Citat:
Ursprungligen postat av
Captainspiced
Du får läsa om och sen lära dig ta in vad som sägs och skrivs. Du vet exakt vad du själv skrev och det är ren lögn. Du ljuger så mkt att lögnerna har blivit en verklighet för dig. Du kräver av andra medlemmar att få bevis, du samt VemGalen mfl, men några bevis till allt ni själva kastar ur er behövs inte.
Ang att hyresvärden bytte lås, är inte samma sak som att hyresvärden sa upp avtalet. Det var nämligen tvärtom.
Jamen, det var ju hemskt tråkigt att hjälpen du sökte inte fungerade. Prova anna psykolog. Men nämn det inte i denna tråd, för i denna tråd är man ett vidrigt psykfall om man söker hjälp. Men jag håller tummarna för dig att du hittar rätt.
Däremot har du ingen rättighet att berätta för andra om eller vad de behöver, det förstår du hoppas jag? Du har nämligen inte minsta lilla susning vem du talar med. Så ta du och chilla lite.
Vart ljuger jag visa gärna det

, du däremot verkar bli väldigt emotionell, när man nämner FETKOSSAN LIDAS tillkortakommanden i livet, om du för en sekund tror att normala människor inte begriper din agenda, så underskattar du dom, jag skulle kunna citera mycket hemskare saker ur FUP, men jag har valt att inte göra det,,, fram tills nu
Farsta och någon gång efter det träffat Emil.
Kimmo beskriver att hon hade en betald hyra fram till sista april i Farsta. Tänkte flytta ihop
efter det men nu blev det tidigare.
Tillägger under uppläsningen att de
blev utslängda innan dess och de tänkte kanske
flytta tillsammans efter april men nu blev det tidigare.