2021-11-28, 14:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marie-Antoinette
Nja, "Ängeln" skrev att E och hon startade som KKs, men att det blev mer efterhand.

Nu är ju "Ängelns" "skvaller" bra mycket mer TROVÄRDIGT än annat skvaller som vissa har överhöst denna tråd med i månader.

Du själv och några med dig hävdar ju precis hela tiden att du/ni sörjer, ALLA ska respektera en död man etc. etc. etc.

Oj, oj, oj......någon egen reflektion på det??

Nej, det är du INTE!
För feministiska kvinnor bör inte ösa hat och förakt över en olyckssyster. Och med alla näbbar och klor, försöka dölja ett ev MOTIV till detta brott.

Du tycker säkerligen att en kvinna får skylla sig själv för en våldtäkt för att hon hade "utmanande" kläder på sig!
Det är den uppfattningen jag har fått av dig genom det du skrivit i denna tråd!

Och du kallar L för prostituerad, men det är tydligen helt ok för dig att Emil då är en sexköpare.

Och nej, L kommer inte alls att få det jobbigt på kåken. Det finns säkerligen många kvinnor där som har ett stort mansförakt/hat. Troligen blir hon mer av en hjältinna, i den kvinnliga kåkfararvärlden.
Du hittar dina egna sanningar utan källor och vetskap. Var står allt det du påstår i Fupen? Eller kallas det fyllekäringsskvaller!?
2021-11-28, 14:36
Medlem
Marie-Antoinettes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vemdalen62
Skillnaden är att jag har inte haft nån kärleksrelation med nån av dom när detta hände.. Hon borde kanske känna lite solidaritet med sin älskade istället för att skvallra/sprida lögner om honom....
Men det är antagligen för svårt för dig och förstå!!!

Åååå, så det är helt ok att sprida lögner och skvaller bara för att man inte haft någon kärleksrelation.

Du tror att alla skiljsmässor/separationer är lyckliga sådana va?

Du själv har ju svårt med solidaritet med andra kvinnor, trots att du är en "feministisk" kvinna.
2021-11-28, 14:38
Medlem
Citat:
Åååå, så det är helt ok att sprida lögner och skvaller bara för att man inte haft någon kärleksrelation.

Du tror att alla skiljsmässor/separationer är lyckliga sådana va?

Du själv har ju svårt med solidaritet med andra kvinnor, trots att du är en "feministisk" kvinna.
Ja.. Faktiskt. Om hon är en mördare och har avrättat nån så erkänner jag att jag har lite svårt med solidariteten.. Men du kanske känner en samhörighet med mördar kvinnor också?
2021-11-28, 14:41
Medlem
BMC64s avatar
Citat:
Nja, "Ängeln" skrev att E och hon startade som KKs, men att det blev mer efterhand.

Nu är ju "Ängelns" "skvaller" bra mycket mer TROVÄRDIGT än annat skvaller som vissa har överhöst denna tråd med i månader.

Du själv och några med dig hävdar ju precis hela tiden att du/ni sörjer, ALLA ska respektera en död man etc. etc. etc.

Oj, oj, oj......någon egen reflektion på det??

Nej, det är du INTE!
För feministiska kvinnor bör inte ösa hat och förakt över en olyckssyster. Och med alla näbbar och klor, försöka dölja ett ev MOTIV till detta brott.

Du tycker säkerligen att en kvinna får skylla sig själv för en våldtäkt för att hon hade "utmanande" kläder på sig!
Det är den uppfattningen jag har fått av dig genom det du skrivit i denna tråd!

Och du kallar L för prostituerad, men det är tydligen helt ok för dig att Emil då är en sexköpare.

Och nej, L kommer inte alls att få det jobbigt på kåken. Det finns säkerligen många kvinnor där som har ett stort mansförakt/hat. Troligen blir hon mer av en hjältinna, i den kvinnliga kåkfararvärlden.

Sluta spamma kom med källa på ditt påstående angående mopedbilskvinnan, eller ljuger du helt flagrant på detta forum
2021-11-28, 14:41
Avslutad
Citat:
Var i fuppen står det här?

Eller vad är din källa på detta?
Genom att ha tagit del av fupen, rättegången samt människor som kände inblandade. Vilka förstår du att jag inte kan outa, men du kan själv läsa vad emils bror skriver i tråden, som du flera gånger ifrågasatt.. du verkar gilla att gnälla och vara i centrum, kan du inte pennfajtas med någon likasinnad i någon evighetstråd, detta ska handla om mordet på Emil, utfört av utlänningen Lida. Hon är inte ens svensk medborgare, men har snyltat på Sveriges medel. Hon är en parasit, hennes familj verkar inte ens bry sig, det är ofattbart hur du tillåts fortsätta med ditt dravvel. Du har berättat om din egna livkunskap, jag betackar mig, det handlar inte om dig. Eller en vit mopedbil.
Tut tut
2021-11-28, 14:45
Medlem
Marie-Antoinettes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vemdalen62
Ja.. Faktiskt. Om hon är en mördare och har avrättat nån så erkänner jag att jag har lite svårt med solidariteten.. Men du kanske känner en samhörighet med mördar kvinnor också?

Inte nödvändigtsvis.

Men jag vill ha bra mycket mer fakta innan jag "dömer" någon, och för mig har även människor jag personligen inte tycker om, rätt till viss integritet, ex att inte sprida påhittade lögner, förtal och direkta osanningar. Ex för att deras anhöriga är helt oskyldiga!
2021-11-28, 16:19
Avslutad
Citat:
Inte nödvändigtsvis.

Men jag vill ha bra mycket mer fakta innan jag "dömer" någon, och för mig har även människor jag personligen inte tycker om, rätt till viss integritet, ex att inte sprida påhittade lögner, förtal och direkta osanningar. Ex för att deras anhöriga är helt oskyldiga!
Du sitter och fantiserar ihop det ena efter det andra, du har väldigt svårt att ta in den fakta som finns
2021-11-28, 16:37
Medlem
Marie-Antoinettes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Du sitter och fantiserar ihop det ena efter det andra, du har väldigt svårt att ta in den fakta som finns

Prata om att fantisera, jag undrar fortfarande var någonstans i fuppen (eller annan trovärdig källa) detta står att läsa?

Hon tyckte om Emils plånbok, och tak över huvudet, eftersom soc inte ville ge henne en lägenhet ännu en gång. Hon hänvisades till härbärge, men det dög inte.
Kom inte dragandes med hennes barn, dem övergav hon för länge sen.
2021-11-28, 17:04
Avslutad
Citat:
Prata om att fantisera, jag undrar fortfarande var någonstans i fuppen (eller annan trovärdig källa) detta står att läsa?

Hon tyckte om Emils plånbok, och tak över huvudet, eftersom soc inte ville ge henne en lägenhet ännu en gång. Hon hänvisades till härbärge, men det dög inte.
Det är som att prata med en vägg, jag grundar slutsaten på förundersökningen samt rättegången.
Det framgår med all tydlighet att Lida Barth, var utblottad och hemlös. Därför sökte hon nya finansiärer, Emil var för Lidas del, förbrukad.
2021-11-28, 17:27
Medlem
Citat:
Inte nödvändigtsvis.

Hennes avrättning har FILMATS
Hon är DÖMD för MORD
Vad snackar du om?
2021-11-28, 17:32
Medlem
Citat:

Detta som Mumsbulle skriver, finns klart och tydligt i FUP.
2021-11-28, 18:00
Medlem
Marie-Antoinettes avatar
Citat:
Det är som att prata med en vägg, jag grundar slutsaten på förundersökningen samt rättegången.
Det framgår med all tydlighet att Lida Barth, var utblottad och hemlös. Därför sökte hon nya finansiärer, Emil var för Lidas del, förbrukad.

Citat:
Ursprungligen postat av Becksson
Detta som Mumsbulle skriver, finns klart och tydligt i FUP.

Nej, det gör det inte. Så står det inte alls i fup!

Men nu är jag klar med sandlådan, ni som sitter fast där kan fortsätta att käbbla.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in