Citat:
Ursprungligen postat av
SithMaster
Det kan man naturligtvis göra, men det verkar inte vara det som är syftet i det här fallet utan HejFrans förefaller inte förstå att orealiserad förlust = ingen förlust.
Jag har inte skrivit något om att jag sålt vid 69K, var får du det ifrån? Det jag och många andra påpekar är att köpa högt och sälja lågt inte är en optimal affärsmodell.
Jag säljer innan en neråt trend och köper in mig när uptrenden börjar..
Men av nån anledning menar du på att jag köper högt och säljer lågt?
Eller så är det nog du inte klarar av att erkänna att du läste mitt första inlägg fel och fick för dig att Jag säljer lågt och köper högt vilket förklarar att du försöker desperat ge någon konstig förklaring till varför jag "köper högt å säljer lågt" .. Det bästa är du försöker få in att jag tror det är så man tjänar pengar 😅😅😅
Att känslorna tar över kan hända den bästa men kom igen.. 😅😅 Så kass edu 😅
The grandiosum parendum egocentrum narcissiatum is strong within yaaao
Yes yes ineed
Givetvis säljer jag högt och köper lågt.
Det är så jag tjänar pengar och det år så min trading modell ser ut. Uttnja varje våg innebär i princip alltid väldigt bra förtjänst.
Och kan kan ibland tjänar mycket mer på ayy trada så än gärna in lång med swing.
Vilket jag antar ät den metod du förespråkar..
Absolut inte en dålig metod.
Mycket bra faktiskt eftersom som jag ut utnjar den metoden och mer eller mindre snor åt mig den del av swingarnas vinst.
Sen prickar man inte alltid helt perfekt, det gör ingen, men detta är inget hokus pokus träffa tillräckligt bra räcker gått.
Min trading går enligt protokoll med noga uträkningar och matematiska uträkningar.
Säljer aldrig eller köper utan att följa stränga regler som är satta just för att undvika känslor.
Accepterar inte ens en krona i förlust så nej.
Kalla det vad du vill min portfölj har ökat bra mycket mer än väntat.. nästan lite väl bra.
NFT GAMING är så jävla het å sexig marknad..
Framtiden säger jag bara..
Varför ens tänka tanken på att lägga mynten i btc 😅😅😅 eller nått annat än Gaming för den delen.. 100% ah det är smart... Dock börjar den blir sjukt överinvesterad. Så gäller att se upp lite för en korrektion lär kanske komma snart...
Eller så smäller det upp som en raket.. fan spelen är ju inte ens bra. Men folk är s galna, fomon on fire. Som sandbox våg på våg på våg vafan.. normalt gör gaming tydligen. Men spännande är det iallafall.