2021-12-16, 21:55
Medlem
För övrigt tycker jag det är lite kul hur hon snodde Lukas som vart anställd hos Alice Stenlöf fram tills nu. Han ska "jobba" på nya bolaget. Undrar hur den vänskapsgruppen ser ut bakom kulisserna.
Citera
2021-12-17, 00:28
Medlem
526s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnnaChiara
Lite orolig att människan är gravid igen och nu ska göra tv av spektaklet.
https://live.aftonbladet.se/supernytt/news/bianca-ingrosso-goer-ny-serie.sMYAmzXSm

Hon brukar ju inte gå så länge utan att vara gravid ju.

Hon borde starta ett klädmärke för barnkläder.
Citera
2021-12-17, 00:33
Medlem
526s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av katt-tjej
För övrigt tycker jag det är lite kul hur hon snodde Lukas som vart anställd hos Alice Stenlöf fram tills nu. Han ska "jobba" på nya bolaget. Undrar hur den vänskapsgruppen ser ut bakom kulisserna.

I min paranoida låtsasvärld får jag en känsla av att Lovia och den där killen försöker runda Bianca med det nya bolaget. De kan bli kannibalisering på Caias kunder om de säljer liknande produkter.
Dvs det nya bolaget kan sakta dränera över samma målgrupp som Caia men Bianca äger en mindre del i slutändan. Eller inte. Vad vet jag. Förmodligen dubblar de omsättningen.
Citera
2021-12-20, 23:06
Medlem
HateWrecks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnnaChiara
Lite orolig att människan är gravid igen och nu ska göra tv av spektaklet.
https://live.aftonbladet.se/supernytt/news/bianca-ingrosso-goer-ny-serie.sMYAmzXSm

Hon brukar ju inte gå så länge utan att vara gravid ju.

Citat:
Ursprungligen postat av 526
Hon borde starta ett klädmärke för barnkläder.
Då skulle hon kunna ploppa ur sig ungar så ofta hon iddes och dra av dem på deklarationen som inspirationsmaterial.
Annonsmaterial kunde också funka.
Citera
2021-12-23, 20:23
Medlem
Någon annan som lagt märke till TikToksen/Shortsen där Bianca tar selfie och blir omhållen av olika orten-babbar (gangster-rappare?)? Har sett åtminstone två olika.
Citera
2021-12-23, 23:34
Medlem
bralesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av novaextremex
Någon annan som lagt märke till TikToksen/Shortsen där Bianca tar selfie och blir omhållen av olika orten-babbar (gangster-rappare?)? Har sett åtminstone två olika.

Ja vad undrar du? Babbeluringarna gillar Bianca 😏
Citera
2021-12-24, 00:27
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av braless
Ja vad undrar du? Babbeluringarna gillar Bianca 😏
Och hon kanske har börjat gilla orten-babbar?
Citera
2021-12-24, 02:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Och hon kanske har börjat gilla orten-babbar?

Ja, det vore ju uppfriskande.

I såna fall hoppas jag på att de startar en familjedokusåpa där WV är en del av det upplägget.
Citera
2021-12-27, 08:13
Medlem
carlpetersen73s avatar
Bianca intervjuvas av blytunga Forbes Hon är galet duktig.
https://www.forbes.com/sites/gustavlundbergtoresson/2021/12/21/how-bianca-ingrosso-conquers-the-beauty-industry-with-rising-empire-caia-cosmetics/?sh=184af0c8e087
Citera
2021-12-27, 10:44
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av carlpetersen73
Bianca intervjuvas av blytunga Forbes Hon är galet duktig.
https://www.forbes.com/sites/gustavlundbergtoresson/2021/12/21/how-bianca-ingrosso-conquers-the-beauty-industry-with-rising-empire-caia-cosmetics/?sh=184af0c8e087
Hon har fått frågorna i förväg och hennes team har svarat på dom åt henne. Det räcker med att se henne i en minut för att inse att hon inte uttrycker sig på det sättet.

Men ja, hon är en duktig reklampelare.
Citera
2022-01-07, 21:33
Medlem
bralesss avatar
Dom har så otroligt dåligt pli på den där enormt stora hunden. Låter honom hoppa upp på allt och alla.. inte förvånandsvärt dock med tanke på att de låtit de där små bete sig som attackerande, skällande vildar som bajsar och kissar inne. Skulle inte förvåna mig om de låter den där stora hästen skita inne heller. Äckliga människor.
Citera
2022-01-07, 23:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av novaextremex

Vilken video är det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in