2021-11-27, 15:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fisosgrisos
Han har för fan skrutit om sina övergrepp i en video och desutom garvat åt det som den vidriga våldtäktsman han är!
Vad har du för skäl att backa upp sån skit eller har du verkligen rymt ifrån ett dagcenter det ligger nära till hands att tro det så som du resonerar

Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Bara för att du vill ha en dildo upprörd i arslet av din husgud betyder inte att alla önskar samma behandling.

Du kanske kan be din assistent tyda mina inlägg, jag orkar inte upprepa mig, bra sååå är!!!

Märks att ni två har extra kromosomer.
Citera
2021-11-27, 15:19
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haubits77B
Kan du visa några rättsutslag som bevisar din tes?

Ofta slår rättspraxis själva lagstiftningen. Exempelvis kan personer som begår ofredande dömas till fängelse, men hur många av dessa har faktiskt fått fängelse???
Det betyder att det är fängelse i straffskalan - vill du motsäga det?
Citera
2021-11-27, 15:22
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fisosgrisos
Vilken podd var det? 😊 jag måååååste bara höra vad idioten hade för bra svar på det 😂
Jag hittade den, tyvvär verkar avsnittet vara borttaget, fungerar inte för mig iaf, Therese fanns också med på ett avsnitt.

Kanske finns backup *hoppas*.

https://podcasts.nu/avsnitt/den-fula...rask-youtubern
Citera
2021-11-27, 15:25
Medlem
123....s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlexxHooker
Jag klämde inte fram dom, hon stod mig lika nära som min egen mamma.
Tonen, arg, så arg...

Nej bubben dina "gråtvideos" är rena farsen, dessutom är de väldigt förutsägbara..
Ett par gånger minst har jag PÅ DAGEN sett dem komma efter det du ansats hårt pga ditt vedervärdiga beteende, precis som jag förutspådde din sjukskrivning När Lennart Blad antog utmaningen med att "Musikbattla" med en disslåt mot varandra, hahaha ....

Citat:
"
På tiden då jag satt med fejkkedjor runt halsen i en krockskadad plåtburk och försökte vara allt jag inte är, tar ni idag, då jag är ärlig med ta mig fan allt, även när det är genant och trots att det ligger mig i fatet, och menar att jag fortfarande ljuger.
Så ni menar alltså att jag till och med ljuger i förklaringarna till mina lögner då eller?
Varför? hahaha?

Jaa, faktum är att det är på det viset, du fortsätter att ljuga t.om om saker vi bevisat bortom allt rimligt tvivel..
Troligtvis beror det på att du har en diagnos av något slag som gör att du måste ljuga för att framhäva dig själv, hahaha ....

Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Hur mycket pengar är du skyldig din familj?

Den hårt arbetande "EntreprenörsBaronen" har själv i en video uppgivit att farfar Alf skjutit till flera hundra tusen kronor till hans katastofala ekonomi, vilket gör att om man skulle räkna in Alf som en samhällstjänst i form av en socialbidrag skulle göra BB till en samhällsparasit av det Allra Största Slaget..
Och allt detta samtidigt som han vill göra sken av att han är en av samhällets skattebetalande stöttepelares övre skikt. hahaha ....
https://youtu.be/4I0MYI_nbs4?t=103

Citat:
Det är ett faktum att jag betalar skatt, även om du vill reducera mig och påpeka "nästan".

Sluta försöka blanda ihop korten här va, det är inga P-tolvor till framstjärtar från kommentarerna som får stå kvar i dina kommentarsfält du har att göra med här på Flashback gubben ..
Kritiken mot dig handlar inte om att DU ALDRIG har betalat en krona i skatt, utan om att du är en samhällsparasit och snyltare i det absoluta toppskiktet samtidigt som du försöker hävda det motsatta, nämligen att du skottat in mera pengar i form av skatt och jobbat hårdare en de flesta, du har bidragit så lite att du inte bidragit alls utan står på stort minus, du har Kostat samhället pengar bara..
Humanist som jag är så anser jag att sådana människor har ett existensberättigande de också, det är när de försöker göra anspråk på att vara den totala motsatsen som det börjar lukta skit och man känner sig nödgad att reagera..

Du verkar ofta ha lite problem att förstå vad vi kritiserar dig för, och eftersom samhällsutvecklingen har varit så positiv ekonomisk som den varit senaste århundradet så blir det inte så tydligt.
Men om du minns det Stora Tabberaset I Katthult, där Emil ställde till med kalas och Alfred bar ut fattighjonen på ryggen längs en stege då kommandoran låst dörren så blir det kanske lättare för dig? ... Vi andra här inne representerar Alfred som bar ut hjonen från fattighuset samt även Anton och Alma Svensson (Emils föräldrar) som ekonomiskt fick stå för kalaset... Du är ett av Fattighjonen som Alfred bar ut på ryggen..
Du är fattighjonet som på det stora "TaberasKalaset" med dina skitiga stövlar på, ställde dig upp på bordet bland Syltor och Julskinkor och påkallade dig uppmärksamheten för att ta åt dig äran och finansieringen över att festen överhuvudtaget kommit till stånd...
Förstår du liknelsen och att reaktioner inte låter vänta på sig?

Du är Papiniks motsvarighet i MC-världen hur vi hårt arbetande skattebetalande samhällsbyggare reagerar på dina Lögner..
Du ska tacka Gudarna att inte MC-gängen här i landet blir förnärmade av dina lögner precis som de blev av Papiniks, för då hade Du skitit i byxan och lagt ner din Youtubekariär för länge sedan, hahaha ....

Citat:
"
Jag är tex inte ett stort fan av Hoffa, därför ser jag inte hans videos och följer inte honom på nätet.
Vem vore jag om jag satt och skrev i hans flashbacktråd anonymt som en tönt medans jag kallar personen som faktiskt oanonymt har en åsikt för tönt?
Min far har idag ingenting emot missbruksbloggen och tycker den fyller ett gott syfte, så om inte han har några problem med den, personen det faktiskt handlar om, eller jag, som filmar och redigerar, vem fan är då du att komma här och grina som en idiot?

Du framhåller ofta hur du föraktar anonymiteten och Flashback som Forum. Har du kikat in på länken i min signatur nån gång? Den vittnar om att du inte ens kan hålla dig härifrån de stunder du har varit bannad..
Jag har inte hittat ett enda konto här som bär ditt namn, och ett konto måste man ha för att själv här kunna skriva i trådarna, läsa går utmärkt -Men inte att själv kunna ventilera sina åsikter och posta inlägg ..
Du är urtypen av den strereotypa Flashbackaren, Varför inte bara erkänna att du hänger här hela tiden och kommenterar under flera olika konton, och inte ett enda av dem bär ditt riktiga namn? hahaha ...

Gällande din far så kan du köra upp ditt argument om att han är "Totally Fine" med att hängas ut på din kanal som han gör så långt upp i röven att du kan polera halsmandlarna med det..
Om han någon gång nämnt att han är OK med det så är det för att försöka förbättra relationerna mellan er, han ger dig det i egenskap att Du är hans ohängde son som han vill försöka vidrätthålla någon slags relation relation med..
Han har ju FFS hotat med att dra dig iför rätta för att bli befriad från den här förnedringen du utsätter honom för..
Du klamrar dig fast vid ett uttalande han gjort "som nykter" och betonar att nykterheten vid det tillfället gör att det är de äkta känslorna, FATTA ATT DET ÄR NÄR HAN ÄR PÅVERKAD AV NÅGOT som de äkta åsikterna i frågor som denna kommer fram..
Saken är den att du antagligen vet detta redan men som den Grandiosa Narcissist du är bara utnyttjar ett eventuellt uttalande han gjort nån gång för att behålla din vidriga uthängning av honom. hahaha ....

Citat:
Ursprungligen postat av Mikkka
Pappa tycker alltså att videon där du spottar snus i ansiktet på honom inför bla Edvard är i "gott syfte". Ooook. Ja den kan säkert kreti o pleti med missbruksproblematik lära sig massor av.
Det du gjort och gör mot din farsa låter honom endast sjunka längre ner i missbruket och det vet du.

Ok raskis så hittils har noll påståenden om dig i denna tråd varit äkta eller sanna, så snackar en klockren narcissist.

Favorit i repris (Iaf hos KränkarBaronen verkar det)
https://youtu.be/LfQYVx8EVcY?t=324

Notera stämningen som råder och vem som anses bete sig som ett jävla Arsle utav resten förutom Arslet själv. Brorsan påminner Skithögen om att bete sig, om inte annat för sina barns skull, en annan yttrar sig om att denne inte orkar längre, -Och det beror då inte på en påverkad människa som försöker hålla en lugn och stilla civiliserad konversation med resten av familjen..
Den äckliga Despoten kör dessutom det i repris i slowmotion när han spottar ut snuset i ansiktet på sin far, Fy Fan säger jag..
Anledningen att detta klipp fortfarande ligger uppe trots den massiva kritiken kan bara bero på två saker. Antingen känner BB att han efter alla de andra klippen han tagit ner efter det att folk påpekat hur svinigt han beteer känner att han måste sätta ner foten och inte tänker låta sig påverkas längre som den douchebag han är, eller också är han precis det White Trash han visar upp här. något av dem två är det, hahaha ....

Ps: Skratten jag lagt till på alla mina svar är bara för att påvisa det fåniga i att diskussioner likt dessa bomba sina poster med skratt, jag har märkt att Trådämnet har en förkärlek med att ha den fula ovanan.
Dessutom har han börjat Citera som ett Jävla KukArsel (citat från favoritfilmen KOPPS) den senaste tiden, Du kan ju För Fan inte blanda ihop vad andra säger med dina svar i rader under varandra i samma citatruta. Du får väl fetmarkera det Du säger eller vice versa..

Skärp dig nu annars tröttnar vi som håller din Youtube karriär under armarna på att skriva här....
Senast redigerad av 123.... 2021-11-27 kl. 16:16.
Citera
2021-11-27, 15:29
Medlem
Citat:
"så mår du så psykiskt dåligt."
Detta var jag öppen med långt innan ni "läckte" min deklaration, så försök inte med sådant där tack.

"tänker hmmmm jaaa men avla av mig orkar jag ju iallafall och ta hand om en till levande människa som är det hårdaste och mest ansvarskännande arbete i livet man kan göra?"
Hur angår det Fisosgrisos, alls?

Hur du väljer att se på missbruksbloggen skiter jag i, det är din åsikt, vad får dig att tro att jag ens vill höra den, känner vi varandra?
Uppenbarligen gillar du inte konceptet alls, titta inte då?
Ändå är du här och skriver och engagerar dig i mig och skriver i min tråd.
Jag är tex inte ett stort fan av Hoffa, därför ser jag inte hans videos och följer inte honom på nätet.
Vem vore jag om jag satt och skrev i hans flashbacktråd anonymt som en tönt medans jag kallar personen som faktiskt oanonymt har en åsikt för tönt?
Framförallt när man inte kan brösta sin egen utan osynlighetsmantel.
Min far har idag ingenting emot missbruksbloggen och tycker den fyller ett gott syfte, så om inte han har några problem med den, personen det faktiskt handlar om, eller jag, som filmar och redigerar, vem fan är då du att komma här och grina som en idiot?
Vad är det som får dig att tycka att jag beter mig som en självutnämnd greve 2021?

Ursäkta men ”Din” tråd?? Inte nog med rakt av plagiat på Spotify denna tråd ska du ta åt dig äran för oxå? 😂 Narcisisten har talat

”Jag är en förändrad människa” Rask 2021
Citera
2021-11-27, 15:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Jag tror inte heller han är pedofil, men att diskutera storleken på sitt barn kön är rejält sjukt och gränslöst.

OM han har diskuterat storleken publikt, så håller jag helt med dig.

Dock har det vid flera tillfällen dykt upp olika rykten i den här tråden, som jag själv kommer välja se som lögn så länge inga bevis visas. Just den här skiten är långt över den gränsen till och med.
Citera
2021-11-27, 15:36
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kommer-vara-anon
OM han har diskuterat storleken publikt, så håller jag helt med dig.

Dock har det vid flera tillfällen dykt upp olika rykten i den här tråden, som jag själv kommer välja se som lögn så länge inga bevis visas. Just den här skiten är långt över den gränsen till och med.

Ja, jag gjorde det förbehållet.

Citat:
Jag hoppas du skojar - är det där sant så är det ju en typ av övergrepp. Helt sjukt.

Dock - jag anser det sjukt om han överhuvudtaget diskuterat storleken på sitt barns kön med andra. Det är inte okej i något sammanhang förutom möjligen med vården om man tror det är något fel på barnet.
Citera
2021-11-27, 15:40
Medlem
Haubits77Bs avatar
Citat:
Det betyder att det är fängelse i straffskalan - vill du motsäga det?

Nej, men kan du ge mig ett enda exempel där någon fått fängelse för ofredande i modern tid?
Citera
2021-11-27, 15:53
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haubits77B
Nej, men kan du ge mig ett enda exempel där någon fått fängelse för ofredande i modern tid?

Den man som stått åtalad för att ha blottat sig för barn i området Herrhagen i Karlstad döms till fyra månaders fängelse för sexuellt ofredande.

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/va...-till-fangelse

Ofredade kvinna – döms till fängelse
https://nsd.se/bli-prenumerant/artikel/jpgzqx0j

Nazist döms till fängelse för ofredande av medieprofiler
Ofredande innebär vanligtvis dagsböter som påföljd, men tingsrätten anser att vart och ett av de tre fallen har ett straffvärde på en månads fängelse.
https://expo.se/2020/01/anders-jonss...else-ofredande
Citera
2021-11-27, 16:25
Citat:
Ja, jag gjorde det förbehållet.

Dock - jag anser det sjukt om han överhuvudtaget diskuterat storleken på sitt barns kön med andra. Det är inte okej i något sammanhang förutom möjligen med vården om man tror det är något fel på barnet.
Det är sjukt att ens nämna sitt barns kön eller förmåga till stånd?! Inför hela världen, jag är chockad men inte förvånad. Det är oroande, någon som vet när i tid detta skulle hänt?
Citera
2021-11-27, 16:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Det är sjukt att ens nämna sitt barns kön eller förmåga till stånd?! Inför hela världen, jag är chockad men inte förvånad. Det är oroande, någon som vet när i tid detta skulle hänt?

Innan alla spinner på den här snopp-historien så kanske belägg ska läggas fram. Har det sagts i en live så är den raderad för länge sen. Hur skulle uttalandet ens skett? ”Min sons snopp är 4cm, mycket mindre än min som är 8cm”. Fortsätt inte spinna på det här när inga bevis lagts fram, det ger rask vatten på kranen om hur hemsk tråden är, istället för att bemöta han med han egna ord, nu får vi ju bara svar som att ”det var länge sen” ”det är mitt privat liv” osv.
Citera
2021-11-27, 16:38
Citat:
Ursprungligen postat av razerdayzer
Innan alla spinner på den här snopp-historien så kanske belägg ska läggas fram. Har det sagts i en live så är den raderad för länge sen. Hur skulle uttalandet ens skett? ”Min sons snopp är 4cm, mycket mindre än min som är 8cm”. Fortsätt inte spinna på det här när inga bevis lagts fram, det ger rask vatten på kranen om hur hemsk tråden är, istället för att bemöta han med han egna ord, nu får vi ju bara svar som att ”det var länge sen” ”det är mitt privat liv” osv.
Du har helt rätt.
Tänk om rasken skulle inse att det han gjort mot andra, spridit falska lögner, baserat på rykten som basunerats ut som sanningar.
Skulle han förstå vad han utsätter andra för? Om han skulle få en pedofilstämpel, med orosanmälningar, glåpord, hat, allt som hör till. Sånt som han själv byggt sin "karriär" på?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in