2021-11-22, 20:05
Medlem
f30malmos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chantre
https://www.svt.se/nyheter/lokalt/skane/kroppen-fran-bokeberg-fortsatt-oidentifierad

Kan han ha styckat den eller försökt elda upp den? Något skumt med "hur kroppen såg ut".

Det har ju varit en varm höst. Det är nog därför.
Citera
2021-11-22, 20:12
Medlem
ursalunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Hennes forna beteende i Polen kan dessutom kanske förklara varför äktenskapet i Malmö gick i stöpet och varför det hela slutade så pass illa som det gjorde?

Men det kan även Cs forna leverne förklara varför äktenskapet i Malmö gick i stöpet. Man är ju två om äktenskapet och båda bär baggage från förflutna.

Han lämnade ju sina barn i Polen och flyttade till Malmö. Hur kunde han göra så? Varför var han skild? Varför kunde han inte stanna i Polen med sina barn? Han dumpade barn på sina föräldrar. Är det inte jävligt?
Senast redigerad av ursalund 2021-11-22 kl. 20:14.
Citera
2021-11-22, 20:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chantre
https://www.svt.se/nyheter/lokalt/skane/kroppen-fran-bokeberg-fortsatt-oidentifierad

Kan han ha styckat den eller försökt elda upp den? Något skumt med "hur kroppen såg ut".

Polisen har redan gjort bort sig en gång med att läcka uppgiften still Sydsvenskan. Nu gäller det att visa sig respektfull och mana till tålamod. Tror kroppen var intakt förutom naturlig förruttnelse och åverkan från djur och natur.
Citera
2021-11-22, 20:14
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursalund
Men för balansens skull diskutera även Cs historik i Polen. Han lämnade ju där två stycken barn och åkte till Sverige. Det är helt naturligt och logiskt eftersom där kan kanske finnas svar varför hans giftermål med B slutade i katastrof.

Tack men jag är just nu mer intresserad av Piotrs berättelse om hur B övergav familjen.

Cezary har väl knappast blåst sitt ex i Polen och övergett sin gamla familj utan att säga något?

Det må vara en sak att du hatar Cezary för vad han verkar ha gjort men Piotr är ju helt oskyldig? Eller är det män i allmänhet som du riktar all din ilska mot?

Tänk till lite, absolut ingen tjänar något på att du försöker demonisera Piotr.
Citera
2021-11-22, 20:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Medvetenommycketxx
https://www.svt.se/nyheter/lokalt/skane/kroppen-fran-bokeberg-fortsatt-oidentifierad, lär dröja innan vi vet vem den avlidna är.
Det tog över en vecka innan de gick ut med identifieringen av deniz arda.
Citera
2021-11-22, 20:16
Medlem
ursalunds avatar
Citat:
Tack men jag är just nu mer intresserad av Piotrs berättelse om hur B övergav familjen.

Cezary har väl knappast blåst sitt ex i Polen och övergett sin gamla familj utan att säga något?

Det må vara en sak att du hatar Cezary för vad han verkar ha gjort men Piotr är ju helt oskyldig? Eller är det män i allmänhet som du riktar all din ilska mot?

Varför pratar du om mig? Tråden gäller inte mig. Tråden handlar inte heller om vad du är intresserad av.

Intressant är vad gjorde C till den man som kan misshandla och döda.
Citera
2021-11-22, 20:18
Medlem
Citat:

Du är är helt otrolig! Du är mer intresserad av att prata om att Beata eventuellt kan ha övergett sin familj i Polen än att Cezary har mördat henne här i Sverige för två månader sedan.
Citera
2021-11-22, 20:22
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Men det kan även Cs forna leverne förklara varför äktenskapet i Malmö gick i stöpet. Man är ju två om äktenskapet och båda bär baggage från förflutna.

Han lämnade ju sina barn i Polen och flyttade till Malmö. Hur kunde han göra så? Varför var han skild? Varför kunde han inte stanna i Polen med sina barn? Han dumpade barn på sina föräldrar. Är det inte jävligt?

Du resonerar bakvänt nu, Cezary verkar ha skilt sig innan han lämnade Polen. Han verkar dessutom ha lämnat sina barn till föräldrarna i någon sorts överenskommelse men har inte smygit iväg utan att berätta vart han skulle resa. En enormt skillnad med andra ord jämfört med uppgifterna i länken nedan.

Du kan ju Polska, se till och gör lite nytta och översätt de viktiga delarna av artikeln 😎

https://www.fakt.pl/wydarzenia/polska/trojmiasto/gdzie-jest-beata-ratzman-fakt-dotarl-do-pierwszego-meza-zaginionej-w-szwecji-polki/1ybjqh5?utm_source=www.fakt.pl_viasg_fakt&utm_medi um=referal&utm_campaign=leo_automatic&srcc=ucs&utm _v=2

Förklara också varför du förkastar Piotrs vittnesmål, är det för att han är man som du diskvalificerar hans berättelse?
Citera
2021-11-22, 20:22
Medlem
Mats Bentmar är säker på att han såg den 32-åriga försvunna kvinnan samma dag som hon försvann. Och det alldeles i närheten av den skogsdunge där polisen på lördagen hittade en avliden person.

https://www.sydsvenskan.se/2021-11-22/han-tipsade-polisen-om-forvunna-kvinnan--nadde-aldrig-utredarna
Citera
2021-11-22, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Doiten
Mats Bentmar är säker på att han såg den 32-åriga försvunna kvinnan samma dag som hon försvann. Och det alldeles i närheten av den skogsdunge där polisen på lördagen hittade en avliden person.

https://www.sydsvenskan.se/2021-11-22/han-tipsade-polisen-om-forvunna-kvinnan--nadde-aldrig-utredarna
Han är politiker, alla vet att de bara ljuger. Det var därför ingen tog honom på allvar.
Citera
2021-11-22, 20:27
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:

Intressant är vad gjorde C till den man som kan misshandla och döda.

Det är därför vi ska titta lite närmare på B:s historik, teorin går ut på att hon försökte kanske blåsa C på ett liknande sätt som hon gjorde med exmaken P?
Citera
2021-11-22, 20:28
Moderator
Chantres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doiten

Citat:
Klockan var någonstans mellan 13 och 14.
Citat:
När han klev ur bilen tyckte han att han såg några dovhjortar på andra sidan vägen och gick runt bilen för att korsa vägen. Då fick han syn på en cyklist som kom från Malmöhållet och han stannade för att släppa förbi henne.

– Hon var klädd i hjälm och träningskläder. Plötsligt insåg jag att hon inte såg mig. Jag fick luta mig över bilen för att hon inte skulle köra på mig, säger han och böjer sig bakåt för att visa hur nära hon körde.

Cykelstyret var bara en centimeter från honom. Han blev först arg och tänkte precis ropa något, men sedan hejdade han sig.

– Hennes blick var kuslig. Hon var helt frånvarande. Jag blev paff. Människan såg helt chockad ut. Hon såg rädd ut.

Hur visste då hennes ex att hon låg där hon låg? Vad hände med cykeln?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in