2021-10-31, 02:28
Medlem
Iamthemagicmans avatar
Jag fattar fortfarande inte!
Kan man röka meth/kristaller på folie?
Och rinner det bra då eller?
Behöver man blanda ut det med något annat som gör att det rinner bra (t.ex 2-MEB, 2-Me-PVP men risk för Jävligt hög effekt där).

Jag har rökt meth kristaller på folie. Det rann inte särskilt bra vad jag minns och det räckte med 2-3bloss sen var Jag så sjukt påtänd..

Skulle gärna veta om man kan röka det på folie likt Horse, PV's etc. Att det rinner om man använder ett rör för att dra i sig röken.
Citera
2021-11-02, 10:50
Medlem
Är det verkligen så jäkla mycket längre rustid än vanligt amfetamin, säg de gånger man kunnat slockna inom ett dygn på "vanligt tjack" (kanske meta-bank dem gångerna?)

Inte fasen fortsätter det väl rusa på dag efter dag om man inte återdoserar?
Om man läser på typ Erowid så ska det ju fräsa på upp till 8h sen normala efter effekter 24h. Vilket väl är ungefär vad jag utgår ifrån på vanligt tjos. Förutom kortare rustid då.

Syftar då på ice.
Senast redigerad av OmegaHaccintosh 2021-11-02 kl. 11:08.
Citera
2021-11-08, 01:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OmegaHaccintosh
Är det verkligen så jäkla mycket längre rustid än vanligt amfetamin, säg de gånger man kunnat slockna inom ett dygn på "vanligt tjack" (kanske meta-bank dem gångerna?)

Inte fasen fortsätter det väl rusa på dag efter dag om man inte återdoserar?
Om man läser på typ Erowid så ska det ju fräsa på upp till 8h sen normala efter effekter 24h. Vilket väl är ungefär vad jag utgår ifrån på vanligt tjos. Förutom kortare rustid då.

Syftar då på ice.
Jag tycker rustiden är betydligt längre, när jag snorta eller IVa mycket tjack för några år sen (inte varje dag) så behövde jag oftast fylla på efter en 3-4h iallafall. På ice, för mig, så är jag nöjd dubbelt så länge innan jag vill återdosera, och då sitter det i sjukt jävla länge oavsett administrationssätt, har läst på flera sidor att meta tydligen omvandlas till amfetamin i kroppen.

Har sålt mycket tjack tidigare i mitt liv under vissa perioder, testat många många batcher men tycker meta kristaller slår varenda tjack batch med hästlängder. Och det går inte att jämföra med meta sulfat heller då ice bara ska innehålla Dexmetamfetamin och inget levo.

Har bara kört några gram mycket potent ice än så länge men jag håller med om hur många andra med erfarenhet beskriver det: mindre speed och stiss, betydligt mer eufori och enligt mig dubbelt så lång ruslängd, på gott och ont!
Citera
2021-11-10, 07:10
Medlem
Brothermans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iamthemagicman
Jag fattar fortfarande inte!
Kan man röka meth/kristaller på folie?
Och rinner det bra då eller?
Behöver man blanda ut det med något annat som gör att det rinner bra (t.ex 2-MEB, 2-Me-PVP men risk för Jävligt hög effekt där).

Jag har rökt meth kristaller på folie. Det rann inte särskilt bra vad jag minns och det räckte med 2-3bloss sen var Jag så sjukt påtänd..

Skulle gärna veta om man kan röka det på folie likt Horse, PV's etc. Att det rinner om man använder ett rör för att dra i sig röken.

Ja, det kan man.

Det är iallafall så jag rökte det när jag var i asien, det var en brud därifrån som visade hur man gjorde. Det var inte förens flera år senare jag stötte på heroin och insåg att man rökte det på samma sätt.
Citera
2021-12-05, 05:17
Medlem
Hej,

Har under 3 veckors tid rökt en hel del crystal meth, men knappt kännt någon effekt, har köpt av vendors på nätet där andra skriver att det är dunder.....

Jag testade crystal meth i prag för 5 år sedan första gången och då var vi vakna i tja kanske 48 och var 3 st som delade på 1g.

Nu har vi delat 3 st på 2.5 osv osv....

Det jag undrar är, varje gång jag/vi rökt det har vi börjat dagen med en massa benso "speciellt xanor" Gör benso så att effekten uteblir på crystal meth eller? Blir helt tokig på det. Lagt rätt många tusenlappar nu..
Citera
2021-12-05, 06:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brutalius
Hej,

Har under 3 veckors tid rökt en hel del crystal meth, men knappt kännt någon effekt, har köpt av vendors på nätet där andra skriver att det är dunder.....

Jag testade crystal meth i prag för 5 år sedan första gången och då var vi vakna i tja kanske 48 och var 3 st som delade på 1g.

Det jag undrar är, varje gång jag/vi rökt det har vi börjat dagen med en massa benso "speciellt xanor" Gör benso så att effekten uteblir på crystal meth eller? Blir helt tokig på det. Lagt rätt många tusenlappar nu..
Ja benso tar bort effekterna otroligt mycket!

Om jag är bensad och tar tjack så känner jag ingenting
Citera
2021-12-05, 06:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dejection
Jag tycker rustiden är betydligt längre, när jag snorta eller IVa mycket tjack för några år sen (inte varje dag) så behövde jag oftast fylla på efter en 3-4h iallafall. På ice, för mig, så är jag nöjd dubbelt så länge innan jag vill återdosera, och då sitter det i sjukt jävla länge oavsett administrationssätt, har läst på flera sidor att meta tydligen omvandlas till amfetamin i kroppen.

Har sålt mycket tjack tidigare i mitt liv under vissa perioder, testat många många batcher men tycker meta kristaller slår varenda tjack batch med hästlängder. Och det går inte att jämföra med meta sulfat heller då ice bara ska innehålla Dexmetamfetamin och inget levo.

Har bara kört några gram mycket potent ice än så länge men jag håller med om hur många andra med erfarenhet beskriver det: mindre speed och stiss, betydligt mer eufori och enligt mig dubbelt så lång ruslängd, på gott och ont!
Är det inte så att första kicken av meth nästan känns lite som mdma? Det var en biker som försökte förklara för mig, men han var dansk så en del försvann i translation.

Och bögar använder meth för chemsex pnp och har inte något motsatsförhållande till "faces of meth"
Citera
2021-12-06, 07:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UngaChefen
Ja benso tar bort effekterna otroligt mycket!

Om jag är bensad och tar tjack så känner jag ingenting

ja då måste deet fan vara det för jag har rökt 3-4 bloss i tjeckien eller vad det vr, väldigt lite iaf och vi sprang runt i 48h helt maxxade, rökte upp en hel gubbe nu blev bara lite ångestfylld och pissnödig >.<

tack för svaret iaf, om andra har liknande erfarenheter så skriv gärna
Citera
2021-12-07, 10:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brutalius
Hej,

Säker på att du inte bara bränner det då när du röker
Citera
2021-12-10, 18:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hotguy6pack
Säker på att du inte bara bränner det då när du röker

haha ja väldigt säker på det ;P ser ju den fina oljan jag får jaga
Citera
2021-12-10, 19:31
Medlem
Oucho.Sparkss avatar
Jag har provar rätt mycket, har injicierat hydromorfon men jag skulle aldrig våga inta crystal meth på något sätt.
Senast redigerad av Oucho.Sparks 2021-12-10 kl. 19:41.
Citera
2021-12-10, 20:06
Medlem
Jaggermeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oucho.Sparks
Jag har provar rätt mycket, har injicierat hydromorfon men jag skulle aldrig våga inta crystal meth på något sätt.
Men du vågar inta Pyrovaleroner?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in