2021-08-28, 19:00
Medlem
Btw smidigt att rask taggar Ulfs instagram och att man ska in och tjata på han för att få info om tävlingen, är det det han behöver som precis kommit hem från psyket, att ta han om 100tals tiggare. Rask lägger ut en tävling på sin kanal och skickar sen problemet vidare. Du är så jävla lortig rask det är helt sjukt. ”Livros är nöjd med mig” åh fan folk som har tittat på liven är inte speciellt nöjda med dig, vänta bara tills Jonas sett kritiken.
Citera
2021-08-28, 19:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Jaså. Har du testat?

Jag kan säga att jag vet att dagens levnadssätt är förödande för framförallt män. Många sitter hemma hela dagarna, lirar tv-spel, käkar massa onyttig mat med high carb, high fat, tar den enkla vägen för att man kan, kollar massvis med porr, för att man kan. Lever för njutning. Inget hindrar en man från att göra det heller.

Det är klart det blir mjuka jävla kärringar av män som lever på det här sättet. Rask själv ger uttryck för att han fastnat i den här fällan. Han ser inte värdet i att göra det som är tungt och han har ingen egentlig anledning att göra det heller. Han har mat i magen, han har tak över huvet, han har en fru som inte ställer krav.

Vad händer då när motgångarna kommer till Rask? Det blir ångest och åter ångest och han tycker synd om sig själv. Han lyssnar också till en massa brudar som följer honom och intalar honom att det är ok att må dåligt och tycka synd om sig själv. Det är totalt förödande. Han borde lyssna på starka personer istället för att ta till sig av vad ensamstående mammor med psykiska problem intalar honom.

Så det är klart att det hade ändrat Rask som människa om han började göra saker som känns motiga. Det är sådant som bygger karaktär och håller en ifrån att duka under av ångest.

Jag är inte uppvuxen i Sverige så nej jag har inte testat.

Det jag menar på är att det du skriver om hade hjälpt något. Att skicka honom till ett läger? Han hade knappt klarat av det. Även om han hade, det hade inte räckt. Jag vet hur svenska män lever och det är ett stort problem. Hans livstil skulle inte ändras genom att göra något tufft, han hade endast klagat och mått ännu sämre. Jag förstår din poäng men du måste inse själv att det aldrig hade hjälpt Rask.

Det Rask behöver är en hårdare familj som sätter högre krav.
Det vet jag du håller med om.
Senast redigerad av Kubeen 2021-08-28 kl. 19:20.
Citera
2021-08-28, 20:16
Medlem
Citat:
Rask ska vara jävligt försiktig nu, känns som han spelar utanför sin liga. Kommer han hålla i någon tävling nu och sen kommer någon vinna och det visar sig att denna inte får sina 400k och sen ska rask skylla allt på denna person som skulle ge pengarna. rask är ytterst ansvarig för detta om han startar denna tävling, hans kanal kommer även åka på en strike då sånna här tävlingar inte är tillåtet, även om han skickar trafiken till IG, dålig koll vad som gäller där men tveksamt på att det skulle vara ok. Antingen förstör du det lilla du har kvar av din karriär i socialmedier rask eller så går det bra, men med din historik ser jag bara en väg, åt helvete.

Det här skrev jag någon timme innan tävlings videon släppte, nu med facit i hand, det gick åt helvete. Det är inte första gången någon har rätt i den här tråden. Rask eftersom att du läser här varför lyssnar du inte på oss, du behöver inte erkänna att du gör det, men vi synar dig vi rättar dig innan dina misstag men som du själv säger du skiter i vad folk säger oavsett om dom har rätt, du måste lära dig den hårda vägen…men du har ändå turen att ha FB som ger dig svaren innan det går åt skogen.
Citera
2021-08-28, 22:20
Medlem
StellaArtoiss avatar
God kväll folket!

Nu är tiggarliven igång igen.
Rasken är och duscar, sedan ska Rasken och Therese köra tillsammans ikväll.

Kommer vi få se Rasks ansikte idag? Ska bli spännande att höra om han är lika flummig på benso idag som igår kväll.

Fråga till er i tråden, hur mycket tror ni tiggarliven drar in ikväll? Minns jag rätt så fick jag det räknat till ~1800:- igår, mycket tack vare Raskens "vän" Ulf som ligger på psyket.

Update: Therese får frågan om Rask var påverkad lgår.

"Nej verkligen inte, tror du jag då skulle sitta med honom igår kväll?"

Sjukt hur Rask kan manipulera Therese så mycket.

Therese snackar mycket vad hon vill jobba med.
En i chatten föreslår att söka jobb som vakt på kyrkogård i Trosa.

"Ja, det skulle jag kunna tänka mig. Fan vad ballt!
"
Höga visioner i entreprenörs-familjen Rask.

Hur kan hon inte reflektera över Rasks situation i livet när hon diskuterar om potentiella yrken hon kan tänka sig börja jobba med?

Uppdaterar här kring underhållande händelser / kommentarer i liven ifall att den inte reuploadas.
Senast redigerad av StellaArtois 2021-08-28 kl. 22:32.
Citera
2021-08-28, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StellaArtois
God kväll folket!

Kommer vi få se Rasks ansikte idag? Ska bli spännande att höra om han är lika flummig på benso idag som igår kväll.

Fråga till er i tråden, hur mycket tror ni tiggarliven drar in ikväll? Minns jag rätt så fick jag det räknat till ~1800:- igår, mycket tack vare Raskens "vän" Ulf som ligger på psyket.

"

Uppdaterar här kring underhållande händelser / kommentarer i liven ifall att den inte reuploadas.

Blir mer fart när Rask kommer!
Citera
2021-08-28, 22:34
Medlem
StellaArtoiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ezity
Blir mer fart när Rask kommer!
Det tror jag också, det får vi hoppas på!
Det märks tydligt ikväll att de flesta i chatten själva börjat läsa tråden och förstått att något inte riktigt stod rätt till under gårdagens tiggarlive.
Citera
2021-08-28, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StellaArtois
God kväll folket!

"

Hur kan hon inte reflektera över Rasks situation i livet när hon diskuterar om potentiella yrken hon kan tänka sig börja jobba med?

T påpekar att vi inte får döma Alexs personlighet bara för han inte jobbar, han är världens snällaste; T har aldrig träffat någon snällare person vilket jag betvivlar.
Citera
2021-08-28, 22:39
Medlem
Privattaxins avatar
Nu börjar Therese klaga på att folk lägger sig i så mycket när det kommer till deras relation.
Citera
2021-08-28, 22:40
Medlem
Tittar in på tiggarlajven..alltså, fy fan, för normala människor är det oerhört skamfyllta att tigga.

Tiggeri är en gräns som en vanlig människa endast skulle överskrida om man verkligen riskerade att svälta ihjäl, och då skulle man åtminstone vilja återgälda hjälp som man får.
Citera
2021-08-28, 22:40
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Det är svåra frågor ikväll, till exempel vilken som är favoritfärgen.
Citera
2021-08-28, 22:42
Medlem
StellaArtoiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AndersJohanssen
T påpekar att vi inte får döma Alexs personlighet bara för han inte jobbar, han är världens snällaste; T har aldrig träffat någon snällare person vilket jag betvivlar.
Haha jag hörde det, hur kan hon leva i en sån extrem förnekelse?

Det enkla svaret, extrem manipulation.
Citera
2021-08-28, 22:44
Medlem
StellaArtoiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EXTREMFETMA
Det är svåra frågor ikväll, till exempel vilken som är favoritfärgen.
Mycket folk som klagar på denna tråd, samtidigt som dem ställer frågor som favoritfärg.

Det sorgliga är att det är många vuxna i hans streams som ställer dessa autistiska frågor.

Summerar hans äkta fans rätt bra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in