittar man isf den att se nu eftersom den inte är offentlig än..?
Citera
2021-12-12, 16:45
Medlem
MissDecibellas avatar
Citat:
Vilket jävla bullshit. Hon är fan den starkaste personen jag vet. Så jävla mycket hat och hot hon fått genom åren för sitt engagemang och hon står fortfarande rakryggad på båda benen. Du är uppenbarligen ett psyko däremot som har så stort behov av att sprida skit om folk. Om du hatar folk så mycket så våga vara ärlig med vem du är istället för att gömma dig bakom en skärm som ett jävla troll. Dina lögner hör inte hemma här. Ställ dig framför ögonen på henne och säg samma sak, vågar du det?

Förstår att du är helt ny här (såg att du skrev det i tidigare inlägg), du har nog missat att läsa på om vilka regler som gäller här dock!

Att spekulera/ifrågasätta osv ang andra användares identitet är absolut förbjudet här (anonymiteten är något det hålls stenhårt på), gör man detta blir man utsparkad härifrån.
Även om du tror dig veta vem som ligger bakom ett visst konto så får du helt enkelt inte skriva något om det, ej tillåtet.

Trots att det är flashback får man inte skriva hur/vad man vill.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in