OK smeker kan vi kalla det.
Citat:
Jag brukar aldrig vara aktiv i de delforum som den moderatorn ansvarar över så jag tror inte han bedömer mina inlägg ändå.
Jag bara kommenter det här eftersom jag tyckte det exempel du gav var lite orättvist eftersom
det inte blir rimligt att använda det specifika inlägget som exempel på att någon moderator inte följer reglerna.
Jag bara kommenter det här eftersom jag tyckte det exempel du gav var lite orättvist eftersom
det inte blir rimligt att använda det specifika inlägget som exempel på att någon moderator inte följer reglerna.
Det "roliga" här är att det inte är jag som använt det som exempel. Det är BFC själv.
Citat:
Det var dock givetvis inte min mening att ge intrycket av att jag alltid håller med moderatorer oavsett,
för det får man ju förstås kolla på från fall till fall.
Men som sagt du får gärna hålla utkik efter andra kanske lite bättre exempel på det fenomen du beskriver.
för det får man ju förstås kolla på från fall till fall.
Men som sagt du får gärna hålla utkik efter andra kanske lite bättre exempel på det fenomen du beskriver.
Går inte för det vore brott mot 0.06.
Citat:
Du kanske har varit med om saker på Flashback tidigare som givit dig förståeliga skäl att vara missnöjd,
det kan ju jag givetvis inte ha någon aning om.
det kan ju jag givetvis inte ha någon aning om.
Jag har iakttagit användares kontra moderatorers inlägg. Det räcker så.
Citat:
Min inställning är i alla fall att samma regler ska gälla för alla användare och moderatorer och det
oavsett hur länge man varit användare eller moderator.
oavsett hur länge man varit användare eller moderator.
Detta är även min inställning. Det är dock inte moderatorers eller admins inställning. BFC kanske hävdar att det är hans inställning men han lever inte som han lär (precis som andra hycklare).