2021-11-28, 13:42
Medlem
BMC64s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loveangelie
Som jag förstod det så hade denna vän en nära kontakt med en jurist på ett stort företag som samarbetade/anlitade det företag som Emil ville hämnas på.
Så hon agerade endast som kontaktperson/mellanhand med informationen.
Men det kan vid närmare eftertanke inte vara samma person som du nämner, för den Lydia jag träffade var absolut inte fet.

Ok så fetkossan Lida hade nära kontakt med en jurist, intrigen tätnar, du förstår förstås att du själv är inblandad i denna kriminella handling, jag skulle råda dej att skaffa en bättre advokat, för du blir troligen misstänkt att vara en del i denna gruskomplott
2021-11-28, 13:44
Medlem
Marie-Antoinettes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vemdalen62
Du uppträder inte som en sörjande kvinna som du utgav dig för att vara från början

Ditt egna uppträdande har du inga reflektioner på.

Du får nog acceptera att inte hela vääärlden sörjer Emils bortgång.

Du är ju en riktig kvinnoförtryckare.

Vad är det för måttstock du använder för hur en kvinna ska sörja en knullkompis!
2021-11-28, 13:48
Medlem
BMC64s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marie-Antoinette

Vad är det för måttstock du använder för hur en kvinna ska sörja en knullkompis!

Hittar du källan på mopedbilen,eller är det ELAKT fyllekäringskvaller från dej
2021-11-28, 13:50
Medlem
Citat:

Hon startade tråden med att skriva att dom älskade varann och planerade en framtid ihop! Sen vidareutvecklas hon det till KK...
Sen droppar hen skvaller och försvarar sin älskades mördare hela tiden.. Jag bryr mig inte hur man sörjer men man sitter fan inte och skvallrar på flashback iaf..Normalt? Nej
Och jag är en feministisk kvinna själv då ack så fel drottningen hade!!
Senast redigerad av Vemdalen62 2021-11-28 kl. 13:53.
2021-11-28, 14:01
Medlem
WinnieSeilas avatar
Citat:
Mopedbilen berättar ju även för grannen varför hon får ett psykbryt där ute på gatan, och bl.a. om Es planer på att köpa nytt hus på annan ort.

Glömde du den lilla detaljen?
Nej, men det har inget med min fråga att göra. Du har fortfarande inte svarat på min fråga sedan flera dagar tillbaka. Hus i Strängnäs?
2021-11-28, 14:03
Medlem
BMC64s avatar
Citat:

Du har alltså inga källor för ditt påsttående om mopedbilskvinnan, tillåt mej citera Frödings brev till Selma Lagerlöf

dritande ställning jag läste ditt brev,
och ju mer jag läste – ju mer det drev.
Och marken var naken och saknade löv,
då tog jag ditt brev, och torka min röv.
/G. Fröding
2021-11-28, 14:04
Medlem
Captainspiceds avatar
Citat:
Hon startade tråden med att skriva att dom älskade varann och planerade en framtid ihop! Sen vidareutvecklas hon det till KK...
Sen droppar hen skvaller och försvarar sin älskades mördare hela tiden.. Jag bryr mig inte hur man sörjer men man sitter fan inte och skvallrar på flashback iaf..Normalt? Nej

Och vad kallas det du pysslar med om inte just skvaller?

Eller kontaktar du tingsrätt och hovrätt och ber dom knipa käft?
2021-11-28, 14:20
Medlem
BMC64s avatar
Man kan inte citera inlägg man anmäler, det borde kaptenkrydda fatta, han anmäler ju mej stup i kvarten, sen citerar han ju inlägg å svarar på fel saker, stackars människa

två kilos tryck krävs för att avlossa en beretta hagelbock två kilo, sug på den alla detektiver, å fundera på om det är ett misstag att FETKOSSAN sköt
2021-11-28, 14:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Captainspiced
Och vad kallas det du pysslar med om inte just skvaller?

Eller kontaktar du tingsrätt och hovrätt och ber dom knipa käft?
Skillnaden är att jag har inte haft nån kärleksrelation med nån av dom när detta hände.. Hon borde kanske känna lite solidaritet med sin älskade istället för att skvallra/sprida lögner om honom....
Men det är antagligen för svårt för dig och förstå!!!
2021-11-28, 14:28
Medlem
Marie-Antoinettes avatar
Citat:

Nja, "Ängeln" skrev att E och hon startade som KKs, men att det blev mer efterhand.

Nu är ju "Ängelns" "skvaller" bra mycket mer TROVÄRDIGT än annat skvaller som vissa har överhöst denna tråd med i månader.

Du själv och några med dig hävdar ju precis hela tiden att du/ni sörjer, ALLA ska respektera en död man etc. etc. etc.

Oj, oj, oj......någon egen reflektion på det??

Nej, det är du INTE!
För feministiska kvinnor bör inte ösa hat och förakt över en olyckssyster. Och med alla näbbar och klor, försöka dölja ett ev MOTIV till detta brott.

Du tycker säkerligen att en kvinna får skylla sig själv för en våldtäkt för att hon hade "utmanande" kläder på sig!
Det är den uppfattningen jag har fått av dig genom det du skrivit i denna tråd!

Och du kallar L för prostituerad, men det är tydligen helt ok för dig att Emil då är en sexköpare.

Och nej, L kommer inte alls att få det jobbigt på kåken. Det finns säkerligen många kvinnor där som har ett stort mansförakt/hat. Troligen blir hon mer av en hjältinna, i den kvinnliga kåkfararvärlden.
2021-11-28, 14:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BMC64
Ok så fetkossan Lida hade nära kontakt med en jurist, intrigen tätnar, du förstår förstås att du själv är inblandad i denna kriminella handling, jag skulle råda dej att skaffa en bättre advokat, för du blir troligen misstänkt att vara en del i denna gruskomplott

Vad är det kriminella att avslöja bluff och båg?
Nä, du har verkligen en livlig fantasi du också.
2021-11-28, 14:31
Medlem
Marie-Antoinettes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BMC64
Hittar du källan på mopedbilen,eller är det ELAKT fyllekäringskvaller från dej

Jag har lämnat källan, sedan får andra läsare ha egna tankar om vad som står att läsa.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in