2021-12-13, 14:57
  #889
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av localhotmilf
Exakt, barnen har inte valt att bli hennes främsta inkomstkälla eller hängas ut offentligt. Men hon och hennes mongoföljare ser det bara som ”kvinnlig avundsjuka”.

När man skaffar barn med någon är det viktigt att tänka "Vill jag uppfostra en människa med dig?" och inte "Vill vi ha en gullig liten bebis?" som Linn verkar tänka
Citera
2021-12-13, 14:59
  #890
Medlem
När Linn skriver på sin blogg om sina haters så nämner hon aldrig Flashback bara att människor med Fakekonton på instagram skriver DM till henne. Är det för att hennes följare inte ska hitta hit och läsa sånt som hon vet stämmer. Jag tänkte på vännen till Marcus som skrev att hon anmälde honom till Socialtjänsten och att han inte fick ha Tindra på ett halvår.

Eller att hon hänsynlöst visar upp och utnyttjar sina barn i reklamfilmer, det är inget annat än barnarbete. Man får hoppas att alla hennes barn säger ifrån när de blir äldre.

Här har egentligen Marcus, Gabbe och Simon rätt att säga ifrån..om jag var i deras situation skulle jag vara rejält orolig för mitt barns säkerhet och förbjuda Linn att visa barnet i sociala medier.

Det förvånar mig så mycket att ingen av papporna gör någonting..de har ju rätten på sin sida.

Det är ju inte en mänsklig rättighet att visa upp sina barn för främlingar på nätet..snarare är det väl en mänsklig rättighet att slippa visas upp direkt från befruktelsen.

Linn får försörja sig (och Simon) på något annat sett..

Nä, Linn som enligt sig själv är den mest genuina och godhjärtade personen hon vet, skulle väl absolut avsky ifall hennes följare hittar hit.

Men det är ju såklart..jag är ju bara avundsjuk..jag bryr mig inte alls om hennes barn..jag vill ju bara ha Linns liv.
Jag vill ju också få 3 barn inom loppet av 5 år med 3 olika pappor. Linn is living the dream!!
Citera
2021-12-13, 15:18
  #891
Medlem
Tänkte på julkortet hon hade skickat. Hennes handstil är som en 10årings, med små hjärtan som i. Känns inte så vuxet...
Citera
2021-12-13, 15:20
  #892
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Qasa
När Linn skriver på sin blogg om sina haters så nämner hon aldrig Flashback bara att människor med Fakekonton på instagram skriver DM till henne. Är det för att hennes följare inte ska hitta hit och läsa sånt som hon vet stämmer. Jag tänkte på vännen till Marcus som skrev att hon anmälde honom till Socialtjänsten och att han inte fick ha Tindra på ett halvår.

Garanterat! Jag blev blockad när jag frågade "Läser du det som skrivs om dig på Flashback?" under en frågestund. Bara den frågan fick mig att bli blockad, tyckte att jag skrev väldigt neutralt.
Citera
2021-12-13, 16:04
  #893
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av daikirai
Garanterat! Jag blev blockad när jag frågade "Läser du det som skrivs om dig på Flashback?" under en frågestund. Bara den frågan fick mig att bli blockad, tyckte att jag skrev väldigt neutralt.

Helt sjukt! Man måste ju få fråga.

Jag blev blockad för några år sen när jag kommenterade att en annan person antydde något om pedofiler på Instagram. Jag skrev bara "hon pratar antagligen om pedofiler" .

Det kan ju inte direkt komma som en överraskning för Linn att det finns människor som tittar på och fantiserar om barn..
Citera
2021-12-13, 16:07
  #894
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Solros89
Tänkte på julkortet hon hade skickat. Hennes handstil är som en 10årings, med små hjärtan som i. Känns inte så vuxet...

Jag tänkte samma sak..kanske ska T skriva julkorten i framtiden..känns som hon har ärvt Marcus intelligens och kommer säkert lära sig läsa och skriva rätt fort.
Citera
2021-12-13, 19:21
  #895
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Beliverinlife
Efter 4 månader

Exakt de jag menar ☝️🙄

Ännu sjukare om folk härinne tycker det är normalt …
Citera
2021-12-13, 20:02
  #896
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Prussiluskan85
Exakt de jag menar ☝️🙄

Ännu sjukare om folk härinne tycker det är normalt …
Vi kanske har några fler Linnsor här inne hehe. Nej fan, efter 4 månader visste jag knappt vad min frus föräldrar hade för namn, mindre allt börjat skicka julkort
Citera
2021-12-13, 20:03
  #897
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Qasa
Jag tänkte samma sak..kanske ska T skriva julkorten i framtiden..känns som hon har ärvt Marcus intelligens och kommer säkert lära sig läsa och skriva rätt fort.
Hon är inte vuxen. Hon är ett barn. Hela hennes instagram skriker barn och barnslig. Hon lever i en låtsasvärld där allting är gulle äggula och fniss fniss fniss… livet funkar inte så.
Citera
2021-12-13, 20:57
  #898
Medlem
Min sambos mamma bor i samma område som linn, hon säger att de är skuuum typ
Citera
2021-12-13, 21:06
  #899
Medlem
Ryktet säger att det inkommit en anmälan till socialtjänsten gällande barnen och att den ska komma från närstående,, ngn som vet något mer?
Citera
2021-12-13, 21:26
  #900
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av localhotmilf
Något hade kommenterat på hennes senaste blogginlägg att ”Influensers måste vara ett av de tuffaste yrke man kan ha, för vilka andra yrkesgrupper får ta emot så mycket kritik och så mycket ”skit” som ni får göra.” Hahahah ok.

Nej fan… Politiker och journalister släng er i väggen! Ingen får utstå så mycket motstånd som lilla Linnsan från Frövi. 🙄
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in