Citat:
Ursprungligen postat av
OmegaHaccintosh
Är det verkligen så jäkla mycket längre rustid än vanligt amfetamin, säg de gånger man kunnat slockna inom ett dygn på "vanligt tjack" (kanske meta-bank dem gångerna?)
Inte fasen fortsätter det väl rusa på dag efter dag om man inte återdoserar?
Om man läser på typ Erowid så ska det ju fräsa på upp till 8h sen normala efter effekter 24h. Vilket väl är ungefär vad jag utgår ifrån på vanligt tjos. Förutom kortare rustid då.
Syftar då på ice.
Jag tycker rustiden är betydligt längre, när jag snorta eller IVa mycket tjack för några år sen (inte varje dag) så behövde jag oftast fylla på efter en 3-4h iallafall. På ice, för mig, så är jag nöjd dubbelt så länge innan jag vill återdosera, och då sitter det i sjukt jävla länge oavsett administrationssätt, har läst på flera sidor att meta tydligen omvandlas till amfetamin i kroppen.
Har sålt mycket tjack tidigare i mitt liv under vissa perioder, testat många många batcher men tycker meta kristaller slår varenda tjack batch med hästlängder. Och det går inte att jämföra med meta sulfat heller då ice bara ska innehålla Dexmetamfetamin och inget levo.
Har bara kört några gram mycket potent ice än så länge men jag håller med om hur många andra med erfarenhet beskriver det: mindre speed och stiss, betydligt mer eufori och enligt mig dubbelt så lång ruslängd, på gott och ont!