Citat:
Såg något om att Binance drev denna nedgång då det var där det vart en long squeeze. Fortfarande inget bra svar på varför den startade över huvudtaget. Skall göra djupdykning i hur vettigt folk tolkar detta, när jag får tid.
En klassisk bulltrap var det inte, iom att vi gjorde en ny ATH för några veckor sedan. En bulltrap är snarare än lägre topp än en högre.
På dagliga har vi fortfarande högre toppar och högre bottnar, vilket gör att det fortfarande ser bra ut på längre sikt.
En klassisk bulltrap var det inte, iom att vi gjorde en ny ATH för några veckor sedan. En bulltrap är snarare än lägre topp än en högre.
På dagliga har vi fortfarande högre toppar och högre bottnar, vilket gör att det fortfarande ser bra ut på längre sikt.
Av nån anledning tror folk att priser bara går upp, upp ,upp ,upp ,upp och aldrig ner..
Även om man säger att stora toppar å dalar är normal i kryptomarknaden så ah folk är wierd bara... positiva är att sånna hör dippar rensar lite folk som inte har här å göra.
Fomosarna är lätt att utnyttja sno pengar av..
Men egentligen kan man vara utan dom.. svårt att inte påverkas när dom är igång..
Ska jag sälja? Ska jag vänta lite? Kommer priset fortsätta stiga?
Nu säljer jag bara av när jag fått en vinst jag är nöjd med. Orka bry sig om de stiger 2x 3x till..
Vinst är vinst = lyckad trade = jobb avklarat. Nya våger är alltid på ingång ändå.. .
Dropet igår säger vissa beroende på corona andra FUD finns säkert dom som frågar Jesus..
Charten visa ju en kritisk punkt igår..
Yes helt klart en special tidpunkt för btc..
Antingen skulle btc bryta trenden uppåt eller neråt.
Men så börja typ alla bara bara runka till 11 års trende, ååh jävlar grabbar btc kanske kan åka till Skyarna jävlar asså, fan runkar nya lika mycket som jag gör eller ? " ungefär så iallafall..
Men det var ju ändå en del signaler som faktiskt peka på att priset kommer bryta neråt. Frågar du mig, mer troligt scenario..
Istället glömdes dom signalerna bort och nu står alla här ovetandes å fattar noll I tron åå på att allt peka up to the mooon , smegma squad here we Come!
Sen att priset droppa som de gjorde ah.. kanske inte.. enda jag vet är att när det btc gick under 55 så fanns inga tvivel på att nu börjar de rasa. Sen va de bara å följa å räkna åå hur mycket man har råd att låta de sjunka. Under 54 gick ganska fort. Å där convertera jag det mesta till fiat coins..( å folk säger att Fiat inte är användbara..jaså ....)
Anyways, min poäng är när btc faller så får alla betala. Tro inget annat. Klart som fan man säljer vid 54 , 53, 52 ,51.. ah har man inte fattat under 51 att de är dags att sälja. Logga ut bara å kom tillbaka om varje halvåtistället. ..
Det enda utlöser det andra och en dominoeffelt skakar marknaden å btc droppar 20% på en eftermiddag.. Sen är det rätt givetvis att de fanns muskler bakom som pressa igång där här... Men kanske mer som en katalysator..
Fomosarna infekterar den här marknaden som Sagt. Panik vid enstaka procent ibland... 2 %😲😖😱😱 ska jag sälja eller? Ska jag hålla ? Vad tycker du jag ska göra med mina hundralappar ?fan klarar inte det här. Säg vad jag ska göra !!!!
Det är iaf hur jag tror de gick till. Men vem fan vet.. ingen såklart. Spekulationer är bara Spekulationer och Spekulationer är oftast fel. Så ah så va de me d..
Va ska man säga.
20% är inget att oroa sig över.. räkna med att de händer igen .. å igen, å igen, å igen
Senast redigerad av HejFrans 2021-12-04 kl. 15:13.
Senast redigerad av HejFrans 2021-12-04 kl. 15:13.