Citat:
Ursprungligen postat av
Troublezzz
Njae, låt oss säga att 1 % är trans. Då bör ca var fjärde regering ha en transperson. Då vi nu har haft över 50 regeringar utan en transperson kan vi nog ha en hel del framöver innan vi kan börja tala om överrepresentation.
Har nog funnits en och annan som svidat om till klänning på lördagskvällen
Förlåt, jag är ingen "hater" även om jag ser det är mycket märkligt och varken håller med om politiken eller hbtq grejen, får väl se vad...hmm hen går för. Första gången jag sagt/skrivit hen och menat det seriöst.