2021-11-23, 13:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
En sk. "crazy in head, crazy in bed", dessutom tycker hon nog att hon är känd och inte borde bli dumpad därför...

Ser mycket trevlig ut men det är en elak ulv i fårakläder.Uppväxt i Bromma. Något Chilenskt påbrå. Stackars kille.
Citera
2021-11-23, 13:48
Medlem
Ja vad säger man en skådespelare vars skådespel inte var tillräkligt bra den här gången. Söt tjej visserligen 6 år yngre i filmklippet på IMD* Trist känns som hon hamnat snett efter sin korta karriär med fem filmer13-15.
Kan tänka mig att hon hamnat i drogträsket på stureplan och kan säkert blivit utsatt för någon annan snubbe än kanske just den här mannen. En del av det hon skrivit kan ju fortfarande vara sant även om hon fällts för förtal. Visst psykiska besvär men det kan trigas igång av personer i sin närhet. Ingen rök utan eld osv.

Vad vet vi om måläganden är han vit som snö eller? Känns ändå som lite stekarvarning på vissa personer i det här målet..

*b
Senast redigerad av Psykbryt76 2021-11-23 kl. 14:34.
Citera
2021-11-23, 14:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HastaElFuego
Utdrag ur dom:

Åh fan...
Oj oj alltså hor*n är psykiskt instabil?
Det var nytt ju.
Citera
2021-11-23, 14:14
Medlem
Itowks avatar
All heder till dom tjejer som träder fram men det verkar tyvärr som merparten av dom som syns är som denna..
Att kvinnor har en allmän benägenhet att ljuga är väldigt känt men sånt här måste bort.
Domen är ett jävla skämt, det ska bli fängelse och precis som pedofiler ska omgivningen bli upplyst så man kan hålla sig borta från packet
Citera
2021-11-23, 14:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kickan
Ur domen:

"Utredningen har också visat att inget av det som skrivits har varit sant eller att Alma Andersson Santiago haft skälig grund för uttalandena"

Det finns ingen utredningen om det, om det som har skrivits " inte " har varit sant.

Det är en schablontext svenska domstolar använder att " Utredningen har också visat att inget av det som skrivits har varit sant eller att GK haft skälig grund för uttalandena. "

I verkligheten görs ingen utredning om det, om det var sant eller inte och det är bara målsägandens och domstolens påståenden att det som har skrivits inte har varit sant.

I andra länder bara spridning av lögner som är förtal, ärekränkning och målet möt förtal drivs i civilmål.

Svenska förtalslagen och prövningen av förtal borde ändras efter internationella regler.
Citera
2021-11-23, 14:29
Medlem
Flickfotografs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Manjakis
Tyvärr börjar det ju bli vanligare och vanligare
Kolla psykhoran som anmälde Kinnaman
Och Johnny Depp.
Amber White.
Citera
2021-11-23, 15:26
Medlem
grungewhores avatar
Denna kvinna är alltså exakt samma som dök upp i mitt IG-flöde angående en lägenhet hennes ex hade stulit från henne, är det samma ex som "stulit" lägenheten som "våldtagit" henne?
Citera
2021-11-23, 15:37
Medlem
Itowks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grungewhore
Denna kvinna är alltså exakt samma som dök upp i mitt IG-flöde angående en lägenhet hennes ex hade stulit från henne, är det samma ex som "stulit" lägenheten som "våldtagit" henne?

Med största sannolikhet ja
Citera
2021-11-23, 15:49
Medlem
grungewhores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Itowk
Med största sannolikhet ja
läste domen nu, denne M M är samme man som omnämndes då med förnamn. Det jag undrar är ju dock huruvida detta med lägenheten var minsta sant? Det framgår inte i protokollet.

Citat:
Av ett yttrande från frivården har framkommit att Alm• •ndersson Santi•go har haft utmaningar med sin psykiska hälsa
No shit, sherlock 😂
Citera
2021-11-23, 16:33
Medlem
FriedrunVonSchlitzs avatar
Kunde inte låta bli skicka en vänförfrågan på FB.
Har inte någon erfarenhet av sydamerikanskor, bara över natten och då hinner man ofta inte med någon djupare personlighetsanalys.
Hon ser dock trevlig ut på bild.
Hennes agerande påminner mej mycket om iranskor fast dom har inga psykiska problem dom är bara iranskor..
Citera
2021-11-23, 16:44
Medlem
Vad heter hon på instagram? Hittar ej när jag söker på hennes namn.
Citera
2021-11-23, 16:57
Medlem
Salorms avatar
Hoppsan, hon och jag har flera gemensamma vänner.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in