2021-11-21, 01:24
  #3601
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Alltså hon är fan dum i huvudet om hon tror att någon skulle köpa smink för det priset.

Ja.
Citera
2021-11-21, 01:36
  #3602
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rudieboi
Passa på nu grabbar! Lovisas kit på hemsidan är på rea och går på enbart 4115 riksdaler.
Tidigare pangpris låg på 5485kr.
Men nu sparar ni alltså in 1370kr. Hur bra?!
Ett riktigt kanonerbjudande skulle jag säga!



HAHAHA JAG TROR JAG DÖR!!!! och detta kit iinnehåller mer produkter och dyrare saker än den dumma kalendern som
var värd samma pris men dom bara fick produkter för max 6-700 kr om inte mondre😂😂😂😂
Citera
2021-11-21, 17:37
  #3603
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av reinadelsur
HAHAHA JAG TROR JAG DÖR!!!! och detta kit iinnehåller mer produkter och dyrare saker än den dumma kalendern som
var värd samma pris men dom bara fick produkter för max 6-700 kr om inte mondre😂😂😂😂

Annars kan ni gå in och fynda kalendern på Tradera! Fyra bud och just nu 810 kr 😅
Citera
2021-11-22, 21:56
  #3604
Medlem
Halva priset på kalendern nu! Ba kör
Citera
2021-11-23, 16:30
  #3605
Medlem
JaredLetos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Alltså hon är fan dum i huvudet om hon tror att någon skulle köpa smink för det priset.
Det finns riktigt simpiga pojkvänner där ute som köper de dummaste av saker för att göra kärringen glad.

Jag var en av dem en gång i tiden. Köpte något jävla badbollpaket på Body Shop för nästan 2000:- i julklapp till min särring.

Tror att många killar när de kommer upp i åldern och har varit med samma tjej i flera år skulle bli rätt osäkra av sig själv och tro att de inte kan hitta någon ny ifall det skulle ta slut. Så de gör vad som helst för att få skit att fungera. Och då är ett sånt här paket en fis i rymden.
Citera
2021-11-25, 15:09
  #3606
Medlem
JBernards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Alltså hon är fan dum i huvudet om hon tror att någon skulle köpa smink för det priset.

Bevisligen är folk dumma nog att betala för överprissatta skönhetsprodukter. Vad har dom för marginaler på en krämburk? 6000%? I paritet med kokain?
Citera
2021-11-28, 12:12
  #3607
Medlem
Themoonbarkings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BetongBuketten
Som jag skrev "om de inte själva..." brinner för det/väljer det.

Alla har ett pris. Hade DU haft något inflytande och blivit erbjuden nog stor summa pengar hade du nog förespråkat att folk ska äta skit för att det är nyttigt.

Influnecers är en produkt av att DU väljer att lyssna till denne. När denne influnecer blivit stor börjar folk plötsligt ifrågasätta och kräva att influnecern ska ändra på sig. SLUTA KOLLA om ni inte gillar. Det är samhällsstrukturell fråga detta och inte en fråga om vad Bianca eller andra influencers har för agenda.


EH NEJ! Hade du? Jag skulle aldrig sälja ut mig till det jag inte tror på. Då är du o te bättre än nazisterna 1930. Men Bianca har noll koll på allt utom smink och kläder och därmed dömd att för alltid leva i ankdammen Sverige eftersom det kräver lite mer än Wahlgrens värld om man ska slå nån annanstans än i de länder Shiebsyedt levererar.
Citera
2021-11-28, 12:12
  #3608
Medlem
Themoonbarkings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av togepie
Halva priset på kalendern nu! Ba kör

Hon såg det inte komma.
Citera
2021-11-28, 12:17
  #3609
Medlem
Bianca, en förebild för Sveriges alla unga kvinnor. Hon är smart, narcissistisk och helt samvetslös i affärer. En drömkvinna. Hoppas att hon får hålla på litet tag till innan hon knuffas av tronen av nästa uppstickare.
Citera
2021-11-28, 12:41
  #3610
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Themoonbarking
Hon såg det inte komma.
Det är ju andrahandssorteringen, det vill säga i praktiken trasiga grejer.
Citera
2021-11-28, 13:41
  #3611
Medlem
NasseTuggars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nunjapiznes
Bianca, en förebild för Sveriges alla unga kvinnor. Hon är smart, narcissistisk och helt samvetslös i affärer. En drömkvinna. Hoppas att hon får hålla på litet tag till innan hon knuffas av tronen av nästa uppstickare.

Instämmer. vem fan e hon o vem fan bryr sig. hög tid att stänga ner stasi media som sprider skit för att de har idé torka.
Citera
2021-11-28, 13:51
  #3612
Medlem
Themoonbarkings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nunjapiznes
Bianca, en förebild för Sveriges alla unga kvinnor. Hon är smart, narcissistisk och helt samvetslös i affärer. En drömkvinna. Hoppas att hon får hålla på litet tag till innan hon knuffas av tronen av nästa uppstickare.

Vänta.. SMART?!? Caias grundare må vara smarta men det här draget med kalendern ser ju ut att ha gått så där. Och Biancas timeout för kritiken är en tydlig måttstock på att hon aldrig klarar rollen som företagsledare. Hon är en gallionsfigur för Caia och det fattade de smarta killarna bakom Caia efter Wahlgrens värld börjat. Bianca har social fobi och kan knappt matte. Det är svårt att driva företag med de grunderna. Tror du hon hade haft en chans utan Caia och sitt namn? Hon orkar för fan inte ens gå på möte eller läsa på. Men hon är grym på dans och sång och Instagram. Thats it. Men det gör hon bra. Företagsledare? Eh not so much.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in