Citat:
Ursprungligen postat av
System76
Vi "anti-vaxxare" drog upp det här med vaccinpass redan när det vart tal om ett eventuellt vaccin. Då fick vi som svar att man var en galen foliehatt.
Vidare så har "vi" diskuterat hur man kommer att fortsätta flytta målposterna och innan vi vet ordet av det så kommer vaccinationen tvingas på folket och då får vi höra vilka foliehattar vi är.
Till och med JAG har väl tyckt att koncentrationsläger har varit en lite väl magstark rädsla, men min reaktion på det har varit att jag inte försöker låtsas mig på att veta vad saker bär hän och respekterar människor som trodde vi skulle komma dit. Men se på fan! Australien av alla ställen...
Vill ställa en fråga som den som känner sig manad gärna kan få svara på:
Hur många sprutor tror ni klarar av innan kroppen säger ifrån? 3? 5? 10? 20? 100?
Hur många? Den som tar detta "vaccin" kommer aldrig bli fullvaccinerad och låt oss ponera att DU fixar 3 sprutor men blir jättesjuk av spruta nr 4. Kommer du vilja ta spruta nummer 5?
Kommer du ha något annat val än att ta den 5e sprutan och hoppas på det bästa? Du kommer inte kunna röra dig fritt i vårt samhälle längre fastän du vet att tar du en ytterligare spruta så riskerar du att dö.
Det här är vad jag inte vill se ens bli ett faktum. Förstår att man kan mysa lite gott åt "anti-vaxxare" som blir sjuk i covid, nekas inträde och varför inte vinka av "anti-vaxxarna" när polis/militär kör iväg dem till karantänläger?
Men dagen kommer då du själv, framtida generationer inom din egen familj blir behandlad som smuts.
Konspirationsteoretiker/foliehattarna bör ses som kanariefåglar i gruvan. Det finns en skillnad dock. Det händer att en del "ropar varg" och allting är inte en enda stor konspiration. Men vi ska vara jävligt tacksamma över att det finns "galningar" som Alex Jones tex.
Vill du ta vaccin? Gör det för din egen skull och inte min. Men låt dem ALDRIG ta ifrån mig eller DIG våra suveräna mänskliga rättigheter. Och framförallt inte låt någon piska upp en ilska hos dig för att jag vägrar vaccinet. Detsamma gäller även "anti-vaxxarna", lägg ner dravlet om "vi mot dem", "purebloods" etc...
Vaccinerade? Ok bra! Låt oss för i helvete lägga skiten bakom oss nu.
Stäng ner flödet, njut av livet, naturen, familjen och dina vänner istället. Folk ramlar inte ner mitt på ljusa dagen på gatorna och dör av varken vaccinet eller själva smittan.
Bra skrivet, håller med om ALLT! Detta e helt sjukt. Nu begränsas ovaxxade i sverige, inte ens ett negativt covid test funkar för o gå på evenmang. När ska folk vakna? Snart kommer dom vaxxade ocksp bli mer o mer begränsade. Nu e hela holland och Österrike i lockdown i kluderat alla vaxxade som blev lovade frihet med vaccin! Vänta o se,,, skaffa er ett fint hem, en partner eller en bra rumskamrat , och förbered er på «hemma liv».