Citat:
Ursprungligen postat av
Medvetenommycketxx
Dom gick in hårt från början, C greps 02,10, flera förhör med olika personer hölls under natten. Natten söndag till måndag gjordes även sökningarna med helikopter utöver sökningarna på marken. Problemet är ju att innan du börjar söka måste du ta reda på i vilka områden du ska börja söka. Och det går ju inte på 10 sek. Hennes anmälan ang misshandel etc hade det startas en förundersökning på redan. Hennes mamma ville hämta hem B och barnen men som B sa till sin mamma: Jag trivs i Sverige och vill stanna här, allt börjar se ljust ut för mig nu. Som mamma kan du inte tvinga din vuxna dotter att flytta hur gärna du än vill det.
Ja jag vet att dom sökte, så polisen just dagen hon försvann hade nog aldrig hunnit.
Hon skickade bilder till sin mor redan förra sommaren, anmäler honom för misshandel från 2016…..det ska aldrig behöva pågå så länge. Vi vet att hennes mor viste redan förra året….hon behövde inte ta henne till Polen, men peppa henne att lämna honom DIREKT.
Jag har min åsikt då jag sett, hört för många som lever med en person spm misshandlar dom.
Noll tolerans i Min värd