Citat:
Ursprungligen postat av
BigFatCone
Va?
Citat:
Jag har en shitload med inlägg som är raderade som OT. Precis som alla aktiva medlemmar har.
Du har inlägg som är raderade som OT (du har förmodligen inte varnats för ett enda av dem). Precis som andra AKTIVA medlemmar har (underförstått att avstängda medlemmar inte är aktiva).
Förstår du nu eller ska jag använda mindre ord?
Se ovan.
Citat:
Man ska vara försiktig med vad man kastar, om man bor i ett hus av glas.
Om användaren trilskas så hota honom diffust - gammalt djungelordspråk.
Citat:
Men jag ska göra ett försök till att förklara varför det är relevant och OnT att prata om en N64-kabel när frågeställningen handlar om SNES.
Varför då? Jag diskuterar inte nödvändigtvis DET off topic inlägget från dig. Du har gjort MÅNGA. Du antog det men jag har inte sagt det.
Citat:
FÖR ATT DET ÄR SAMMA KABEL DITT DUMMA JÄVLA SPÅN! Det finns i det här fallet inte en specifik SNES-kabel utan den passar till SNES, N64 och Gamecube.
Det räcker mao att säga SNES. Som att säga "du kan använda en brödrost till att rosta bröd med eller ta med dig den till badhuset, med en förlängningssladd, och använda den som mordvapen". Du behöver inte ta med resten. Det räckte att stanna vid "rosta bröd". Det gjorde dock inte du.
Citat:
Ni andra, ni får ursäkta mig och mitt utbrott. Att jag skrek, inte att jag som moderator kallade en användare för ett dumt spån. Den biten står jag för.
Jag blir inte arg. Du gör bort dig men är för dum för att förstå varför.
Citat:
Jag har sagt mitt i frågan. Inlägget hittar nu här;
(FB) Koppla SNES till modern tv? och tråden hittar ni
(FB) Koppla SNES till modern tv? här.
Jag har aldrig sagt att det inlägget är orsaken till att jag tar upp det här. Visst, det är det senaste off topic inlägget jag såg från dig, men det behöver inte nödvändigtvis vara orsaken. Du antog det och länkade här. Du "ägde" dig själv. Snyggt!
Citat:
Jag har lämnat bedömningen av min "skuldfråga" i frågan till kollegorna och även till er kära läsare. Jag har sagt mitt i ämnet.
"TS säger att jag går off topic i andra inlägg men titta på det här inlägget, som han INTE syftar på, och dra era slutsatser utifrån det"
Jävla dumt resonemang. Å andra sidan vet både du och jag att du är immun mot reglerna så gör bort dig för all del.