Citat:
Ursprungligen postat av
Hurt-Åke
Vissa av de namnen är nog lite väl kontroversiella. Janouch är ju bindgalen. Men egentligen inte värre än hon Kakan är på sin kant. Vilket visar SVTs slagsida tydligt. Man ska kanske inte ha med Janouch men då ska man heller inte ha med den sjuka galningen Kakan Hermansson.
Men Arpi, Gür och Heberlein är ju seriösa och intelligenta kända journalister. Men de får inte vara med bara för att de är höger.
Janouch bindgalen? Jag tycker i och för sig att det mesta av det hon publicerar på sin webbplats är väl enkelspårigt och att hennes försök till samhällsanalyser lämnar mycket i övrigt att önska. Men bindgalen har jag inte uppfattat henne som. Vad grundar du ditt omdöme på?
För övrigt kan jag väl hålla med om att t.ex. Arnstberg är ganska kontroversiell. Men som du själv påtalade, kan man ha med "Kakan" Hermansson, så kan det mesta passera. De borde tamejfan ha haft med någon från Nordiska Motståndsrörelsen som motvikt till Kakan. Det är ungefär samma grad av extremism. (I och för sig verkade Hermansson förvånansvärt sympatisk och balanserad när hon medverkade, men de åsikter hon gett uttryck för i andra sammanhang är ju rent skogstokiga.)