• 1
  • 2
2021-12-08, 20:11
Medlem
Jag har upptckt att min sambo snapar mycket med en annan tjej. S mycket att de till och med har ett gult hjrta. Fr er som inte vet vad det betyder s innebr det att de bda snapar mest med varandra. Jag har kollat upp henne. Hon r snygg, r 21 r och har en pojkvn. Brukar inte vara svartsjuk av mig men var tvungen att frga min sambo hur det kommer sig att han snapar s mycket med denna tjej, fr de knner ju inte ens varandra. Det r det som r konstigt.

Han sa att han har haft henne p snap i flera r och att de la till varandra fr lnge sedan, lngt innan han och jag ens trffades. Han sa att de inte skriver om ngot speciellt, mest skickar vanliga bilder. Han sger att han gr det fr skojs skull och att han absolut inte r intresserad av henne. Han anser inte att det r en stor grej.

Sjlv blir jag vldigt fundersam. Jag har helt enkelt svrt och tro p att han inte r intresserad av henne. Han kanske inte vill gifta sig med henne men p ngot stt knns det som att han r intresserad, eller? Eller kan en upptagen man verkligen snapa konstant med en upptagen kvinna enbart fr tidsfrdriv?

Jag vet inte vad jag ska gra. Mr jttedligt nu. ven om jag ber honom ta bort henne s r ju skadan redan skedd. Dessutom kan han ju lgga till henne igen och smyga nnu mer. Hur ska jag komma ver detta?
Citera
2021-12-08, 20:15
Medlem
Asmodeusvults avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karrankarran
Jag vet inte vad jag ska gra. Mr jttedligt nu. ven om jag ber honom ta bort henne s r ju skadan redan skedd. Dessutom kan han ju lgga till henne igen och smyga nnu mer. Hur ska jag komma ver detta?
Du kan vl ta upp det under nsta session med din psykolog, d nr ni kommer in p din dliga sjlvknsla som gr att du har problem med tillit?
Citera
2021-12-08, 20:17
Medlem
Ja en man kan snapa med en annan tjej utan att det betyder ngot, men frmodligen skulle han stta p henne om han fick chansen. Skaffa ngon att snapa med du ocks d om det knns bttre.
Citera
2021-12-08, 20:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Asmodeusvult
Du kan vl ta upp det under nsta session med din psykolog, d nr ni kommer in p din dliga sjlvknsla som gr att du har problem med tillit?

Fast att han snapar 24/7 med en annan tjej r skumt. Srskilt nr han inte ens knner henne. D r det inte konstigt att ts brjar fundera och tvivla.
Citera
2021-12-08, 20:23
Medlem
Det r inte ett gott tecken, i alla fall. Jag tror att de r intresserade av varandra, p ngot plan. Han skulle skert ligga med henne. Kanske skickar de nudes till varandra.

Jag knner igen detta. Det har hnt att jag har snapat med upptagna mn och d har det inte varit som en vanlig kompis, kan jag sga.
Citera
2021-12-08, 20:27
Medlem
SoberZealots avatar
Citat:
Jag har upptckt att min sambo snapar mycket med en annan tjej. S mycket att de till och med har ett gult hjrta. Fr er som inte vet vad det betyder s innebr det att de bda snapar mest med varandra. Jag har kollat upp henne. Hon r snygg, r 21 r och har en pojkvn. Brukar inte vara svartsjuk av mig men var tvungen att frga min sambo hur det kommer sig att han snapar s mycket med denna tjej, fr de knner ju inte ens varandra. Det r det som r konstigt.

Han sa att han har haft henne p snap i flera r och att de la till varandra fr lnge sedan, lngt innan han och jag ens trffades. Han sa att de inte skriver om ngot speciellt, mest skickar vanliga bilder. Han sger att han gr det fr skojs skull och att han absolut inte r intresserad av henne. Han anser inte att det r en stor grej.

Sjlv blir jag vldigt fundersam. Jag har helt enkelt svrt och tro p att han inte r intresserad av henne. Han kanske inte vill gifta sig med henne men p ngot stt knns det som att han r intresserad, eller? Eller kan en upptagen man verkligen snapa konstant med en upptagen kvinna enbart fr tidsfrdriv?

Vad r han fr typ? r det en man eller en MP-are?

Kan sga shr, har aldrig haft kontakt med en kvinna om det r fr relationer eller vilja till detta. Det r helt onormalt om man inte r bg anser jag.

Det r bara att sl han gul och bl, sedan hoppar du p telefonen.
Citera
2021-12-08, 20:33
Medlem
Fialisans avatar
Klart de skickar nudes till varandra, och pratar sex, vad de gillar i sngen, vad de skulle gra med varandra, osv. Vad annars sitter man i timmar och pratar om med nn som man inte knner? Fundera p vad frhllandet r vrt fr dig. Antingen dumpar du honom med vrdigheten i behll, eller s freslr du att ni ska ha ett ppet frhllande kanske, s kan du gra likadant.

Enda vettiga alternativen. Att frska tvinga honom till att plocka bort henne, eller sluta, leder bara till att de byter plattform och gr det under nnu mer tissel-tassel n snaps. Ni har redan tillitsproblem, s antingen gr ni det hr till ngot som r okej i er relation, eller s, ja...inte mycket att bygga vidare p.
Citera
2021-12-08, 20:34
Medlem
Enterprises avatar
Citat:

Urskta en ldre gentleman, men Snapchat, r inte bara det fr sexbilder?
Komma ver vad? Ut p marknaden och hitta en man som uppskattar dig!
Citera
2021-12-08, 20:42
Medlem
Citat:

Beror vl p hur snappkommunikationen ser ut. Delar dom bullrecept med varandra eller r det lekfullt, smflirtigt och bilder p sig sjlva? Ju ttare och mer personlig kontakt desto mindre oskyldigt kan jag tycka.

Menar verkligen inte att du ska snoka, men han inget att dlja borde han inte ha ngra problem att visa dig snapparna eller med vem han skriver p sociala medier.

Tillit r ju nt som frtjnas, inte en naturlag som bara finns dr. andra sidan r svartsjuka en hrfin balansgng.
Citera
2021-12-08, 20:58
Medlem
Fialisans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malvaktsfantomen
Beror vl p hur snappkommunikationen ser ut. Delar dom bullrecept med varandra eller r det lekfullt, smflirtigt och bilder p sig sjlva? Ju ttare och mer personlig kontakt desto mindre oskyldigt kan jag tycka.

Menar verkligen inte att du ska snoka, men han inget att dlja borde han inte ha ngra problem att visa dig snapparna eller med vem han skriver p sociala medier.

Tillit r ju nt som frtjnas, inte en naturlag som bara finns dr. andra sidan r svartsjuka en hrfin balansgng.

Snap frsvinner ju av sig sjlva, och vanliga sociala media kan man ju bara deleta konversation som r obekvm, s det betyder ju verkligen ingenting om han visar nn gng dr han delar ett bullrecept...
Citera
2021-12-08, 21:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fialisan
Snap frsvinner ju av sig sjlva, och vanliga sociala media kan man ju bara deleta konversation som r obekvm, s det betyder ju verkligen ingenting om han visar nn gng dr han delar ett bullrecept...

Det r ju det som r dilemmat. Alla r vi olika men som kille kan jag sga att det ringer en liten varningsklocka om han snapar med en ung tjej han inte har nn annan naturlig koppling till. I ett vrsta scenario r han vl lite tnd p henne, knappast ngot emotionellt intresse. Eller s r det absolut ingenting.

Sg ifrn om magknslan sger att det r konstigt. Frga vad de snapar om och frga honom om han tyckte det vore kul om du snapar med en skitsnygg karl i tid och otid.
Citera
2021-12-08, 21:21
Medlem
Dimaks avatar
snapar sjlv med en tjej jag har haft p snap sjukt lnge, aldrig ens pratat sex eller att trffas osv...men frga om du fr se hennes nsta snap?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in