Citat:
Ursprungligen postat av
Scamp
Alltså hon är fan dum i huvudet om hon tror att någon skulle köpa smink för det priset.

Det finns riktigt simpiga pojkvänner där ute som köper de dummaste av saker för att göra kärringen glad.
Jag var en av dem en gång i tiden. Köpte något jävla badbollpaket på Body Shop för nästan 2000:- i julklapp till min särring.
Tror att många killar när de kommer upp i åldern och har varit med samma tjej i flera år skulle bli rätt osäkra av sig själv och tro att de inte kan hitta någon ny ifall det skulle ta slut. Så de gör vad som helst för att få skit att fungera. Och då är ett sånt här paket en fis i rymden.