2021-11-26, 18:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Ja, Rangnick är utan tvekan en bra coach. Men kommer han klara av att vända skutan i Manchester’s sjunkande skepp? Njae.
Jag är också skeptisk. Jag tror inte det finns någon mittfältare i United som håller godkänd nivå, och som jag förstår fotboll så avgörs det på mittfältet. Man måste ha någon som kan göra mål också men annars är det mittfältet som avgör.
Citera
2021-11-26, 18:53
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Friherr
Jag är också skeptisk. Jag tror inte det finns någon mittfältare i United som håller godkänd nivå, och som jag förstår fotboll så avgörs det på mittfältet. Man måste ha någon som kan göra mål också men annars är det mittfältet som avgör.
Duon Fred/McTominay kan väl ingen tränare få skick på, de är helt enkelt inte bra nog. Men kanske Rangnick klarar av att få fart på Pogba? Men han kommer ju troligen att lämna Man United i januari eller till sommaren.

Hursomhelst, så blir det intressant att se vad RR får till med MU. Om han nu blir deras nästa manager.
Citera
2021-11-26, 19:36
Medlem
Imbazs avatar
Citat:

United har ju en av de absolut bästa trupperna i världen, skitsnack att det inte finns resurser för att lyckas.

Vem trodde henderson skulle lyfta CL och PL bucklan 2010 ? Se vad rätt tränare kan göra för spelare.
Citera
2021-11-26, 19:40
Medlem
Citat:
Duon Fred/McTominay kan väl ingen tränare få skick på, de är helt enkelt inte bra nog. Men kanske Rangnick klarar av att få fart på Pogba? Men han kommer ju troligen att lämna Man United i januari eller till sommaren.

Hursomhelst, så blir det intressant att se vad RR får till med MU. Om han nu blir deras nästa manager.
Ja, jag menade förstås central mittfältare. Pogba och Bruno är bra och även Greenwood kan sägas hålla PL-klass. Jag är inget fan av Sancho och har faktiskt bara sett honom bra i en enda match och det var för kanske en vecka sedan.

Att Lindelöf och Maguire är så dåliga i United (båda är bra försvarare enligt min mening) skyller jag på det centrala mittfältet.
Citera
2021-11-26, 20:20
Medlem
Imbazs avatar
Citat:
Ja, jag menade förstås central mittfältare. Pogba och Bruno är bra och även Greenwood kan sägas hålla PL-klass. Jag är inget fan av Sancho och har faktiskt bara sett honom bra i en enda match och det var för kanske en vecka sedan.

Att Lindelöf och Maguire är så dåliga i United (båda är bra försvarare enligt min mening) skyller jag på det centrala mittfältet.

Problemet är enligt mig inte materialet utan tränaren. Rätt tränare får mittfältet att jobba som de ska.

Tror inte tuchel eller klopp skulle stå tyst på sidlinjen om mittfältet joggade hemm, nej men det gör(gjorde) Ole, som sen log å skrattade i post intervjuerna.
Citera
2021-11-26, 20:43
Medlem
B-Dawks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imbaz
Problemet är enligt mig inte materialet utan tränaren. Rätt tränare får mittfältet att jobba som de ska.

Tror inte tuchel eller klopp skulle stå tyst på sidlinjen om mittfältet joggade hemm, nej men det gör(gjorde) Ole, som sen log å skrattade i post intervjuerna.

Titta från 0:26 till ca 1:30 i denna videon med Ralf Ragnick. https://www.youtube.com/watch?v=EJ7zEahtgpA

Det handlar om Liverpool och bekräftar mer eller mindre det du skriver. Det är tränaren som kan ändra på spelare att göra jobb de inte gjorde förr. Det är något jag saknade med Ole för det var inte många som blev bättre under Oles tid i United.
Citera
2021-11-26, 21:10
Medlem
Citat:

Kan inte bara du sluta skriva om en klubb som du inte vet ett skit om?

Håll dig t dig bottenlag arsenal med 0 cl titlar istället.
Citera
2021-11-26, 21:38
Medlem
Imbazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B-Dawk
Titta från 0:26 till ca 1:30 i denna videon med Ralf Ragnick. https://www.youtube.com/watch?v=EJ7zEahtgpA

Det handlar om Liverpool och bekräftar mer eller mindre det du skriver. Det är tränaren som kan ändra på spelare att göra jobb de inte gjorde förr. Det är något jag saknade med Ole för det var inte många som blev bättre under Oles tid i United.

Precis, klopp har inte köpt in ett världslag eller ärvt ett, han har skapat det med spelare som passar hans sätt och spela, finns ingen han värvat utom thiago som faktiskt var från toppskiktet, han skapade spelare i toppakiktet istället.

Ole var precis helt tvärt om. Frågan är nu, hur säker kommer Ronaldo vara hos eran nya tränare som kommer kräva hans engagemang i hemjobbet? Ronaldo, pogba och greenwood hänger lite löst ?
Senast redigerad av Imbaz 2021-11-26 kl. 21:40.
Citera
2021-11-26, 23:28
Medlem
Citat:
Ja, vi får se om du har rätt. Jag hoppas du har rätt.
Citera
2021-11-27, 00:40
Avstängd
PommesOchKebabs avatar
Citat:
United har ju en av de absolut bästa trupperna i världen, skitsnack att det inte finns resurser för att lyckas.

Vem trodde henderson skulle lyfta CL och PL bucklan 2010 ? Se vad rätt tränare kan göra för spelare.

På pappret ser uniteds lag ut så där, men i verkligheten har dom har en ojämn målvakt, uselt försvar, mediokert mittfält och anfallet är en gammal ronaldo och några valpar.

Henderson är överskattad, klopp hade kunnat gjort någon annan spelare till ett monster men istället haft kvar Henderson, som fungerar i Klopps liverpool. Men som sagt hade kunnat haft något ännu bättre på hans position det är jag hundra på.

// Pok
Citera
2021-11-27, 00:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PommesOchKebab
På pappret ser uniteds lag ut så där, men i verkligheten har dom har en ojämn målvakt, uselt försvar, mediokert mittfält och anfallet är en gammal ronaldo och några valpar.

Henderson är överskattad, klopp hade kunnat gjort någon annan spelare till ett monster men istället haft kvar Henderson, som fungerar i Klopps liverpool. Men som sagt hade kunnat haft något ännu bättre på hans position det är jag hundra på.

// Pok

Haha om något är Henderson underskattad, och på pappret är Uniteds trupp bättre än bara "sådär". Försvaret är i normala fall helt okej, mittfältet är dåligt ja men anfallet är ruggigt vasst.
Citera
2021-11-27, 03:18
Avstängd
PommesOchKebabs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DaMarcus
Haha om något är Henderson underskattad, och på pappret är Uniteds trupp bättre än bara "sådär". Försvaret är i normala fall helt okej, mittfältet är dåligt ja men anfallet är ruggigt vasst.

Försvaret är en hönsgård med två mittbackar som verkar ha tuggummin till hjärnor. Ytterbackarna verkar inte heller ha hjärnor. Pogba är överskattad, mcfred behövs inte sägas något där. Bruno varit värdelös denna säsong. Trashford vette tusan, Cavani spelar aldrig. Ronaldo och Greenwood spelar för sig själva.

Ett överskattat lag som ser ut att ha satts ihop utav en 12åring som precis börjat lira fifa.

Henderson underskattad lol. En bra spelare skulle ta sig in i flera klubbar, Henderson är inte en sådan spelare. Som sagt väldigt bra för Liverpool men skulle inte passa in hos andra större klubbar.

// PoK
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in