2021-11-28, 11:42
Medlem
Cedderiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Hon tyckte om Emils plånbok, och tak över huvudet, eftersom soc inte ville ge henne en lägenhet ännu en gång. Hon hänvisades till härbärge, men det dög inte.
Kom inte dragandes med hennes barn, dem övergav hon för länge sen.
Nej det gjorde hon inte! De två äldsta bodde med henne fram till hon sa upp lägenheten.
2021-11-28, 12:33
Medlem
Marie-Antoinettes avatar
Citat:
Hon tyckte om Emils plånbok, och tak över huvudet, eftersom soc inte ville ge henne en lägenhet ännu en gång. Hon hänvisades till härbärge, men det dög inte.

Var i fuppen står det här?

Eller vad är din källa på detta?
2021-11-28, 12:43
Medlem
Citat:
Du skulle ju kunna sätta dit Lida genom att för polisen berätta om hennes inblandning i utpressning, eller vad du försöker insinuera, hon har ett blankt brottsregister, undrar vad det beror på?
Jag tror att de som blivit bedragna av den promiskuösa Lida, skäms och är jävligt glada att bli av med henne, ännu gladare nu, när de inser att psycobitchen kunde blivit deras död.
Kanske någon hör av sig till polisen eller åklagaren och berättar sin story, hoppas det.

Genom att jag skulle ljuga då menar du? Oförskämt minst sagt.
Jag skrev innan, Lydia framförde enbart vad Emil så till henne att säga. Hon förde det vidare till sin vän.
Inga krav på någonting, vilket då inte blir fråga om någon utpressning heller för den delen.
Alltså ni är verkligen inte dom vassaste knivarna i lådan här inne.
2021-11-28, 12:49
Medlem
BMC64s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loveangelie
Tror du på allvar att jag skulle vilja sitta här och sprida ut företagshemligheter m.m? Är du dum på riktigt eller?
Och jag har läst i tråden, vad har du kommit med för relevant info som skulle vara trovärdigt? Nada!

Du gör ju det, begriper du inte det alla vet ju vart Emil jobbade innan och vart han jobbade när han blev mördad av FETKOSSAN, relevant info är att hänvisa till FUP , när folk ljuger om saker och ting

jag vill nog inte påstå att du är dum, men din intelligens är bra långt under medelvärdet än hos övriga i tråden,
2021-11-28, 12:49
Medlem
WinnieSeilas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marie-Antoinette

Där var du, ja! Kan du i samma andetag, nu när du ändå är i farten att kontrollera andra, passa på att ta fram källa på det du tidigare påstått om till exempel mopedbilkvinnans och Emils ”planerade husköp i Strängnäs”? Jag väntar nämligen fortfarande på att du ska återkomma med det.
Viktigt att kunde visa till källa på det man påstår, det är ju vi två så rörande eniga om 😘
2021-11-28, 12:58
Medlem
BMC64s avatar
Citat:

Har du hittat källan för att mopedbilskvinnan och Emil skulle flytta ihop som du skrev, eller är det bara fyllekäringsskvaller, som du försöker göra till en trådsanning,, appropå källor som du hela tiden gapar efter
2021-11-28, 13:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cedderik
Jodå, det finns lögnare men hur kan du ta på dig och säga att hon ljuger? Jag går efter vad som står i FUP och vad som sägs i förhör och utgår ifrån att det hon säger stämmer, tills motsatsen bevisats.
Nu får du ta och lugna ner dig lite, Cedderik!
För det första har jag varken sagt eller skrivit att mörderskan Lydia Barth skulle ha ljugit om att hon typ kände sig tvungen att ställa upp på sex/samlag till och med när hon sov.

För det andra ställde jag dig en inledande fråga om inte du, genom dina trettio år inom vården, har mött lögnaktiga patienter. På det har du inte svarat.

För det tredje så är det du, just du Cedderik, som helt okritiskt på ett skvallerforum sprider påståenden emanerande från vad Lydia Barth, en för mord dömd person, har påstått. Hade mörderskan Lydia Barth nån smyginspelning att hänvisa FU-ansvariga att kunna ta del av, ja eller nej?

För det femte så är det naturligtvis ditt fria val om du här på Flashback vill framstå som en av 2021 års mest naiva trådddeltagare. Du väljer att tro att det mörderskan Lydia Barth hävdar "stämmer". Jag brukar försöka undvika att försätta mig i situationer där jag kan uppfattas som hånfull, men när du intar positionen att du väljer att lita på mörderskan -tja, då får det till dig bli en sån här:

För det sjätte hoppas jag att du inte inom vården har nån ledande och/eller beslutsfattande funktion.
Jag lugnar mig med att det inte finns ens det minsta lilla som tyder på att så skulle vara fallet..
2021-11-28, 13:08
Medlem
Marie-Antoinettes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BMC64
Har du hittat källan för att mopedbilskvinnan och Emil skulle flytta ihop som du skrev, eller är det bara fyllekäringsskvaller, som du försöker göra till en trådsanning,, appropå källor som du hela tiden gapar efter

Nu undrade jag var i fuppen vi kan läsa om detta:

""

Förövrigt så står det i fupp om Mopedbilen!
2021-11-28, 13:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BMC64
Du gör ju det, begriper du inte det alla vet ju vart Emil jobbade innan och vart han jobbade när han blev mördad av FETKOSSAN, relevant info är att hänvisa till FUP , när folk ljuger om saker och ting

jag vill nog inte påstå att du är dum, men din intelligens är bra långt under medelvärdet än hos övriga i tråden,

För att försöka förklara för dig som inte förstår: Jag har aldrig berättat vad för typ av information som fördes vidare till Lydias vän.
Och det begriper väl alla att det är p.g.a detta som inte det företaget var på begravningen. Behövs inget geni för att förstå det.
2021-11-28, 13:12
Medlem
BMC64s avatar
Citat:
Nu undrade jag var i fuppen vi kan läsa om detta:

""

Förövrigt så står det i fupp om Mopedbilen!

Ja det står i FUP, å till skillnad från dej så ljuger jag inte om vad som står där, för det står ingenstans att dom skulle flytta ihop eller ha ett förhållande, kan du inte hänvisa till vart det står, så är det DITT fyllekäringskvaller och därmed inte sant, förstår du skillnaden ?
2021-11-28, 13:16
Medlem
BMC64s avatar
Citat:
För att försöka förklara för dig som inte förstår: Jag har aldrig berättat vad för typ av information som fördes vidare till Lydias vän.
Och det begriper väl alla att det är p.g.a detta som inte det företaget var på begravningen. Behövs inget geni för att förstå det.

Kan det har rört ryska ubåtsbaser i Kaliningrad, nej det tror jag inte, kan det har rört kontrakt på leveranser av jord å grus, vad för intresse hade FETKOSSAN i att vidarebefordra sån info ?
2021-11-28, 13:17
Medlem
Citat:
Om du träffat Emil så mycket borde ju han insett att du var en opålitlig skvaller bytta. Tror inte han då riskerar att avslöja företagshemligheter till dig som sitter på flashback och skvallrar/ljuger dom din döda älskade

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in