Citat:
Ursprungligen postat av
Lawnmoverman2011
Tack för att du spekulerar men det får andra användare också göra.
Dessutom försöker du rättfärdiga en lömsk flykt i hemlighet från familjen med argumentet att hon "sökte" en äldre mer "stabil man" med bra ekonomi. Finns det inte bättre metoder att uppnå sina mål än att dumpa barn och make och smyga iväg?
Men det är bra att du erkänner att det kan ha varit ekonomiska motiv som gjorde att hon valde en nästan 20 år äldre man och skaffade barn med honom?
C hade nog dessutom fått höra om hennes bakgrundshistoria i Polen, troligtvis hade hon dragit någon rövarhistoria om sitt ex men 8 år senare, dvs nu i år är situationen en helt annan men då är kanske C istället den "nya Piotr" och det är dags att dumpa honom.
Anledningen till att detta överhuvudtaget tas upp till debatt är att C upptäckte kanske att hon försökte blåsa honom som hon gjorde med Piotr och att detta gjorde situationen ännu mer infekterad?
Det är inte mycket som Bs mor skrev om Piotr men när hon blev provocera av folks onda "tungor" skrev hon:
"Hon skulle inte lämnat honom (Piotr) om han hade tagit hand om familjen, arbetat i stället för dricka och bråka"
Ja, jag/vi vet vad du anser om hennes mamma men jag tror mer på henne än dina vilda fantasier.
Edit:
Att hon var inte snabb att lägga kors på relationen (med C) bevisar fakt att trots allt var hon med honom 8 år. Trots att han använde våld från 2016 så hon tog saker i händerna först efter 5 år. Först när hans våld tilltog så sa hon ifrån. Jag tycket att hon borde sparka ut honom efter första slaget. Så borde göra alla kvinnor. Slår du då åker du ut. Jag skulle aldrig tolerera en man en minut efter första slaget. Non tolerans!!!
Hur fan har du mage att skriva att hon ville "blåsa" honom?