2021-12-07, 10:37
Medlem
Black-lies-matters avatar
IKEA har blivit såna jävla negerhoror att jag SPYR! Kolla deras reklam, BARA en massa jävla försvenskade negerjävlar som ska NORMALISERA negerjävlarna på ett nästintill romantiskt vis: "hudfärgen spelar ingen roll, här i Lögneberga är ALLA negrer utom vi som bott här i tusentals år och det är VI som ska lära oss att negerjävlar är det nya normala!"

FYYY FAAAAN SKRIKER JAG!

Den stackars Kamprad (enl rykten en av jävligt få som mer eller mindre öppet levde som ja, gissa, NAZISSSSST) lär slå frivolter i sin grav.
Citera
2021-12-07, 10:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BorgeH
Det är troligtvis för att IKEA tror att de nyimporterade migranterna från rövhålsländer kommer att köpa det då. Migranterna handlar för våra skattekronor som vi betalt in till vår välfärd. Pengarna vräker politikerna ut på socialbidrag till denna grupp och IKEA vill ha de pengarna också.

Det deras imbecilla marknadsförare inte förstår är att vi svenskar genomskådar deras finter. Titta på IKEA-reklamen när den är på TV. Det är är nästan alltid med en reklam-neger. Ibland har de säkert fått orgasm på reklambyråerna, då har de en blandad familj med en neger-hanne och en blond kvinna med små rasblandade barn i TV-reklamen.

Vad är det för jävla budskap idioterna vill få fram? Tror de någon tänkande person går på detta? Nej, de flesta reagerar med köpmotstånd!

Men lilla vännen... Om du använder hjärnan i tre sekunder och tänker efter. Vintersaga är ett namn på en HEL KOLLEKTION med dryck, kakor och annat. Det är så Ikea jobbar, med kollektioner.

Sluta vara så jävla arg och efterbliven och använd huvudet innan du skriver en massa skit
Citera
2021-12-07, 10:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Black-lies-matter
IKEA har blivit såna jävla negerhoror att jag SPYR! Kolla deras reklam, BARA en massa jävla försvenskade negerjävlar som ska NORMALISERA negerjävlarna på ett nästintill romantiskt vis: "hudfärgen spelar ingen roll, här i Lögneberga är ALLA negrer utom vi som bott här i tusentals år och det är VI som ska lära oss att negerjävlar är det nya normala!"

FYYY FAAAAN SKRIKER JAG!

Den stackars Kamprad (enl rykten en av jävligt få som mer eller mindre öppet levde som ja, gissa, NAZISSSSST) lär slå frivolter i sin grav.
Ja, jävla Ikea att döpa en KOLLEKTION av dryck, godis och kakor till Vintersaga... Pajas
Citera
2021-12-07, 11:03
Medlem
anotherpieceofmeats avatar
Det har hetat sådär så jävla länge, varje år är det dock en "nyhet"
Citera
2021-12-07, 11:17
Medlem
Yes! Den årliga stormen i julmusten är äntligen här med råge! Kriget mot julen, Jesus och den heterosexuella tomten pågår i vanlig ordning och någon jävla turbobög har mage att ta ordet vinter i sin mun. Härligt!
Blir det kanske i år som muslimerna äntligen förbjuder julgranen och HBTBBQ-certifierar Kalle Anka? Hoppas det!
Tareq Taylor må vara bland de mest hellyllesvenska personerna som existerar men man hör ju vad man hör på namnet. Nu kan vinterstämningen infinna sig på riktigt!
Citera
2021-12-07, 11:31
Medlem
Limma skinkbits avatar
Aah, dessa lättkränkta sverigevänner som rasar. En jultradition lika säker som skinkan och granen.
Citera
2021-12-07, 12:49
Medlem
BorgeHs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anthropoid.
Men lilla vännen... Om du använder hjärnan i tre sekunder och tänker efter. Vintersaga är ett namn på en HEL KOLLEKTION med dryck, kakor och annat. Det är så Ikea jobbar, med kollektioner.

Sluta vara så jävla arg och efterbliven och använd huvudet innan du skriver en massa skit

Istället för att sänka debatten i tråden på din egen vanliga kloak-nivå med kränkande personangrepp förslår jag att du för en gångs skull använder de få grå celler du har. Prova att använda dem, det kanske känns bättre då? Du kanske får en aha-upplevelse?

Att IKEA försöker förvanska och kommersialisera vårt kulturarv genom att byta namn på välkända produkter är fan mig kultur-terrorism. Storebror i Orwells "1984" skulle vara nöjd och stolt. Vad tror du IKEAs syfte är med detta?

Ja, det kan man diskutera. Givetvis är det primära för dem att tjäna pengar. De tror att de når det målet med en nivellering och utsmetning av vårt kulturarv och våra traditioner. Inga kontroversiella delar skall vara kvar. Allt skall kunna accepteras av alla oavsett ursprung och bakgrund. Vi skall alla drillas från unga år till att vara aningslösa och välanpassade konsumenter som med öppna armar tar emot IKEAs multi-kulti-budskap. För att, som Mona Sahlin sa: Alla fina svenska traditioner har kommit utifrån. Vi har ju bara töntiga traditioner som Midsommar och Jul.

Men jag vägrar, julen är för mig inte en kommersiell neger-högtid kallad "Vintersaga" med en diffus bakgrund. Jag kommer att fira jul som tidigare år i mitt liv, med en fest att året snart vänder och mörkret försvinner. Jag firar med min familj med jul-öl eller mjöd till vuxna och julmust till barnen, skinka i övermått, syltor, lutfisk, sillinläggningar och lax. Janssons frestelse och rökt ål nedsköljd med en iskall Skåne. Som efterrätt blir det risgrynsgröt med smörhål och kanel. TV-jäveln får vara avstängd, nu råder julfrid. Jag vill inte se någon muslimsk TV-värd i dumburken. Fram på kvällen tar jag en promenad i snön och njuter av stillheten och av att ljuset kommer tillbaks till vårt land. I mina tankar kommer jag ihåg tidigare jular och döda släktingar. Jag saknar mycket det land som försvinner framför mina ögon.

Men sitt du och drick "Vintersaga" och ät halal-köttbullar från IKEA i din ensamhet! Det är ditt val!
Citera
2021-12-07, 13:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rskworpb
Det är du som skriver detta och inte jag.
Ja det är det. Min poäng är att du saknar poäng.
Citera
2021-12-07, 13:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Black-lies-matter

FYYY FAAAAN SKRIKER JAG!

Tja, en del gillar negrer, andra gillar vattenpolo. Det är ett fritt land.
Citera
2021-12-07, 13:39
Medlem
rskworpbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stallhagen
Ja det är det. Min poäng är att du saknar poäng.

Tråkigt att du inte lyckades visa det då. Att fantisera ihop egna påståenden för att sedan bemöta dem visar inte att jag saknar en poäng.
Citera
2021-12-07, 13:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rskworpb
Tråkigt att du inte lyckades visa det då. Att fantisera ihop egna påståenden för att sedan bemöta dem visar inte att jag saknar en poäng.
Så vad är din poäng då?
Citera
2021-12-07, 13:43
Medlem
rskworpbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stallhagen
Så vad är din poäng då?

Du får väl läsa det jag skrivit istället för att fantisera ihop andra saker som du tillskriver mig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in