Citat:
Ursprungligen postat av
Karrankarran
Jag har upptckt att min sambo snapar mycket med en annan tjej. S mycket att de till och med har ett gult hjrta. Fr er som inte vet vad det betyder s innebr det att de bda snapar mest med varandra. Jag har kollat upp henne. Hon r snygg, r 21 r och har en pojkvn. Brukar inte vara svartsjuk av mig men var tvungen att frga min sambo hur det kommer sig att han snapar s mycket med denna tjej, fr de knner ju inte ens varandra. Det r det som r konstigt.
Han sa att han har haft henne p snap i flera r och att de la till varandra fr lnge sedan, lngt innan han och jag ens trffades. Han sa att de inte skriver om ngot speciellt, mest skickar vanliga bilder. Han sger att han gr det fr skojs skull och att han absolut inte r intresserad av henne. Han anser inte att det r en stor grej.
Sjlv blir jag vldigt fundersam. Jag har helt enkelt svrt och tro p att han inte r intresserad av henne. Han kanske inte vill gifta sig med henne men p ngot stt knns det som att han r intresserad, eller? Eller kan en upptagen man verkligen snapa konstant med en upptagen kvinna enbart fr tidsfrdriv?
Jag vet inte vad jag ska gra. Mr jttedligt nu. ven om jag ber honom ta bort henne s r ju skadan redan skedd. Dessutom kan han ju lgga till henne igen och smyga nnu mer. Hur ska jag komma ver detta?
Beror vl p hur snappkommunikationen ser ut. Delar dom bullrecept med varandra eller r det lekfullt, smflirtigt och bilder p sig sjlva? Ju ttare och mer personlig kontakt desto mindre oskyldigt kan jag tycka.
Menar verkligen inte att du ska snoka, men han inget att dlja borde han inte ha ngra problem att visa dig snapparna eller med vem han skriver p sociala medier.
Tillit r ju nt som frtjnas, inte en naturlag som bara finns dr. andra sidan r svartsjuka en hrfin balansgng.