Citat:
Ursprungligen postat av
DraconianTimes
Då låter det som att TS inte litar på sin kille. Därmed kan man fråga varför TS ens är ihop med en kille som TS inte litar på.
Du skulle tro att de skickar nudies till varandra. Finns det belägg för det? Finns det belägg för sexkonversationer och planer på att träffas och vänstra?
Normalt gäller att den som anklagar också skall komma med någon sorts substans. Här verkar det inte finnas någon substans annat än TS egna spöken i huvet. Det hela förstärks av andra människor runt TS som just kommer med påståenden som du, "jag har minsann träffat det motsatta könet som flirtat med mig."
Samtidigt klagar måna kvinnor på att män är sexistiska och har svårt att acceptera kvinnor. Hur fan skall man kunna göra det när man systematiskt nekas all form av kontakt med andra kvinnor där kvinnor till sist blir en alien grupp som man måste bekämpa? Du kan ju gissa varifrån kvinnohat kommer från.
Själv kanske min sambo ligger med en annan kille nu. Jag vet inte. Jag litar på att hon inte gör det och tänker inte göra hennes liv till ett helvete bara för att hon snackar med en annan kille. När jag öppnar dörren till lägenheten och en annan snubbe är i henne så tar vi det därifrån. Innan dess är det ingen idé att psyka henne och få henne att må dåligt. Då kan man lika gärna fimpa förhållandet direkt.
Alltså, tilliten skulle nog börja svaja hos de flesta om det stod klart att partnern hade kontakt med en okänd person av det motsatta könet 24/7. Ts kanske vill veta vad de skriver om innan hon tar steget och gör slut. Hon kanske vill veta mer innan hon tar det steget eller så kommer hon att göra slut snart, oavsett om hon får veta mer eller inte. Att göra slut är en process för många och inget som sker bara sådär.
Naturligtvis har jag inga belägg för sexkonversationer eller nudes. Däremot kanske ts kan skaffa fram det. Vi vet ju inte vad de pratar om och hur konversationerna ser ut men enligt min erfarenhet (vilket jag skrev tidigare) så är risken stor att han åtminstone är tänd på henne och att hon är tänd på honom. Därför kan det också vara så att de skickar nudes till varandra och pratar sex. Detta är alltså vad jag tror.
Vad du än säger så är det många som håller med ts om att det är skumt att en upptagen man har såhär mycket kontakt med en annan kvinna, som för honom är okänd. Att hon dessutom är snygg gör ju inte saken bättre. Inte en enda gång har det hänt mig att jag har haft såhär mycket kontakt med en okänd, upptagen man och att han då bara har velat vara vän med mig.
Ja, ts behöver mer kött på benen innan hon anklagar honom. Det kan exempelvis vara att ts får se vad de snapar om, kanske att se tjejens nästa snap. Jag tror tyvärr inte att det bara är hjärnspöken och ts resonerar inte alls konstigt, då hade inte många förstått henne.
Skulle inte du börja fundera om din partner från ingenstans började skriva mycket med en okänd, snygg man? Om inte så är du nog en av få som inte hade reagerat.
Ingen har pratat om att män ska neka all form av kontakt med andra kvinnor. Det har du själv hittat på.