2021-11-15, 19:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SDless
Vilken benso är minst farlig att ta tillsammans med rökheroin? Borde väl vara lågdos Ksalol. Har även diazepam men den är väl mer andningsdeprimerande. Z-analoger är nog ännu säkrare utifrån att slippa OD...

Edit. Spelar väl såklart roll hur stor tolerans man har också
Jag skulle nog säga Stilnoct, Imovane och Sobril. De absolut svagaste är troligen mindre farligare (lite).
Citera
2021-11-15, 20:58
Medlem
Brashears avatar
Fyfan jag rökte heroin på en nyårsfest och man blev väldigt mjuk och len i hela kroppen. Det var som oxycontin dock tyckte jag oxyn verkade bättre. Rökheroin var detta för övrigt. Såg ut som kåda man röker i folie. Smakade inte direkt illa.
Citera
2021-11-20, 02:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brashear
Fyfan jag rökte heroin på en nyårsfest och man blev väldigt mjuk och len i hela kroppen. Det var som oxycontin dock tyckte jag oxyn verkade bättre. Rökheroin var detta för övrigt. Såg ut som kåda man röker i folie. Smakade inte direkt illa.

Gör det inte till en vana du står på tröskeln till ett helvete och en misär du aldrig kan ana omfattningen av. Ny nivå av botten varje vecka tills det bara är skalet av en människa kvar av dig.

Och du har en apa på ryggen livet ut, spelar ingen roll om du slutar.

Tro mig.

Med vänliga hälsningar, en som vet.
Senast redigerad av WeedGrower 2021-11-20 kl. 02:36.
Citera
2021-11-20, 10:02
Medlem
Brashears avatar
Okej, tack!
Citera
2021-11-25, 16:47
Medlem
Jag har haft lite problem på sistone, får svar och börjar injicera, när jag sedan kollar svar igen för att inte få en smärtsam överraskning några sekunder senare så har jag inte längre svar. Tror ni det bara är att fortsätta injicera?.. misstänker det är mina gamla sprutor som är problemet fast det har även hänt med nya också några gånger.
Har värdelösa vener, de var okej men jag var girig och sabbade dem för många år sedan och de nya jag har fått är inte nära på tillräckligt stora för injektioner tyvärr (gäller dessvärre allt från armar till händer/fingrar till fötter).
Citera
2021-12-02, 06:54
Medlem
StigHails avatar
Är ångorna man blåser ut efter och dragit i sig från plåten helt förbrukade? Sitter och funderar på och göra någon typ av behållare med backventil som man blåser ut i och som man sen kan dra i sig igen. Skulle det kunna funka?
Citera
2021-12-02, 09:05
Medlem
bralesss avatar
Är det vanligt att blanda ut heroin med subutex? Eller någon annan läkemedels-opioid? Köpte en boll vitt heroin igår som kändes jättekonstig. Ruset påminde exakt om subutex, kunde inte sova, faktiskt inte ens nodda, ingen eufori alls, blev bara lite lugn/trött. (Snortar)
Citera
2021-12-02, 15:49
Medlem
MissDecibellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av braless
Är det vanligt att blanda ut heroin med subutex? Eller någon annan läkemedels-opioid? Köpte en boll vitt heroin igår som kändes jättekonstig. Ruset påminde exakt om subutex, kunde inte sova, faktiskt inte ens nodda, ingen eufori alls, blev bara lite lugn/trött. (Snortar)

Stod det inte bara nån sida bak om heroin bankat med fentanyl som har florerat/florerar..?
Minns att jag läst någonting om det här i alla fall, det var någon som varnade/informerade om det..🧐
Citera
2021-12-02, 18:32
Medlem
bralesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissDecibella
Stod det inte bara nån sida bak om heroin bankat med fentanyl som har florerat/florerar..?
Minns att jag läst någonting om det här i alla fall, det var någon som varnade/informerade om det..🧐

Men jag blev inte ett dugg sömnig eller ens särskilt sänkt öht av det. Vilket man kan tycka att man borde bli av fentanyl?
Citera
2021-12-02, 19:03
Medlem
MissDecibellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av braless
Men jag blev inte ett dugg sömnig eller ens särskilt sänkt öht av det. Vilket man kan tycka att man borde bli av fentanyl?

Har varken testat fentanyl eller heroin så jag har ingen aning om hur man blir påverkad av dessa, anledningen att jag svarade är för att jag kom ihåg att jag läste något om just heroin + fentanyl här bara häromdagen..🤔
Citera
2021-12-02, 22:33
Medlem
sweetlovelydeaths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissDecibella
Har varken testat fentanyl eller heroin så jag har ingen aning om hur man blir påverkad av dessa, anledningen att jag svarade är för att jag kom ihåg att jag läste något om just heroin + fentanyl här bara häromdagen..🤔
Vet ej hur vanligt det är nuförtiden när samtliga RC-fentanyler är borta. Men för några år sen var det till och med varningar på vissa vårdcentraler/sprututbyten/sjukhus etc där de varnade för hemmapressade Oxy 80s, horse etc utbankat med fenta. I USA däremot verkar det fortfarande vara en fentanyl epidemi, möjligtvis värre nu än någonsin. Om man ska tro det som skrivs så vill många junkies att det t.o.m ska vara bankat med fenta där.
Citera
2021-12-06, 16:57
Medlem
StigHails avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StigHail
Är ångorna man blåser ut efter och dragit i sig från plåten helt förbrukade? Sitter och funderar på och göra någon typ av behållare med backventil som man blåser ut i och som man sen kan dra i sig igen. Skulle det kunna funka?
Frågar igen! Är alltså ångorna man blåser ut helt förbrukat? Om man skaffar en glasbong av något slag och sätter på en backventil (så inte ångorna åker ut igen) Om inte själva ångorna blir kvar i bongen så borde det väl bli olja (så som det ser ut i röret efter några dagars användande) som man sen kan röka upp?

Jag kan självklart bygga en och se om det funkar, men jag vill helst ha reda på om det ens är någon idé.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in