2021-11-30, 19:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Charvet
Har du läst i Aftonbladet att hon "fick ordning på en riktig jävla problemskola", eller vad är det för otroliga sanningsvittnen som säger det? Du tänker inte att det eventuellt kan finnas en agenda i att lyfta en transa till skyarna? Att diskutera med NPC:er är att ständigt behöva stångas med högstadieargument i stil med: "Men det stod ju i tidningen...", "De sa faktiskt på tv..." Otroligt många svenskar är på den beklämmande mentala nivån.
(FB) (S) Lina Axelsson Kihlblom - Skolminister (första transpersonen i svensk regering)
Citera
2021-11-30, 20:05
Bannlyst
Jag avskyr allt tjat om att nu har vi den första kvinnliga statsministern eller nu har vi den första minister-transan bla bla. Sen läser jag vad ni transfober skriver och då förstår jag det helt plötsligt.
Citera
2021-11-30, 20:07
Medlem
Wkblades avatar
Spelar våra politiker mångfaldsbingo eller vad är grejen egentligen? Mångfaldskåtare människor får man ju leta efter.
Citera
2021-11-30, 20:14
Medlem
Riktigt skämt. Gärdsgård. Dårhus, nu formellt bevisat åtminstone.
Citera
2021-11-30, 20:18
Medlem
TjejenMedLilaSkors avatar
Tycker det är fett coolt faktiskt Läste på lite om henne och hon verkar ganska klipskt, har x antal examen och är dessutom utbildad rektor aka hon bör veta vad hennes val har för konsekvenser. Har otroligt höga förhoppningar så sabba inte detta Lina!
Citera
2021-11-30, 20:21
Medlem
Tycker synd om kommande generationer föräldrar som kommer tvingas utsätta sina barn för den här woke-skiten som skolsystemet försöker hjärntvätta ungarna med. Fucking hell, en massa psykfall som tror de är det andra könet. Vad är det här för skit. Folk har det så jävla bekvämt nu för tiden att de hittar på en massa trams och diagnoser och allt vad det är för att känna sig speciella. Skicka ut dom i en överlevnadskurs i 5 veckor där de får kämpa i skogen för mat och vatten så ska ni se att deras trans-bullshit är som bortblåst
Citera
Medlem
Whitfieldss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SKIL
Lina Axelsson Kihlblom (S) blir ny skolminister i Magdalena Anderssons regering.
Hon har en bakgrund som rektor och är den första transpersonen som tar plats i en svensk regering.

Har inget emot personer med könsdyfori eller andra psykiska sjukdomar. Men... det luktar inkvotering. Det är jag alltid emot.

Nu kvoterar sossarna in dvärgar och transor och skapar pakter med terroriststämplade kommunistorganisationer... vad säger man. Troligen är transan den som är mest kompetent i hela regeringen.
Citera
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Troublezzz
Njae, låt oss säga att 1 % är trans. Då bör ca var fjärde regering ha en transperson. Då vi nu har haft över 50 regeringar utan en transperson kan vi nog ha en hel del framöver innan vi kan börja tala om överrepresentation.
Har nog funnits en och annan som svidat om till klänning på lördagskvällen

Förlåt, jag är ingen "hater" även om jag ser det är mycket märkligt och varken håller med om politiken eller hbtq grejen, får väl se vad...hmm hen går för. Första gången jag sagt/skrivit hen och menat det seriöst.
Citera
2021-11-30, 20:22
Medlem
Mongoprofetens avatar
Är förvirrad kring den här varelsen. Hon låter som en hon, och ser ut som en hon fast hon är en man?
Citera
2021-11-30, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wkblade
Spelar våra politiker mångfaldsbingo eller vad är grejen egentligen? Mångfaldskåtare människor får man ju leta efter.

Citat:
Ursprungligen postat av 1ulvius9
Riktigt skämt. Gärdsgård. Dårhus, nu formellt bevisat åtminstone.

Citat:
Ursprungligen postat av Phony
Tycker synd om kommande generationer föräldrar som kommer tvingas utsätta sina barn för den här woke-skiten som skolsystemet försöker hjärntvätta ungarna med. Fucking hell, en massa psykfall som tror de är det andra könet. Vad är det här för skit. Folk har det så jävla bekvämt nu för tiden att de hittar på en massa trams och diagnoser och allt vad det är för att känna sig speciella. Skicka ut dom i en överlevnadskurs i 5 veckor där de får kämpa i skogen för mat och vatten så ska ni se att deras trans-bullshit är som bortblåst

Citat:
Ursprungligen postat av Whitfields
Har inget emot personer med könsdyfori eller andra psykiska sjukdomar. Men... det luktar inkvotering. Det är jag alltid emot.

Nu kvoterar sossarna in dvärgar och transor och skapar pakter med terroriststämplade kommunistorganisationer... vad säger man. Troligen är transan den som är mest kompetent i hela regeringen.
Hon vet i alla fall vad som kräs för att få ordning på en problemskola.
Citera
2021-11-30, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mongoprofeten
Är förvirrad kring den här varelsen. Hon låter som en hon, och ser ut som en hon fast hon är en man?
Hon föddes som man.
Citera
2021-11-30, 20:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hegamon
Det här kommer inte fungera bra alls. Konflikter, lögner, intriger och missbruk. Det är vad jag tror denna ministerposten kommer utmynna i.
Var det så det fungerade när hon var rektor på Ronnaskolan?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in