Citat:
Ursprungligen postat av
katt-tjej
För övrigt tycker jag det är lite kul hur hon snodde Lukas som vart anställd hos Alice Stenlöf fram tills nu. Han ska "jobba" på nya bolaget. Undrar hur den vänskapsgruppen ser ut bakom kulisserna.
I min paranoida låtsasvärld får jag en känsla av att Lovia och den där killen försöker runda Bianca med det nya bolaget. De kan bli kannibalisering på Caias kunder om de säljer liknande produkter.
Dvs det nya bolaget kan sakta dränera över samma målgrupp som Caia men Bianca äger en mindre del i slutändan. Eller inte. Vad vet jag. Förmodligen dubblar de omsättningen.