2021-11-28, 18:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Genom att ha tagit del av fupen, rättegången samt människor som kände inblandade. Vilka förstår du att jag inte kan outa, men du kan själv läsa vad emils bror skriver i tråden, som du flera gånger ifrågasatt.. du verkar gilla att gnälla och vara i centrum, kan du inte pennfajtas med någon likasinnad i någon evighetstråd, detta ska handla om mordet på Emil, utfört av utlänningen Lida. Hon är inte ens svensk medborgare, men har snyltat på Sveriges medel. Hon är en parasit, hennes familj verkar inte ens bry sig, det är ofattbart hur du tillåts fortsätta med ditt dravvel. Du har berättat om din egna livkunskap, jag betackar mig, det handlar inte om dig. Eller en vit mopedbil.
Tut tut

Så det Emils bror har skrivit ska tas för 100% sanning om jag förstår dej rätt, du förstår väl att Emils bror är inte särskilt objektiv när det gäller mordet på sin bror och naturligtvis inte heller när det gäller Lydia. Det finns ju trots allt en orsak till att närstående inte vittnar under ed.
2021-11-28, 18:24
Medlem
BMC64s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marie-Antoinette
Nej, det gör det inte. Så står det inte alls i fup!

Men nu är jag klar med sandlådan, ni som sitter fast där kan fortsätta att käbbla.

Hur går det med källan på mopedbilskvinnan, det är verkligen inte sandlådenivå att be dej om en länk till det du påstår finns i FUP, du har ljugit förr i tråden, å jag tror du gör det även nu, visserligen är detta forum öppet för spekulation, men att ljuga å sen bara vifta bort det är inte ok, det tror jag till och med du förstår,,,, fast kanske inte
2021-11-28, 18:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Det är som att prata med en vägg, jag grundar slutsaten på förundersökningen samt rättegången.
Det framgår med all tydlighet att Lida Barth, var utblottad och hemlös. Därför sökte hon nya finansiärer, Emil var för Lidas del, förbrukad.

Då Lydia var varken utblottad eller hemlös när hon träffade Emil vill jag att du plockar ut de stycken/textrader var det framgår eller exakt vad du bygger din slutsats på.
2021-11-28, 18:36
Medlem
BMC64s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Remark
Då Lydia var varken utblottad eller hemlös när hon träffade Emil vill jag att du plockar ut de stycken/textrader var det framgår eller exakt vad du bygger din slutsats på.

Förvisso har du en liten liten lliten poäng, hon hade 300k i skulder och levde på studielån, efter nån månad satte hyresvärden en lapp på luckan å sa , här bor du inte längre, men som sagt du har en liten liten liten poäng, den är så liten att den knappt finns, men du har den, basker av för dej, jag är lite fransk av mej så jag tycker om min basker

Med 17k i hyra och enda inkomst studielån, så hade det nog gått finfint nån månad till, ska vi göra ett räknexempel, du vet jag har tio äpplen, jag lägger sjutton i den ena korgen, asch det sket se ju direkt,va synd
Senast redigerad av BMC64 2021-11-28 kl. 18:56.
2021-11-28, 18:51
Medlem
Captainspiceds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vemdalen62
Skillnaden är att jag har inte haft nån kärleksrelation med nån av dom när detta hände.. Hon borde kanske känna lite solidaritet med sin älskade istället för att skvallra/sprida lögner om honom....
Men det är antagligen för svårt för dig och förstå!!!

Nej, det förstår jag då du inte ens känner ngn utav dom enligt dig själv.

Och varför skulle hon nu knipa käft om Emil menar du? Hennes älskade som du benämner honom som hade uppenbarligen fler än henne, samt bodde med en.
Senast redigerad av Captainspiced 2021-11-28 kl. 18:53.
2021-11-28, 18:52
Medlem
Captainspiceds avatar
Citat:
Nej, det gör det inte. Så står det inte alls i fup!

Men nu är jag klar med sandlådan, ni som sitter fast där kan fortsätta att käbbla.

Nej, så står det inte. Deras lögner vet inga gränser!
2021-11-28, 18:56
Medlem
Captainspiceds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BMC64
Förvisso har du en liten liten lliten poäng, hon hade 300k i skulder och levde på studielån, efter nån månad satte hyresvärden en lapp på luckan å sa , här bor du inte längre, men som sagt du har en liten liten liten poäng, den är så liten att den knappt finns, men du har den, basker av för dej, jag är lite fransk av mej så jag tycker om min basker

Återigen lögn från dig. Så gick det inte till. Vad får du ut av att ljuga?

Har du problem att hålla dig till sanningen?
Nu får du fanimig kasta fram bevis att hyresvärden gjorde som du skrev.
2021-11-28, 18:59
Medlem
BMC64s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Captainspiced
Återigen lögn från dig. Så gick det inte till. Vad får du ut av att ljuga?

Har du problem att hålla dig till sanningen?
Nu får du fanimig kasta fram bevis att hyresvärden gjorde som du skrev.

Läs FUP, å bli inte arg på mej, det va hyresvärden som bytte lås, INTE jag, du borde träffa en psykolog, det gjorde jag när jag fick PTSD, det hjälpte lite lite, men inte hela vägen
2021-11-28, 19:09
Medlem
Captainspiceds avatar
Citat:
Läs FUP, å bli inte arg på mej, det va hyresvärden som bytte lås, INTE jag, du borde träffa en psykolog, det gjorde jag när jag fick PTSD, det hjälpte lite lite, men inte hela vägen

Du får läsa om och sen lära dig ta in vad som sägs och skrivs. Du vet exakt vad du själv skrev och det är ren lögn. Du ljuger så mkt att lögnerna har blivit en verklighet för dig. Du kräver av andra medlemmar att få bevis, du samt VemGalen mfl, men några bevis till allt ni själva kastar ur er behövs inte.

Ang att hyresvärden bytte lås, är inte samma sak som att hyresvärden sa upp avtalet. Det var nämligen tvärtom.

Jamen, det var ju hemskt tråkigt att hjälpen du sökte inte fungerade. Prova anna psykolog. Men nämn det inte i denna tråd, för i denna tråd är man ett vidrigt psykfall om man söker hjälp. Men jag håller tummarna för dig att du hittar rätt.

Däremot har du ingen rättighet att berätta för andra om eller vad de behöver, det förstår du hoppas jag? Du har nämligen inte minsta lilla susning vem du talar med. Så ta du och chilla lite.
2021-11-28, 19:11
Medlem
Marie-Antoinettes avatar
Citat:

Det var 1-handskontraktsinnehavaren som böt lås, då denne var missnöjd med att L sa upp sitt andra-handskontrakt. L sade upp sitt andrahandskontrakt pga att L inte kunde få bostadsbidrag/tillägg för den lgh då 1-handskontraktsinnehvaren SJÄLV plockade ut bostadsbidrag för lgh (en kriminell handling) samt tillät en 10 andra personer att vara skrivna där, i den lgh, troligen mot betalning, även det en kriminell handling.

L kunde själv ta dit låssmed och bryta upp låset, då hon kunde uppvisa giltigt andrahandskontrakt!
2021-11-28, 19:14
Medlem
BMC64s avatar
Citat:
Det var 1-handskontraktsinnehavaren som böt lås, då denne var missnöjd med att L sa upp sitt andra-handskontrakt. L sade upp sitt andrahandskontrakt pga att L inte kunde få bostadsbidrag/tillägg för den lgh då 1-handskontraktsinnehvaren SJÄLV plockade ut bostadsbidrag för lgh (en kriminell handling) samt tillät en 10 andra personer att vara skrivna där, i den lgh, troligen mot betalning, även det en kriminell handling.

L kunde själv ta dit låssmed och bryta upp låset, då hon kunde uppvisa giltigt andrahandskontrakt!

Se där du hittar ju i FUP, så hur går det med mopedbilskvinnan som han skulle flytta ihop med, hittar du nåt eller är det bara fyllekäringskvaller
2021-11-28, 19:19
Medlem
BMC64s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Captainspiced
Du får läsa om och sen lära dig ta in vad som sägs och skrivs. Du vet exakt vad du själv skrev och det är ren lögn. Du ljuger så mkt att lögnerna har blivit en verklighet för dig. Du kräver av andra medlemmar att få bevis, du samt VemGalen mfl, men några bevis till allt ni själva kastar ur er behövs inte.

Ang att hyresvärden bytte lås, är inte samma sak som att hyresvärden sa upp avtalet. Det var nämligen tvärtom.

Jamen, det var ju hemskt tråkigt att hjälpen du sökte inte fungerade. Prova anna psykolog. Men nämn det inte i denna tråd, för i denna tråd är man ett vidrigt psykfall om man söker hjälp. Men jag håller tummarna för dig att du hittar rätt.

Däremot har du ingen rättighet att berätta för andra om eller vad de behöver, det förstår du hoppas jag? Du har nämligen inte minsta lilla susning vem du talar med. Så ta du och chilla lite.

Vart ljuger jag visa gärna det , du däremot verkar bli väldigt emotionell, när man nämner FETKOSSAN LIDAS tillkortakommanden i livet, om du för en sekund tror att normala människor inte begriper din agenda, så underskattar du dom, jag skulle kunna citera mycket hemskare saker ur FUP, men jag har valt att inte göra det,,, fram tills nu

Farsta och någon gång efter det träffat Emil.
Kimmo beskriver att hon hade en betald hyra fram till sista april i Farsta. Tänkte flytta ihop
efter det men nu blev det tidigare.
Tillägger under uppläsningen att de blev utslängda innan dess och de tänkte kanske
flytta tillsammans efter april men nu blev det tidigare.
Senast redigerad av BMC64 2021-11-28 kl. 19:22.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in