Citat:
Ursprungligen postat av
-AEI
Eller så har man olika syn på sexbrott. Att säga hej till en kvinna är inte sexbrott. Det är heller inte sexbrott att inte betala notan på första dejten eller köpa fel present.
Jag har träffat 5 killar som påstår sig vara våldtäktsoffer. Två av dem våldtog mig rätt grovt och de andra tre vet jag utan tvekan att åtminstone den ena ljög rätt friskt då jag verkligen vet att ingenting skett. Samtliga fem var sådana som även försökte kränka mig genom sex eller för att utnyttja mig som någon som skulle finna sig i att vara objekt och inte förvänta sig annat än att utnyttjas som ligg.
Jag uppfattar det som det finns otroligt mycket underlag på argument våldtäktsmän använder. Även med extremt mycket bevisning fortsätter män ljuga. Kvinnor anklagar dem själva, förminskar och åtar sig skuld. Jag vet jag har själv hamnat med en totalt galen man som ung och med fruktan för mitt liv accepterat sex och innan dess kränkta genom att han försatte mig i en situation där jag blev som paralyserad. Dvs bredvid mitt syskon. Klockrena exempel på att det var en våldtäktsman. Sedan får folk tycka och tänka vad de vill. Jag drog inte på mig trauma för att jag var "lögnare" och det var absolut inte en snäll kille.
Det är synd att ni män som snackar så mycket skit, inte själva våldtas på riktigt för att känna på verkligheten lite. Bli lite omskakade och slutar ljuga och förtala kvinnor. För det du gör, är exakt det du anklagar kvinnor för.
Jag kan inte se att han inte skulle vara en våldtäktsman bara för att hon döms. Det är trendigt att sätta dit kvinnor som berättar om vad de upplevt.
Gissa vad jag inte tror på. Män som våldtar och/eller som behandlar kvinnor illa men bryter ihop och grinar och drar en våldtäktshistoria när de ifrågasätts.