Citat:
Ursprungligen postat av
Blacksune
Bla i Portugal är ökning nedåt i åldrarna katastrofala , är det inte enkla för dig att bara flytta till ett annat land som tillåter dig punda fritt vad hindrar dig ??? Sedan en av ledande experter som älskar att punda på kommer aldrig att erkänna att det är fel eller att det blir komplikationer. Likt hjärnskakningarna i NFL där alla vet om det finns bevis men dom lagen som säljer produkten och NFL dementerar allt att som har med att amerikansk fotboll att göra att det skall vara skadligt på ngt sätt.
Förutom det faktum att bruket bland ungdomar inte gått upp någonstans där det har legaliserats har du rätt.
Jag har tidigare även länkat till en källa/studie för det påståendet iaf i Kanada men om du har någon studie som visar att det ökat bland ungdomar med katastrofala följder så får du bevisa det. Men det finns tyvärr inte för du har fel som vanligt.
Jag röker inte cannabis och jag tvivlar på att en av dom högst uppsatta federala experterna har börjat "punda" och det skulle vara därför hon ändrat sig, hon är en av dom som bekämpat cannabislegalisering mest i USA så jag tror definitivt att hon vet mer om cannabis än en hjärnskadad etanolmissbrukare till svenne vet.
NFL må förneka det men det finns väldigt många studier som visar effekterna av upprepat våld mot huvudet.
Det finns däremot inga studier alls som skulle visa att ett sporadiskt bruk av cannabis skulle orsaka liknande skador eller skador öht.
Som den mest kunniga experten i USA sa, det finns däremot bevis för att ett normalt bruk av cannabis leder till ett lägre BMI och vi vet att ett högre BMI är dödligt.
Nu tror jag inte jag svarar dig mer, du är uppenbarligen så alkoholskadad att du inte kan förstå information i skrift.