Citat:
Ursprungligen postat av
Niklas-P
Gott så. För den som inte vill få ett livstids gratismedlemskap i SEkten är det ockå väsentligt att minnas cab driver Anders....ett av de närmaste o bästa mordplatsvittnena.
På plats i Rättan tid - i motsats till svammelberättande SE .
Plus Cheva-mannen, som säger sig utesluta SE eftersom han såg GM försvinna och SE dyka upp, helt på det klara med att det ej är samma person.
Det där att skjuta med vänster hand och hur skottet är satt, samt kylan tyder ju mer på ett proffsjobb. Militärer och lönnmördare tränar skjutning med bägge händer för att kunna skjuta i alla tänkbara situationer, exempelvis vid ett hörn.
Måste dock säga att SEs uttalanden i Skydd o Säkerhet är mystiska, när han kallar mordet "mänskligt eller omänskligt."