Citat:
Ursprungligen postat av
gunnar76
Samma virusmängd, men dom vaccinerade sprider smittan i 5 dagar istället för 7,5 som ovaccinerade gör. Verkar det då rimligt med vaccinpass?
Oavsett vaccination eller inte smittar du i mer än 7,5 dagar. Du smittar från och med den tidpunkt som du får en mol virion på eller i dig. Sedan smittar du tills mängden virion är så liten att den inte längre läcker ut från din kropp via svett och andra kroppsvätskor. Således smittar vaccinerade mer för de märker inte initiala infektionssymptom.
Citat:
Min sambo har länge varit inne på att det är något jävligt lurt med den här pandemin, är själv inte vaccinerad, och pendlar mellan att tro att det här "bara" är en pandemi och media håsar upp stämningen för att sälja klick och att vaccinbolaget bara är ute efter att tjäna pengar.
Men något som gör att jag har börjar mer och mer tro på min sambo, som jag brukade reta för att hon var en foliehatt. Är att redan för 2 månader sa hon att det skulle komma en ny mutation som skulle skrämma slag på världen och motivera vaccinpass, vaccinationer av barn och mer restriktioner och nu är vi där. Ni som är för vaccinet och tror på allt media säger, hur förklarar ni det?
Din sambo är ingen foliehatt. Det är mer eller mindre bekräftat att både HCoV-SARS och HCoV-SARS2 är två stammar av Coronaviridae som har utvecklats och modifierats i laboratorium inom GoF. Nu har någon personal fått detta i sig eller på sig och sedan gått runt med smitta på Kinas matmarknad. WHO (som är ansvarig för GoF) gör nu allt för att försöka stoppa smittan som är tillverkad för att motstå vaccinationer. Därför är WHO mån om att alla i världen skall vaccineras med mRNA som de kan förändra i takt med att smittan ändrar sig själv som den är tillverkad för.
Tror du mig inte har du länkar till bifallna anslag på just forskning på detta virus i andra trådar här på forumet.
Vill du sed en enkel förklaring till skeendet, som är inspirerat av väldigt naiva verkligheter, kan du kolla sierne "The hot zone". Där får du se utbrott av både Ebola och Smittkoppor som både kommer från laboratorium.