Citat:
Ursprungligen postat av
Vemdalen62
Jag blir i egenskap av 2barnsmamma nästan äcklad av dina inlägg
ALLA barn älskar sina föräldrar!!
Men man har ett ansvar som förälder och det verkar du ha missat totalt.
Hade inte Kimmo funnits hade alla hennes barn varit fosterhemsplacerade.. 4st!.
Hennes 2 älsta har varken haft tillgänglig mamma eller pappa just nu och antagligen 18 år framåt.
Och hon har dessutom ordnat så 4 barn till blivit faderslösa....
Men hon älskar sina barn.........
Och jag är grymt äcklad av ditt hyckleri!
Precis som Emil hade stora beroendeproblem som hade kunnat urarta helt, så hade hon sina problem.
Hon tog iaf hand om dom så länge hon kunde,när hon insåg att hon ej klarade så var barnen hos Kimmo.
När hade Emil sina barn? Han som är ett helgon. Just det ja, han har ej mördat ngn och då får man bete sig som man vill.
Iaf, jag tror inte på ett ögonblick att hon förstod ens vad hon gjorde när hon sköt Emil. Jag tror hon fått en blackout, psykos, vaffan ni än vill kalla det. Efter att ha supit så som de två gjorde, plus att aldrig få sova, helt lagt av med sina mediciner = bäddat för katastrof!
Ifrånsett från dig som inget vet om Lydia mer än hörsägen, så var hon ingen OND människa. Hon tjäna inte ett skit på att mörda honom, fatta det. Ja hon förstörde sitt liv.
Har Emil försökt ta sitt liv? Om du känner honom, så vet du svaret.
Sprid inte mer skitrykten än vad som redan florerar. Lydia som hon heter sitter fängslad för det hon gjort. Vi får bara hoppas att en dag kommer mera ut om vad som har ju hänt tiden innan.