Citat:
Ursprungligen postat av
Vemdalen62
Hon startade tråden med att skriva att dom älskade varann och planerade en framtid ihop! Sen vidareutvecklas hon det till KK...
Sen droppar hen skvaller och försvarar sin älskades mördare hela tiden.. Jag bryr mig inte hur man sörjer men man sitter fan inte och skvallrar på flashback iaf..Normalt? Nej
Och jag är en feministisk kvinna själv då ack så fel drottningen hade!!
Nja, "Ängeln" skrev att E och hon startade som KKs, men att det blev mer efterhand.
Nu är ju "Ängelns" "skvaller" bra mycket mer TROVÄRDIGT än annat skvaller som vissa har överhöst denna tråd med i månader.
Du själv och några med dig hävdar ju precis hela tiden att du/ni sörjer, ALLA ska respektera en död man etc. etc. etc.
Oj, oj, oj......någon egen reflektion på det??
Nej, det är du INTE!
För feministiska kvinnor bör inte ösa hat och förakt över en olyckssyster. Och med alla näbbar och klor, försöka dölja ett ev MOTIV till detta brott.
Du tycker säkerligen att en kvinna får skylla sig själv för en våldtäkt för att hon hade "utmanande" kläder på sig!
Det är den uppfattningen jag har fått av dig genom det du skrivit i denna tråd!
Och du kallar L för prostituerad, men det är tydligen helt ok för dig att Emil då är en sexköpare.
Och nej, L kommer inte alls att få det jobbigt på kåken. Det finns säkerligen många kvinnor där som har ett stort mansförakt/hat. Troligen blir hon mer av en hjältinna, i den kvinnliga kåkfararvärlden.