2021-11-28, 15:58
  #3613
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Themoonbarking
Vänta.. SMART?!? Caias grundare må vara smarta men det här draget med kalendern ser ju ut att ha gått så där. Och Biancas timeout för kritiken är en tydlig måttstock på att hon aldrig klarar rollen som företagsledare. Hon är en gallionsfigur för Caia och det fattade de smarta killarna bakom Caia efter Wahlgrens värld börjat. Bianca har social fobi och kan knappt matte. Det är svårt att driva företag med de grunderna. Tror du hon hade haft en chans utan Caia och sitt namn? Hon orkar för fan inte ens gå på möte eller läsa på. Men hon är grym på dans och sång och Instagram. Thats it. Men det gör hon bra. Företagsledare? Eh not so much.
Jo, hon är bäst. En typisk, nåja, nästan typisk modern härlig kvinna som är ödmjuk och ärlig mot sina kunder.
Citera
2021-11-28, 20:02
  #3614
Medlem
PerniWhas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JaredLeto
Det finns riktigt simpiga pojkvänner där ute som köper de dummaste av saker för att göra kärringen glad.

Jag var en av dem en gång i tiden. Köpte något jävla badbollpaket på Body Shop för nästan 2000:- i julklapp till min särring.

Tror att många killar när de kommer upp i åldern och har varit med samma tjej i flera år skulle bli rätt osäkra av sig själv och tro att de inte kan hitta någon ny ifall det skulle ta slut. Så de gör vad som helst för att få skit att fungera. Och då är ett sånt här paket en fis i rymden.
Verkar hyfsat efterblivet. Känner man inte partnern bättre efter ett antal år tillsammans får man faan skylla sig själv.
Aldrig att jag ens skulle fundera på en Bijankakalener, delvis för att det inte skulle uppskattas av mottagaren.
Citera
2021-11-28, 22:12
  #3615
Medlem
Patetiskt att tro att våpet Bianca skulle va bakom ett större bolag. Hon är endast som en reklampelare. Så löjligt när hon ska ta offerkofta för en skitkalender. Skit i det Bianca. Du tjänar ju pengar. Miljoner på hetsa unga tjejer att det viktigaste i livet är att konsumera mkt. Köpa nytt hela tiden. Gärna operera allt som går. Bra förebild? Not so much.
Citera
2021-11-28, 23:31
  #3616
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Acton
Patetiskt att tro att våpet Bianca skulle va bakom ett större bolag. Hon är endast som en reklampelare. Så löjligt när hon ska ta offerkofta för en skitkalender. Skit i det Bianca. Du tjänar ju pengar. Miljoner på hetsa unga tjejer att det viktigaste i livet är att konsumera mkt. Köpa nytt hela tiden. Gärna operera allt som går. Bra förebild? Not so much.
Ja och det värsta är att alla blåsta brudar går på det och köper skiten.
Citera
2021-11-30, 15:56
  #3617
Medlem
Och hur kan CAIA sälja så mycket? Deras produkter är aldrig med i Bäst-i-Test och mycket kritik på YouTube. Hur kan det gå åt som smör?
Citera
2021-11-30, 19:09
  #3618
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av faquile781
Och hur kan CAIA sälja så mycket? Deras produkter är aldrig med i Bäst-i-Test och mycket kritik på YouTube. Hur kan det gå åt som smör?

Vilja att göra Bianca glad, hoppas på att bli repostad på instagram vid köp, och tron om att Bianca tycker det är bra ÄR det bra och om man inte tycker det har man fel. Kejsarens nya kläder.
Citera
2021-12-09, 22:36
  #3619
Medlem
Bianca hoppar av Wahlgrens värld. Men kan dyka upp som gäst i något avsnitt

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/lVemB9/bianca-ingrosso-hoppar-av-wahlgrens-varld
Citera
2021-12-10, 10:01
  #3620
Medlem
Lite orolig att människan är gravid igen och nu ska göra tv av spektaklet.
https://live.aftonbladet.se/supernytt/news/bianca-ingrosso-goer-ny-serie.sMYAmzXSm

Hon brukar ju inte gå så länge utan att vara gravid ju.
Citera
2021-12-10, 12:56
  #3621
Medlem
Bdonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Junketer
Bianca hoppar av Wahlgrens värld. Men kan dyka upp som gäst i något avsnitt

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/lVemB9/bianca-ingrosso-hoppar-av-wahlgrens-varld
Det var en tråkig nyhet, just Bianca är den som har gjort Wahlgrens Värld så sevärd. Hoppas hon kommer tillbaka senare, hon har ju antytt att det kan bli så. Hoppas!
Citera
2021-12-10, 13:11
  #3622
Medlem
Themoonbarkings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nunjapiznes
Jo, hon är bäst. En typisk, nåja, nästan typisk modern härlig kvinna som är ödmjuk och ärlig mot sina kunder.
Särskilt då det kommer till timeout framkallande julkalendrar.
Citera
2021-12-14, 13:11
  #3623
Avslutad
Nånting som har dykt upp i min skalle och jag har funderat på är att den svenska influensen Lucas Simonsson från JLC han har ju höjt Bianca till skyorna och tycker hon är duktig, snäll medmera hon har även varit med i en video men är det nån som han kan driva med så är det ju Bianca precis som han gjorde med te,x Antonija Mandir när hon "gjorde" bort sig för Bianca är ju värre och gör ju gärna bort sig hela tiden känns det som men jag tror kanske även att han har en crush på henne och vill förmodligen banga henne om han inte redan har gjort det för på Bianca låter det ju som hon har sex med vem som helst
Citera
2021-12-16, 21:52
  #3624
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AnnaChiara
Lite orolig att människan är gravid igen och nu ska göra tv av spektaklet.
https://live.aftonbladet.se/supernytt/news/bianca-ingrosso-goer-ny-serie.sMYAmzXSm

Hon brukar ju inte gå så länge utan att vara gravid ju.

Tror snarare det är nåt med samma attityd som "Svenska powerkvinnor". Fast med henne som den enda s. k. "powerkvinnan" för att hon ska få en mer businesswoman-image. Den moderna feministen som säljer fittdeo och smalhetsideal.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in