Citat:
Ursprungligen postat av
MrSkargard
Låter som en ruggigt dålig bortförklaring. På vilket sätt är Ludwigson mer utvecklingsbar? Trams.
Jag tycker båda har visat att dom är bra, fast det är ju olika karaktärer.
Citat:
Ursprungligen postat av
Korder
Han ville alltså premiera yngre spelare, och den enda äldre liraren som kom med var Ludwigson. Vilket inte är så konstigt, det är ju en nog så bra spelare som Edvardsen och som trots allt var aktuell redan förra året men då ställdes ju turnén in pga covid. Dessutom med ett mindre labilt psyke vilket nog Janne uppskattar.
Jag tycker nog dom hade kunnat ta med honom ändå, men men, det är en ganska intressant trupp i det stora hela.
Edvardsen är lite speciell, spelmissbruket sägs ju vara något som han kommit ur, så det borde ju inte vara något problem, resten av hans karaktär tycker jag är lite underhållande men han går nog inte hem i alla läger. Jag tror nog inte han går under av att missa detta dock, känns som gubbe som kanske snarare tar det som en morot att jobba ännu hårdare och prestera ännu bättre. Det skall bli intressant att se vad som händer med honom nu i vinter, nu har han 1 år kvar på kontraktet så om Degerfors vill få en hyfsad peng för honom så är det dags att sälja i Januari och det tror jag nog också att dom kommer göra, frågan är väl bara om han stannar i AS eller flyttar utomlands.