2021-12-13, 00:00
  #877
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hejabamse
Tänk om hon åtminstone kunde förstå hur lätt det är att hitta hennes gamla inlägg.
Nu kommer ett snyftinlägg om all skit hon får ta.
Hon har aldrig ljudit om att hon köpt ny bil.
Ganska lätt att hitta att hon visst skrivit det

https://tiingelinn.se/2021/07/26/kopt-bil/
Ja och vad är det med alla svenskar som ropar ’avundsjuka’ så fort dom får kritik .. herre Jessica! Avundsjuka? Jag är stabilt gift, 6 år, barn som har samma föräldrar, min fru är civilingenjör jag jobbar med miljöfrågor .. att vara avundsjuk på en 20!åring med tre olika pappor till sina barn, en trasig uppväxt och familj, vad finns att vara Avis på?
Citera
2021-12-13, 02:23
  #878
Medlem
jag tycker inte Linn är en bra människa, ingen bra människa använder sina egna barn i reklam, men jag tycker synd om henne.

Hon frågar vad hon kan göra nu för att "vi" ska bli "nöjda". Göra slut med Simon elr göra abort tycker jag verkligen inte hon behöver göra. Jag vet inte vad ni tycker men om hon slutade lägga ut hennes barn på sociala medier skulle jag genuint ändå tro att hon vill barnens bästa. Just nu känns det verkligen som att de är rekvisita till hennes sociala medier.

Jag vill inte avslöja exakt vart jag är ifrån men jag är den enda på företaget jag jobbar på som pratar mitt språk. Och när företaget blev kontaktade och involverade i ett polisfall från mitt hemland fick jag ta en stor del av kommunikationen. Det handlade om ett litet 5 årigt barn som hade en stalker som skickade paket från bland annat vårt företag till henne. Det var massor med fler äckliga saker han gjorde mot stackars flickan men det sjuka är att föräldrarna fortfarande lägger upp bilder på henne på sociala medier. Vetandes att han stirrar på dom. Det var här jag tappade absolut all sympati jag hade för influencers som lägger ut bilder på sina barn.

Linn, vi vet att du läser här, men om något liknande händer Tindra eller Juvelia, kommer du kunna leva med det?
Citera
2021-12-13, 08:42
  #879
Medlem
Är det inte sjukt på riktigt att skicka julkort till Simons familj på .. LINNS BARN ??????????????????????
Visst om Simon och Linn varit med …. Men på enbart LINNS BARN ??????

Undra vad Gabbe och Markus tycker om det ……..
Citera
2021-12-13, 09:11
  #880
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Prussiluskan85
Är det inte sjukt på riktigt att skicka julkort till Simons familj på .. LINNS BARN ??????????????????????
Visst om Simon och Linn varit med …. Men på enbart LINNS BARN ??????

Undra vad Gabbe och Markus tycker om det ……..

Det tycker jag inte är ett dugg konstigt att göra
Citera
2021-12-13, 09:19
  #881
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Prussiluskan85
Är det inte sjukt på riktigt att skicka julkort till Simons familj på .. LINNS BARN ??????????????????????
Visst om Simon och Linn varit med …. Men på enbart LINNS BARN ??????

Undra vad Gabbe och Markus tycker om det ……..

Nja inte så sjukt. Hade oxå skickat bilder på min partners barn till mina föräldrar utan några konstigheter.
Citera
2021-12-13, 09:23
  #882
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Prussiluskan85
Är det inte sjukt på riktigt att skicka julkort till Simons familj på .. LINNS BARN ??????????????????????
Visst om Simon och Linn varit med …. Men på enbart LINNS BARN ??????

Undra vad Gabbe och Markus tycker om det ……..
Vem har gjort det?
Citera
2021-12-13, 09:23
  #883
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HR2022
Nja inte så sjukt. Hade oxå skickat bilder på min partners barn till mina föräldrar utan några konstigheter.
Efter 4 månader
Citera
2021-12-13, 10:02
  #884
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Prussiluskan85
Är det inte sjukt på riktigt att skicka julkort till Simons familj på .. LINNS BARN ??????????????????????
Visst om Simon och Linn varit med …. Men på enbart LINNS BARN ??????

Undra vad Gabbe och Markus tycker om det ……..
Haha jo det är sjukt! Simons föräldrar har väl inte ens träffat Linn och barnen?
Citera
2021-12-13, 10:35
  #885
Medlem
Provrorsbarns avatar
Hade nog tyckt de var konstigt att skicka julkort på mina barn till min pojkväns familj efter 4 månader. Men de som tog emot julkortet verkade ju uppskatta det så det är väl viktigast.

Så många funderingar efter hennes ”mobbar”-inlägg.
1. Bara ”roligt” jobb kvar. Ditt jobb är att göra samarbeten, hur kan du tycka det är tråkigt och varför jobbar du som ”influencer” då?
2. Varför godkänner hon fakekonton om de är så jobbiga? Kolla in deras profil, hur många följare/följer de? Ett tecken på om det är troll eller ej.
3. Den här kvinnan som vart uppe hela natten och väntat på gender reveal….. skaffa ett liv
4. Sen detta med folk som skriver att de vart med Simon osv, örk på det. Men ska bli spännande att se hur han hanterar en bebis! Med tanke på att han ser ut att lämna över juvelia ganska snabbt i pop-reklamen.
5. Tror hon hade sluppit många troll om hon istället taggar till sig lite och visar lite skinn på näsan att dumma kommentarer är inte ok. Men tror hon tar åt sig mycket av sin Flashback-tråd och här slipper hon inte troll. Bara välja att läsa eller inte läsa.
Citera
2021-12-13, 10:35
  #886
Medlem
I hennes senaste blogginlägg. I början kände jag ändå Lite sympati för henne. Absolut att jag också pratar om henne och tycker hon är Extremt narcissistisk och hänger ut sina barn. Men endel grejer man läser är bara elaka.
Men så kom vi till delen att allt handlar om avundsjuka och då försvann sympatin och jag spydde istället..

Ang hennes bil. Som hon säger att hon aldrig sagt att hon köpt. Hon sa väl senast i vloggen när det kom fram att Simon ljugit om körkortet att ”då åkte Linn Andersson och köpte en bil för att han skulle få plats”…

Hon säger att hon aldrig köper märkesgrejer, ändå visar hon upp kläderna hon köpt till flickorna i senaste vloggen och berättar hur mycket det kostar och tittar på simon. Varför ? För trycka upp i hans ansikte att han själv inte tjänar lika mycket pengar?
Citera
2021-12-13, 12:03
  #887
Medlem
Något hade kommenterat på hennes senaste blogginlägg att ”Influensers måste vara ett av de tuffaste yrke man kan ha, för vilka andra yrkesgrupper får ta emot så mycket kritik och så mycket ”skit” som ni får göra.” Hahahah ok.
Citera
2021-12-13, 13:40
  #888
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HR2022
jag tycker inte Linn är en bra människa, ingen bra människa använder sina egna barn i reklam, men jag tycker synd om henne.

Hon frågar vad hon kan göra nu för att "vi" ska bli "nöjda". Göra slut med Simon elr göra abort tycker jag verkligen inte hon behöver göra. Jag vet inte vad ni tycker men om hon slutade lägga ut hennes barn på sociala medier skulle jag genuint ändå tro att hon vill barnens bästa. Just nu känns det verkligen som att de är rekvisita till hennes sociala medier.

Jag vill inte avslöja exakt vart jag är ifrån men jag är den enda på företaget jag jobbar på som pratar mitt språk. Och när företaget blev kontaktade och involverade i ett polisfall från mitt hemland fick jag ta en stor del av kommunikationen. Det handlade om ett litet 5 årigt barn som hade en stalker som skickade paket från bland annat vårt företag till henne. Det var massor med fler äckliga saker han gjorde mot stackars flickan men det sjuka är att föräldrarna fortfarande lägger upp bilder på henne på sociala medier. Vetandes att han stirrar på dom. Det var här jag tappade absolut all sympati jag hade för influencers som lägger ut bilder på sina barn.

Linn, vi vet att du läser här, men om något liknande händer Tindra eller Juvelia, kommer du kunna leva med det?

Exakt, barnen har inte valt att bli hennes främsta inkomstkälla eller hängas ut offentligt. Men hon och hennes mongoföljare ser det bara som ”kvinnlig avundsjuka”.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in