Citat:
Ursprungligen postat av
KillenArCP
Vem fan bryr sig om människan är trans eller inte. Hon ska utföra sitt jobb, svårare än så är det inte. Hur hennes resultat blir tror jag knappast beror på om hon är trans eller inte.
I vilket annat land som helst så hade det varit sant, men nu är det
Sverige vi talar om....
Givetvis så kommer det att bli skit av detta, personen ifråga kommer att se att detta med könsnormer etc är viktigare än PISA resultaten.