Citat:
Ursprungligen postat av
DraconianTimes
D lter det som att TS inte litar p sin kille. Drmed kan man frga varfr TS ens r ihop med en kille som TS inte litar p.
Du skulle tro att de skickar nudies till varandra. Finns det belgg fr det? Finns det belgg fr sexkonversationer och planer p att trffas och vnstra?
Normalt gller att den som anklagar ocks skall komma med ngon sorts substans. Hr verkar det inte finnas ngon substans annat n TS egna spken i huvet. Det hela frstrks av andra mnniskor runt TS som just kommer med pstenden som du, "jag har minsann trffat det motsatta knet som flirtat med mig."
Samtidigt klagar mna kvinnor p att mn r sexistiska och har svrt att acceptera kvinnor. Hur fan skall man kunna gra det nr man systematiskt nekas all form av kontakt med andra kvinnor dr kvinnor till sist blir en alien grupp som man mste bekmpa? Du kan ju gissa varifrn kvinnohat kommer frn.
Sjlv kanske min sambo ligger med en annan kille nu. Jag vet inte. Jag litar p att hon inte gr det och tnker inte gra hennes liv till ett helvete bara fr att hon snackar med en annan kille. Nr jag ppnar drren till lgenheten och en annan snubbe r i henne s tar vi det drifrn. Innan dess r det ingen id att psyka henne och f henne att m dligt. D kan man lika grna fimpa frhllandet direkt.
Allts, tilliten skulle nog brja svaja hos de flesta om det stod klart att partnern hade kontakt med en oknd person av det motsatta knet 24/7. Ts kanske vill veta vad de skriver om innan hon tar steget och gr slut. Hon kanske vill veta mer innan hon tar det steget eller s kommer hon att gra slut snart, oavsett om hon fr veta mer eller inte. Att gra slut r en process fr mnga och inget som sker bara sdr.
Naturligtvis har jag inga belgg fr sexkonversationer eller nudes. Dremot kanske ts kan skaffa fram det. Vi vet ju inte vad de pratar om och hur konversationerna ser ut men enligt min erfarenhet (vilket jag skrev tidigare) s r risken stor att han tminstone r tnd p henne och att hon r tnd p honom. Drfr kan det ocks vara s att de skickar nudes till varandra och pratar sex. Detta r allts vad jag tror.
Vad du n sger s r det mnga som hller med ts om att det r skumt att en upptagen man har shr mycket kontakt med en annan kvinna, som fr honom r oknd. Att hon dessutom r snygg gr ju inte saken bttre. Inte en enda gng har det hnt mig att jag har haft shr mycket kontakt med en oknd, upptagen man och att han d bara har velat vara vn med mig.
Ja, ts behver mer ktt p benen innan hon anklagar honom. Det kan exempelvis vara att ts fr se vad de snapar om, kanske att se tjejens nsta snap. Jag tror tyvrr inte att det bara r hjrnspken och ts resonerar inte alls konstigt, d hade inte mnga frsttt henne.
Skulle inte du brja fundera om din partner frn ingenstans brjade skriva mycket med en oknd, snygg man? Om inte s r du nog en av f som inte hade reagerat.
Ingen har pratat om att mn ska neka all form av kontakt med andra kvinnor. Det har du sjlv hittat p.